Referatai

Pardavimo skatinimo priemonės

9.0   (2 atsiliepimai)
Pardavimo skatinimo priemonės 1 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 2 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 3 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 4 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 5 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 6 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 7 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 8 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 9 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 10 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 11 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 12 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 13 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 14 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 15 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 16 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 17 puslapis
Pardavimo skatinimo priemonės 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Priedai
Literatūra
Įvadas
Pardavimo skatinimą, kaip savarankišką rėmimo įrankį, pradėta išskirti tik šeštojo dešimtmečio pradžioje. “Jau nuo 1969 metų JAV pardavimo skatinimui skiriamos lėšos viršija lėšas, skiriamas reklamai. Pastarąjį dešimtmetį daugelyje JAV vartojimo pramonės šakų pardavimo skatinimui buvo išleidžiama 60-70 proc. bendros reklamai ir pardavimo skatinimui skirtų lėšų sumos.” ( 1,312 psl.) Panašios tendencijos pastebimos ir Vakarų Europoje. Spartus pardavimo skatinimo reikšmės didėjimas daugiausia susijęs su pardavimo problemomis ir rinkos dalyvių galios pasikeitimu. Iš jų paminėti: įmonių gamybinių pajėgumų plėtra, gamybininkų ir prekybininkų interesų ir galios konfliktai, rinkai pateikiamų naujų prekių skaičiaus didėjimas ir su tuo susijęs trumpesnis prekių gyvavimo ciklas, didėjantis savitarnos plitimas ir impulsyvių pirkinių skaičiaus augimas, didėjantis vartotojų nusimanymas, vertinant prekių kainas, reklamos poveikio mažėjimas ir kt.
Jei anksčiau pardavimo skatinimo priemones daugiausia naudojo vartojimo prekes gaminančios įmonės, tai pastaruoju metu šiuos veiksmus plačiai taiko prekybos įmonės, jie vis dažniau naudojami gamybinių prekių ir paslaugų marketinge.
Iki šiol tiek marketingo teorijoje, tiek praktikoje pardavimo skatinimo turinys suvokiamas nevienareikšmiškai. Paprastai pardavimo skatinimas laikomas giminine sąvoka, apimančia įvairias skatinimo priemones, kurios negali būti priskirtos kitiems rėmimo veiksmams. Iš tikrųjų pardavimo skatinimas apima į vieningą veiksmų sistemą sujungtas priemones, parinktas ne tik iš rėmimo, bet ir iš kitų marketingo komplekso elementų. Kartais šis terminas siejamas tik su visuma gamintojo priemonių, kurios teikiamos kaip pagalba prekybininkams prekių pardavimo vietoje.
Pardavimo skatinimas – “tai visuma į pirkėjus nukreiptų skatinamojo pobūdžio veiksmų, sudarančių palankias sąlygas prekei įsigyti.” ( 1, 312 psl.) Pardavimo skatinimo priemonėmis įmonė siekia sukelti stipresnę ir greitesnę pirkėjų reakciją, atkreipti dėmesį į tam tikrų prekių pasiūlą, įveikti realizacijos sąstingį. Priešingai reklamai arba ryšiams su visuomene, pardavimo skatinimas paprastai yra trumpalaikė komunikacijos priemonė, nors ją naudojant neretai siekiama ilgalaikių tikslų.
Gamintojas pardavimo skatinimo veiksmus nukreipia į vartotojus ir prekybininkus (didmenininkus ir mažmenininkus), didmenininkai – iš esmės tik į mažmenininkus, o pastarieji – tik į vartotojus.
Darbo tikslas: išsiaiškinti kokie...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4518 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Prekybininkų skatinimas
  • 1.1 Prekybininkų skatinimo formos
  • 2. Vartotojų skatinimas
  • 2.1 Nemokamas prekių pavyzdžių dalijimas
  • 2.2 Prekių pavyzdžių pardavimas
  • 2.3 Dovanos, premijos
  • 2.4 Konkursai ir loterijos
  • 2.5 Kuponai
  • 2.6 Ypatinga kaina
  • 2.7 Mažesnė didesnė pakuotė
  • 3. Sponsoriavimas
  • 3.1 Populiarinimas
  • 4. Asmeninio pardavimo charakteristika
  • 4.1 Asmeniškas pardavimas
  • 4.2 Asmeninio pardavimo privalumai ir trūkumai
  • 4.3 Asmeninio pardavimo bruožai
  • 4.4 Asmeninio pardavimo uždaviniai

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (4518 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 18 psl., (4518 ž.)
  • Word failas 117 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt