Tikslas- apžvelgti telemarketingo įmonės UAB “Telnet” teikiamas paslaugas, išnagrinėti technologinę UAB “Omnitel” paslaugų pardavimo schemą.
Uždaviniai:
• Apžvelgti įmonės įkūrimą, veiklos pobūdį, statusą ir pasiekimus.
• Peržvelgti įmonės paslaugų nomenklatūrą.
• Apžvelgti naudojamas darbo priemones, jų tiekėjus.
• Aptarti vartotojų, klientų spektrą, bei konkurentus.
• Išanalizuoti įmonės teikiamų paslaugų pobūdį.
• Išanalizuoti UAB “Omnitel” paslaugų pardavimo technologiją, nubraižyti jos schemą ir aprašyti procesus.
• Padaryti išvadas ir pateikti pasiūlymus apie technologijos patobulinimus.
Telemarketingas-kas tai?
Telemarketingas tai prekių bei paslaugų pardavimas telefonu. Ši paslauga taikoma schema "įmonė įmonei" arba "įmonė - privačam vartotojui", siūlant prekes ir paslaugas. Telemarketingas leidžia padidinti įmonės paslaugos pardavimus, išpleča vartotojų rinkas. Telemarketingo kompanijos dažniausiai suteikia šias paslaugas:
• Aktyvus gaminių arba paslaugų pardavimas pasirinktai tikslinei grupei
• Potencialių klientų radimas
• Susitarimai dėl įmonės pardavimo atstovo vizito
• Naujienų, vykdomų akcijų pristatymas esamiems klientams
• Skambučiai esamiems klientams dėl sutarčių pratęsimo
• Skambučiai, parengiantys ar palydintys tiesioginio pašto kampanijas
• Greitas reikiamos informacijos perdavimas pasirinktai tikslinei grupei
• Informacijos ir duomenų bazių pardavimas telefonu
• Skolininkų informavimas
• Apklausos ir balsavimai
• Mokamos konsultacijos telefonu
• Techninis profesionalaus rinkos tyrimo vykdymas
• Duomenų bankų tikslinimas ir papildymas
• Labdaros ir paramos akcijos
• Interaktyvių žaidimų organizavimas
Nors pardavimai telefonu laikomi efektyviausiais kaštų ir laiko požiūriu, įmonei jie gali brangiai kainuoti. Ne kėkviena įmonė tikrai gali sau leisti samdyti šiam darbui brangiai kainuojantį personalą. Ar įmonė bus patenkinta pasiektais pardavimų rezultatais? O ar galite sau leisti dėl ribotų pardavimo pajėgumų neišnaudoti staiga išaugusio rinkos susidomėjimo? Nustatyta, jog įprastai skambinant, darbo efektyvumas būna tik 20-25 proc., o specializuotas centras, pasitelkęs techninę įrangą, gali pasiekti net 80-90 proc. efektyvumą.
Pasirinkus pardavimų telefonu paslaugą, įmonė ne tik sutaupo lėšų, bet ir gali neabejoti, kad paslaugos kokybė bus atidžiai kontroliuojama, o apmokėjimas priklausys nuo pasiektų rezultatų.
UAB “TELNET”
“Telnet”– sėkmingai jau beveik metus veikianti telemarketingo kompanija.
Įmonė “Telnet” buvo įkurta 2006m. vasario mėnesį kaip uždaroji akcinė bendrovė.
Nuo įkurimo pradžios kompanijoje dirbo 15 telemarketingo vadybininkų.
Birželio mėnesį įmonė išsiplėtė, pradėjo dirbti dvi pamainos,...
Šį darbą sudaro 1845 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!