Paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančio ūkio (ekonomikos) sferų: daugėja dirbančių šioje srityje, paslaugos sudaro vis didesnę bendrojo šalies produkto dalį. Ne tik vakarų šalyse, bet ir visame pasaulyje vis daugiau verslininkų įsitraukia į paslaugų sferos veiklą. Steigti privačią paslaugų įmonę ir paversti ją pelninga yra ne taip paprasta, kaip iš pirmo žvilgsnio atrodo. Šiuo atveju – frančizė, geriausias būdas plėsti ir vystyti jau esamą verslą. Puikus pavyzdys – pasaulyje gerai žinomas greito maisto restoranų tinklas McDonald‘s. Prireiktų milžiniškų žmoniškųjų bei piniginių resursų, norint sėkmingai vystyti šį maitinimo tinklą. Kompanija šiuo atveju pasirinko patogiausią ir priimtinausią variantą – dauguma McDonald‘s restoranų veikia frančizės pagrindu: net apie 70% visų restoranų visame pasaulyje veikia frančizės pagrindu, o vien Jungtinėje Karalystėje 2004m. 470 restoranų priklausė 208 frančizės turėtojams [17].
Greitas maistas tampa vis populiaresnis šiuolaikinio, nuolat skubančio žmogaus gyvenime. Derinant greitą aptarnavimą, gerai žinomą brandą bei efektyvų marketingą, greito maisto restoranų verslas frančizės pagrindu tampa vienas lengviausių ir populiariausių būdų pradėti savo nuosavą verslą. Frančizė yra verslo forma tiems, kas nedrįsta formuoti savo verslo, bijo įeiti į naujas rinkas, nežinodami kokių rezultatų tikėtis. Tuo tarpu šis būdas, leidžia pasijusti saugiam ir užtikrintam, nes kiekvienam frančizės turėtojui yra pateikiamas detalus planas kaip veikti, kokias marketingo priemones naudoti, kaip išvystyti greitą ir kokybišką aptarnavimą bei kaip sukurti identišką įvaizdį, atitinkantį McDonald‘s standartus. Frančizė dar ypatinga tuo, jog turi šiokių tokių minusų: apriboja frančizės turėtojo galimybes veikti savarankiškai, nenukrypstant nuo sutarties sąlygų. Taigi, McDonald‘s sėkmę bei populiarumą lemia ne tik daugybė marketingo faktorių, bet ir puikiai parinkti McDonald‘s verslo partneriai bei jų vykdoma marketingo veikla.
Darbo tikslas: Išanalizuoti frančizės pagrindu veikiančios įmonės – šiuo atveju McDonald‘s - marketingo veiklos ypatumus.
Darbo uždaviniai:
1. Apibrėžti frančizę, jos sutarties sąlygas;
2. Išsiaiškinti paslaugų marketingo koncepciją maitinimo versle;
3. Išskirti paslaugų marketingo kompleksą bei rinkos segmentavimą;
4. Remiantis paslaugų marketingo kompleksu bei vartotojų segmentavimu išanalizuoti...
Šį darbą sudaro 6709 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!