Kursiniai darbai

Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu

9.2   (3 atsiliepimai)
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 1 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 2 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 3 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 4 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 5 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 6 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 7 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 8 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 9 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 10 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 11 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 12 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 13 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 14 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 15 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 16 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 17 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 18 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 19 puslapis
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pastaraisiai metais itin išaugo mažmeninės prekybos centrų reikšmė. Tai parodo didelis mažmeninės prekių apyvartos didėjimo tempas bei spartus prekybos centrų skaičiaus augimas. Be to, kiekvienais metais jie statomi vis didesni, todėl prekybos centrų atidarymai jau seniai paversti miesto šventėmis, gimtadieniai trunka savaitę ar net dvi, o apsipirkimai juose tampa ritualais. Todėl nenuostabu, kad dažnas pirkėjas į tokią prekybos tvirtovę eina atsipalaidavęs. O rinkodaros specialistai jų atsipalaidavimu naudojasi vis išradingiau ir priverčia vis daugiau neapgalvotai pirkti.
Dauguma vartotojo poreikių pardavimo skatinimo priemonėmis sukuriama tiesiog prekybos centro viduje, nes dar labai dažnai ketinę įsigyti vos porą prekių „užkimbame“ ant pardavėjų kabliukų, prekių prisirenkame pilną krepšį, jog vos galime panešti. O kiekvieną kartą perkant atrodo, kad jau tokios nuolaidos, akcijos ar loterijos jokiu būdu praleisti negalima ir, kad daugiau tokių palankių sąlygų nebebus. Juk neveltui jau sakoma, kad pardavimas tapo menu. Todėl svarbu išskirti priemones, kurios atvilioja pirkėjus iki prekybos centro durų ir kurios laukia bei pradeda veikti vos pirkėjui įžengus pro plačius prekybos centrų „vartus“.
Svarbu atkreipti dėmesį, kokios vartojimo skatinimo priemonės šiuo metu naudojamos Lietuvoje ir kurios labiausiai veikia Lietuvos pirkėją.
Temos naujumas ir aktualumas: dabartinė besiplėtojanti ir vis didėjanti konkurencija lemia tai, kad nebeužtenka atsainaus požiūrio ne tik į savo verslą, bet ir verčia imtis vis naujų būdų ir metodų ne tik naujiems klientams pritraukti, bet ir išlaikyti senus. Tam tikslui ir naudojamas marketingo elementas – rėmimas su visais jo elementais (ryšiais su visuomene, pardavimo skatinimu, reklama bei asmeniniu pardavimu), kurie sąveikaudami tarpusavyje padeda pasiekti užsibrėžtų įmonės tikslų.
Tikslas: išsiaiškinti ir išskirti pardavimo skatinimo ypatumus Letuvos didžiuosiuose prekybos centruose „Maxima“, „Iki“, „Rimi“ ir „Norfa“.
Darbo objektas: pardavimų skatinimo priemonių ypatumai prekybos centruose.
Buvo iškelti šie darbo uždaviniai:
• Apibrėžti dabartinę pardavimo skatinimo politikos padėtį;
• Trumpai pristatyti prekybos centrų veiklos esmę;
• Ištirti pasirinktų prekybos centrų tinklų pardavimo skatinimo ypatumus ir palyginti su teorijoje pateikiamais galimais pardavimo skatinimo būdais;
•...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5737 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. PARDAVIMO SKATINIMO ESMĖ IR TIKSLAI 5
  • 1. 1. Pardavimo skatinimo esmė 5
  • 1. 2. Pardavimo skatinimo tikslai 6
  • 2. Prekybos centro samprata ir pasirinktų prekybos centrų charakteristika 9
  • 2. 1. Prekybos centro samprata 9
  • 2. 2. Trumpa pasirinktų prekybos centrų charakteristika 10
  • 3. PREKYBOS CENTRŲ PARDAVIMO SKATINIMO PRIEMONIŲ ANALIZĖ 12
  • 3. 1. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo priemonės 12
  • 3. 2. Ilgalaikio lojalumo siekiančios pardavimo skatinimo priemonės 16
  • 3. 3. Pardavimo skatinimas pardavimo vietoje 17
  • IŠVADOS 23
  • LITERATŪRA 24
  • PRIEDAI 26
  • 1 priedas. 27
  • 2 priedas. 28
  • 3 priedas. 29
  • 4 priedas. 30
  • 5 priedas. 31
  • 6 priedas. 32
  • 7 priedas. 33
  • 8 priedas. 34
  • 9 priedas. 35
  • 10 priedas. 36
  • 11 priedas. 37
  • 12 priedas. 38

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
38 psl., (5737 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 38 psl., (5737 ž.)
  • Word failas 829 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt