Socialinio marketingo sąvoka dažniausiai yra siejama su ne pelno organizacijomis. Tačiau šiandieniniame pasaulyje ir verslo įmonės yra priverstos savo noru dalyvauti socialinių problemų sprendime. Organizacijoms atsiranda poreikis sudaryti savotišką neformalią socialinę ir ekonominę sutartį tarp organizacijos ir jos veiklai įtaką darančių grupių.
Socialiniai įmonių veiksmai gerina vietinių bendruomenių gyvenimą ir mažina valstybės reguliavimo būtinumą. Socialiai sėkmingoje visuomenėje ir verslui yra geresnės sąlygos. Taip pat pažymima, kad trumpalaikės su socialine veikla susijusios išlaidos gali būti didelės, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje jos gali didinti pelną, nes kuriamas vietinei bendruomenei, vartotojams ir tiekėjams patrauklus kompanijos įvaizdis. Taigi, prisidėdama prie socialinių problemų sprendimo, verslo įmonė didina savo konkurencinį pranašumą.
Verslas disponuoja dideliais žmogiškaisiais ir finansiniais ištekliais, todėl dalį jų reikėtų perduoti socialinėms reikmėms tenkinti, nes realiai socialinė aplinka bei gamta sudaro tų išteklių pagrindą. Neturi būti abejonių, kad verslui yra tikslinga investuoti į savo galios šaltinius (pvz., gyventojų sveikata, jų profesinis pasirengimas, motyvacija kokybiškai dirbti ir pan.).
Įmonė yra visuomenės narė, todėl savo veiklą ir elgesį turėtų grįsti moralės normomis. Verslo įmonės savo veikla gali stiprinti visuomenės moralumo pagrindus. Įstatymai negali apibrėžti visų gyvenimo situacijų. Organizacija turi palaikyti visuomenę, nes visuomenė yra jos gyvavimo pagrindas.
Socialinė atsakomybė nėra altruizmas, o greičiau protingas, apsišvietęs savanaudiškumas.
Verslas turi vieną vienintelę socialinę pareigą – naudoti savo išteklius veiklai, kuri didina jo pelną (Fridmanas).
Darbo objektas: Socialinis marketingas įvairiuose verslo sektoriuose.
Darbo tikslas: Ištirti komercinių įmonių vykdomas socialines kampanijas.
• Išsiaiškinti socialiai atsakingo verslo idėjų paplitimą Lietuvoje;
• Palyginti užsienio ir Lietuvos verslo socialines iniciatyvas;
• Išsamiai ištirti kai kurių Lietuvos komercinių sektorių vykdomą socialinį marketingą;
• Atlikti gyventojų apklausą ir pateikti tyrimo rezultatus bei su juo susijusias išvadas.
2. Socialinis marketingas ir socialiai atsakingas verslas
Pasak Socialinio marketingo pradininko P.Kotler,
Socialinis marketingas – tai programų, siekiančių padidinti socialinių idėjų ar praktikos priimtinumą, įgyvendinimas, kūrimas ir kontrolė.
Pagrindiniai socialinio marketingo bruožai:
• Socialinis marketingas siekia paveikti žmonių elgesį ir idėjas, pakeisti socialinį elgesį, jeigu tikima,...
Šį darbą sudaro 8832 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!