Vadovas dėst.
Paslaugų verslas ekonomikoje pradeda užimti vis svarbesnę vietą. Paslaugos ir prekės parduodamos rinkoje. Jos tenkina pirkėjų norus, reikmes, padeda užbaigti prekių gamybos ir jų vartojimo paskirties ciklą, tiesiogine ar netiesiogine prasme priartina prekes prie vartotojo. Daugelyje pasaulio šalių paslaugos yra laikomos pagrindiniu ekonomikos produktyvumo šaltiniu, kuris susijęs su naujų prekių ir paslaugų atsiradimu, jų gamybos sistemų kūrimu, ryšių su paslaugų vartotojais organizavimu, palaikymu ir t. t. Paslaugų sektoriuje veikia daugybė įvairaus profilio ir dydžio įmonių, kuriose dirba apie du trečdaliai visų darbuotojų. Jame sukuriama apie 60 – 70 proc. bendrojo vidaus produkto. Sparti paslaugų sferos plėtra, jos vaidmens ūkyje augimas būdingas ir Lietuvos ekonomikai.
Paslaugos, kaip prekės, savotiškumas, paslaugų rinkos ypatumai, joje didėjanti konkurencija – tai buvo pagrindinės priežastys, lėmusios specialaus paslaugų marketingo atsiradimą. Kadangi paslauga yra nematerialus, neapčiuopiamas daiktas, kurio negalima sandėliuoti, palikti saugoti, paveldėti, tai jos, kaip prekės, sampratą bei svarbą būtina paaiškinti. Paslaugos nėra antraeilis dalykas. Nors paslaugų marketingo komplekso elementai, jų struktūra iš esmės skiriasi, tačiau šie esminiai skirtumai nustatomi, atsižvelgiant į bendrąjį marketingo pagrindų kontekstą. Paslaugų verslas turi savų ypatumų, todėl marketingo veiksmus būtina tyrinėti atskirai, suformuoti savą, modifikuoti paslaugų marketingą.
Iš pirmo žvilgsnio paslaugų sfera labai patraukli, todėl daug pradedančių verslininkų imasi šios veiklos, tikėdamiesi greito pelno. Tačiau norint pelningai ją plėtoti reikia gerai išmanyti paslaugų marketingą. Kaskart atsiranda daug naujų paslaugų arba sukurtos tobulinamos ir siūlomos vartotojams. Paslaugų įmonės stebi rinką ir prognozuoja jos pokyčius. Todėl ir Lietuvoje paslaugų sfera plėtojama spartesniu tempu, lyginant su pramonės gamyba, kadangi čia reikia mažiau kapitalo.
Paslaugų rinkoje egzistuojanti konkurencija verčia nuodugniau tirti paslaugų prigimtį, jų vartojimo suvokimą. Paslaugų įmonės, jei nori išsilaikyti, turi aiškiai nusistatyti tikslus ir uždavinius, kurių įgyvendinimas užtikrintų siekiamą paslaugų įmonės funkcionavimą ir atitiktų paslaugų rinkos plėtros bei vystimosi tendencijas. Paslaugų įmonės veiklos specifika skatina įvertinti daug kitų nenumatytų ir nekontroliuojamų įmonės vidaus bei išorės...
Šį darbą sudaro 3890 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!