Referatai

Paslaugų marketingo ypatumai

9.4   (2 atsiliepimai)
Paslaugų marketingo ypatumai 1 puslapis
Paslaugų marketingo ypatumai 2 puslapis
Paslaugų marketingo ypatumai 3 puslapis
Paslaugų marketingo ypatumai 4 puslapis
Paslaugų marketingo ypatumai 5 puslapis
Paslaugų marketingo ypatumai 6 puslapis
Paslaugų marketingo ypatumai 7 puslapis
Paslaugų marketingo ypatumai 8 puslapis
Paslaugų marketingo ypatumai 9 puslapis
Paslaugų marketingo ypatumai 10 puslapis
Paslaugų marketingo ypatumai 11 puslapis
Paslaugų marketingo ypatumai 12 puslapis
Paslaugų marketingo ypatumai 13 puslapis
Paslaugų marketingo ypatumai 14 puslapis
Paslaugų marketingo ypatumai 15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vadovas dėst.
Paslaugų verslas ekonomikoje pradeda užimti vis svarbesnę vietą. Paslaugos ir prekės parduodamos rinkoje. Jos tenkina pirkėjų norus, reikmes, padeda užbaigti prekių gamybos ir jų vartojimo paskirties ciklą, tiesiogine ar netiesiogine prasme priartina prekes prie vartotojo. Daugelyje pasaulio šalių paslaugos yra laikomos pagrindiniu ekonomikos produktyvumo šaltiniu, kuris susijęs su naujų prekių ir paslaugų atsiradimu, jų gamybos sistemų kūrimu, ryšių su paslaugų vartotojais organizavimu, palaikymu ir t. t. Paslaugų sektoriuje veikia daugybė įvairaus profilio ir dydžio įmonių, kuriose dirba apie du trečdaliai visų darbuotojų. Jame sukuriama apie 60 – 70 proc. bendrojo vidaus produkto. Sparti paslaugų sferos plėtra, jos vaidmens ūkyje augimas būdingas ir Lietuvos ekonomikai.
Paslaugos, kaip prekės, savotiškumas, paslaugų rinkos ypatumai, joje didėjanti konkurencija – tai buvo pagrindinės priežastys, lėmusios specialaus paslaugų marketingo atsiradimą. Kadangi paslauga yra nematerialus, neapčiuopiamas daiktas, kurio negalima sandėliuoti, palikti saugoti, paveldėti, tai jos, kaip prekės, sampratą bei svarbą būtina paaiškinti. Paslaugos nėra antraeilis dalykas. Nors paslaugų marketingo komplekso elementai, jų struktūra iš esmės skiriasi, tačiau šie esminiai skirtumai nustatomi, atsižvelgiant į bendrąjį marketingo pagrindų kontekstą. Paslaugų verslas turi savų ypatumų, todėl marketingo veiksmus būtina tyrinėti atskirai, suformuoti savą, modifikuoti paslaugų marketingą.
Iš pirmo žvilgsnio paslaugų sfera labai patraukli, todėl daug pradedančių verslininkų imasi šios veiklos, tikėdamiesi greito pelno. Tačiau norint pelningai ją plėtoti reikia gerai išmanyti paslaugų marketingą. Kaskart atsiranda daug naujų paslaugų arba sukurtos tobulinamos ir siūlomos vartotojams. Paslaugų įmonės stebi rinką ir prognozuoja jos pokyčius. Todėl ir Lietuvoje paslaugų sfera plėtojama spartesniu tempu, lyginant su pramonės gamyba, kadangi čia reikia mažiau kapitalo.
Paslaugų rinkoje egzistuojanti konkurencija verčia nuodugniau tirti paslaugų prigimtį, jų vartojimo suvokimą. Paslaugų įmonės, jei nori išsilaikyti, turi aiškiai nusistatyti tikslus ir uždavinius, kurių įgyvendinimas užtikrintų siekiamą paslaugų įmonės funkcionavimą ir atitiktų paslaugų rinkos plėtros bei vystimosi tendencijas. Paslaugų įmonės veiklos specifika skatina įvertinti daug kitų nenumatytų ir nekontroliuojamų įmonės vidaus bei išorės...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3890 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS3
  • 1. PASLAUGŲ MARKETINGAS..4
  • 1.1. Paslaugų marketingo esmė .4
  • 1.2. Paslaugų marketingo savybės5
  • 2. PASLAUGŲ MARKETINGO YPATUMAI7
  • 2.1. Paslaugos teikimo sistema..7
  • 2.2. Marketingo tipai ir funkcijos.8
  • 2.3. Paslaugų kokybės prigimtis9
  • 2.4. Kiti paslaugų marketingo ypatumus sąlygojantys veiksniai10
  • 2.5. Paslaugų marketingo kompleksas.12
  • IŠVADOS..14
  • INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (3890 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 15 psl., (3890 ž.)
  • Word failas 109 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt