Pastaraisiai metais itin išaugo mažmeninės prekybos centrų reikšmė. Tai parodo didelis mažmeninės prekių apyvartos didėjimo tempas bei spartus prekybos centrų skaičiaus augimas. Be to, kiekvienais metais jie statomi vis didesni, todėl prekybos centrų atidarymai jau seniai paversti miesto šventėmis, gimtadieniai trunka savaitę ar net dvi, o apsipirkimai juose tampa ritualais. Todėl nenuostabu, kad dažnas pirkėjas į tokią prekybos tvirtovę eina atsipalaidavęs. O rinkodaros specialistai jų atsipalaidavimu naudojasi vis išradingiau ir priverčia vis daugiau neapgalvotai pirkti.
Dauguma vartotojo poreikių pardavimo skatinimo priemonėmis sukuriama tiesiog prekybos centro viduje, nes dar labai dažnai ketinę įsigyti vos porą prekių „užkimbame“ ant pardavėjų kabliukų, prekių prisirenkame pilną krepšį, jog vos galime panešti. O kiekvieną kartą perkant atrodo, kad jau tokios nuolaidos, akcijos ar loterijos jokiu būdu praleisti negalima ir, kad daugiau tokių palankių sąlygų nebebus. Juk neveltui jau sakoma, kad pardavimas tapo menu. Todėl svarbu išskirti priemones, kurios atvilioja pirkėjus iki prekybos centro durų ir kurios laukia bei pradeda veikti vos pirkėjui įžengus pro plačius prekybos centrų „vartus“.
Svarbu atkreipti dėmesį, kokios vartojimo skatinimo priemonės šiuo metu naudojamos Lietuvoje ir kurios labiausiai veikia Lietuvos pirkėją.
Temos naujumas ir aktualumas: dabartinė besiplėtojanti ir vis didėjanti konkurencija lemia tai, kad nebeužtenka atsainaus požiūrio ne tik į savo verslą, bet ir verčia imtis vis naujų būdų ir metodų ne tik naujiems klientams pritraukti, bet ir išlaikyti senus. Tam tikslui ir naudojamas marketingo elementas – rėmimas su visais jo elementais (ryšiais su visuomene, pardavimo skatinimu, reklama bei asmeniniu pardavimu), kurie sąveikaudami tarpusavyje padeda pasiekti užsibrėžtų įmonės tikslų.
Tikslas: išsiaiškinti ir išskirti pardavimo skatinimo ypatumus Letuvos didžiuosiuose prekybos centruose „Maxima“, „Iki“, „Rimi“ ir „Norfa“.
Darbo objektas: pardavimų skatinimo priemonių ypatumai prekybos centruose.
Buvo iškelti šie darbo uždaviniai:
• Apibrėžti dabartinę pardavimo skatinimo politikos padėtį;
• Trumpai pristatyti prekybos centrų veiklos esmę;
• Ištirti pasirinktų prekybos centrų tinklų pardavimo skatinimo ypatumus ir palyginti su teorijoje pateikiamais galimais pardavimo skatinimo būdais;
•...
Šį darbą sudaro 5737 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!