Kursiniai darbai

Paslaugų marketingas ir jo ypatumai

9.8   (2 atsiliepimai)
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 1 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 2 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 3 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 4 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 5 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 6 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 7 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 8 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 9 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 10 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 11 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 12 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 13 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 14 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 15 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 16 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 17 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 18 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 19 puslapis
Paslaugų marketingas ir jo ypatumai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

(parašas)
Darbo įteikimo data__________
Registracijos Nr. _______
Darbas įvertintas ____________________
(data, įvertinimo balas,komisijos pirmininko parašas)
Vilnius, 2006
Įvadas
Per pastarąjį dešimtmetį paslaugų sfera beveik visose pasaulio šalyse plėtojasi labai sparčiai. Apimant plačią veiklos sritį: nuo prekybos ir transporto iki finansavimo, draudimo, įvairaus tarpininkavimo. Vaka­rų šalyse vis daugiau verslininkų įsitraukia į paslaugų sferos veiklą. Steigia privačią paslaugų įmonę, bet paversti ją pelninga yra ne taip paprasta, kaip iš pirmo žvilgsnio atrodo. Paslaugu sfera yra atvira ir patraukli pradedantiems verslininkams. Čia. palyginti su gamybiniais ver­slais, reikia mažiau pradinio kapitalo. Tačiau norėdamos pelningiau plėtoti savo veiklą paslaugų įmo­nės privalo taikyti marketingą.
Šiuo metu Lietuvoje paslaugų sfera plėtojama spartesniu tempu, palyginti su pramonės gamyba. Naujos paslaugos plėtojamos priklausomai nuo jų paklausos, steigiamos naujos paslaugų įmonės. Taigi paslaugu įmonių vadovai turėtų gerai suvokti paslaugų prigimtį ir esmę, atskirų paslaugų specifiškumą ir ypatumus taikant paslaugų vadybą ir marketingą, kuriuos ir apžvelgsime.
Norėdami suvokti paslaugų veiklos savitumą, pirmiausiai reikia išsiaiškinti, kas yra paslauga ir kuo ji skiriasi nuo materialios prekės. Formuoti paslaugų apibrėžimą skatina keletas aplinkybių, iš jų paminėtinos dvi:
1. Tai poreikis apibrėžti paslaugų sektorių, nustatyti jo vietą ir vaidmenį ūkio struktūroje, poveikį makroekonomikos procesams: augimui, užimtumui, investiciniam aktyvumui ir pan.
2. Būtinybė suvokti paslaugos esmę tam, kad būtų galima priimti teisingus vadybos bei marketingo sprendimus firmoje.
Surasti universalų paslaugos apibrėžimą pirmiausiai trukdo paslaugų įvairovė. Yra visuomenės sektorius su savo teismais, vartotojų agentais, ligoninėmis, kareivinėmis, paštais bei mokyklomis, taip pat išskiriamas draugijų (asociacijų) sektorius su muziejais, bažnyčiomis, rūpybos ir pagalbos organizacijomis, pagaliau ir privatus sektorius, apjungiantis aviacijos kompanijas, bankus, informaciją, laisvalaikį ir t.t. Atrodo, kad kiekvieną dieną atsiranda naujos paslaugos. Šiuo metu egzistuoja tarnybos, kurios teikia finansinę pagalbą, suderina ir išlaiko pusiausvyroje šeimos biudžetą, pasirūpina filodendru, žadina ryte, palydi į kontorą, padeda įsigyti vienu metu naują butą, darbą, mašiną netgi žmoną ir panašiai. Kai kurie žmonės yra labiau linkę garbinti motociklus, egzotiškus gyvūnus, paveikslus ar net kokteilius. Šiais...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6075 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. PASLAUGŲ ESMĖ 5
  • 2. SKIRIAMIEJI PASLAUGŲ BRUOŽAI 7
  • 3. PASLAUGŲ SAMPRATA 13
  • 3.1 Paslaugų apibrėžimai ir klasifikacija 13
  • 3.2 Paslaugų ir materialių prekių santykis 16
  • 4. VIDAUS MARKETINGAS 17
  • 5. PASLAUGŲ MARKETINGO KOMPLEKSAS 19
  • 6. PASLAUGŲ NAUDOJIMAS 22
  • 7.UAB “PRORINTAS” PASLAUGŲ MARKETINGO KOMPLEKSAS 25
  • IŠVADOS 30 LITERATŪRA IR ŠALTINIAI 32

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
27 psl., (6075 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 27 psl., (6075 ž.)
  • Word failas 206 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt