Referatai

Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu

10   (3 atsiliepimai)
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 1 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 2 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 3 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 4 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 5 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 6 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 7 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 8 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 9 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 10 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 11 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 12 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 13 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 14 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 15 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 16 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 17 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 18 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 19 puslapis
Pardavimų skatinimo būdai ir jų taikymas Lietuvoje UAB "Vilniaus duona" pavyzdžiu 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pardavimo skatinimą kaip savarankišką rėmimo įrankį pradėta išskirti tik šeštojo dešimtmečio pradžioje. Jau nuo 1969 metų JAV pardavimo skatinimui skiriamos lėšos viršija lėšas, skiriamas reklamai. Pastarąjį dešimtmetį daugelyje JAV vartojimo pramonės šakų pardavimo skatinimui buvo išleidžiama 65 – 75 % bendros reklamai ir pardavimo skatinimui skirtų lėšų sumos. Panašios tendencijos pastebimos ir Vakarų Europoje. Spartus pardavimo skatinimo reikšmės didėjimas daugiausiai susijęs su pardavimo problemomis ir rinkos dalyvių galios pokyčiais. Iš jų paminėtini: įmonių gamybinių pajėgumų plėtra, gamybininkų ir prekybininkų interesų bei galios konfliktai, rinkai pateikiamų naujų prekių gausėjimas ir su tuo susijęs trumpesnis prekių gyvavimo ciklas, didėjantis savitarnos plitimas ir impulsyvių pirkinių skaičiaus augimas, gerėjantis vartotojų nusimanymas vertinant prekių kainas, reklamos poveikio mažėjimas ir kt.
Anksčiau pardavimo skatinimo priemones daugiausia naudojo vartojimo prekes gaminančios įmonės, o pastaruoju metu šiuos veiksmus plačiai taiko prekybos įmonės, jie vis dažniau naudojami gamybinės paskirties prekių ir paslaugų marketinge.
Iki šiol tiek marketingo teorijoje, tiek praktikoje pardavimo skatinimo turinys suvokiamas nevienodai. Paprastai pardavimo skatinimas laikomas sąvoka, aprėpiančia įvairias skatinimo priemones, kurios negali būti priskirtos kitiems rėmimo veiksmams. Iš tikrųjų pardavimo skatinimas apima priemones, artimas ne tik rėmimui, bet ir kitiems marketingo komplekso elementams. Rečiau šis terminas siejamas tik su visuma gamintojo priemonių, kurios teikiamos kaip pagalba prekybininkams prekių pardavimo vietoje.
Pardavimo skatinimas apibrėžiamas taip:
Pardavimo skatinimas – tai visuma į pirkėjus nukreiptų skatinamojo pobūdžio veiksmų, sudarančių palankias sąlygas prekei įsigyti.
Šio darbo tikslas – išanalizuoti galimus ir esamus pardavimo skatinimo būdus UAB „Vilniaus duona“.
Šio darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti teorinę pardavimo skatinimo būdų įvairovę;
2. Aptarti UAB „Vilniaus duona“ naudojamus pardavimo skatinimo būdus.
1. PARDAVIMO SKATINIMO TIKSLAI
Pardavimo skatinimo priemonėmis įmonė siekia sukelti stipresnę ir greitesnę pirkėjų reakciją, atkreipti dėmesį į tam tikrų prekių pasiūlą, įveikti pardavimo sąstingį. Priešingai reklamai arba ryšiams su visuomene, pardavimo skatinimas dažniau naudojamas kaip trumpalaikė komunikacijos priemonė.
Pardavimo skatinimo veiksmai – kūrybinės veiklos rezultatas, taigi juos grupuoti gana sunku. Lengviausia pastebėti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5165 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Turinys 2
  • Įvadas 3
  • 1. Pardavimo skatinimo tikslai 4
  • 2. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į galutinius vartotojus 5
  • 2.1. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai 5
  • 2.2. Ilgalaikio lojalumo siekiantys pardavimo skatinimo veiksmai 7
  • 3. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į prekybininkus 9
  • 4. Prekybininkų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai 11
  • 5. Pardavimų skatinimo būdai UAB „Vilniaus duona“ 16
  • 5.1. Trumpai apie įmonę 16
  • 5.2. Pardavimo skatinimo būdai 18
  • Išvados 21
  • Literatūra 23

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (5165 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 23 psl., (5165 ž.)
  • Word failas 240 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt