Kursiniai darbai

Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai

9.0   (3 atsiliepimai)
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 1 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 2 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 3 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 4 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 5 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 6 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 7 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 8 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 9 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 10 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 11 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 12 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 13 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 14 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 15 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 16 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 17 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 18 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 19 puslapis
Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

2.6 Sprendimai tyrimams ir vystymuisi
3 Gimusių globalių įmonių plėtros greitis ir stadijos
3.1 Gimusių globalių įmonių strategijos ir procesai
3.2 Marketingo strategija
Išvados
Įžanga
Esu marketingo vadybos studentas, mane itin domina naujovių pritaikymas marketinge, planuoju karjerą šioje srityje, nes ji yra itin kūrybiška bei praktiška, kadangi neišvengiamai susijus su kiekvienos stambesnės įmonės pelno ir plėtros augimu. Tai itin aktualu naujai įsikūrusioms įmonėms veikiant greitai besikeičiančios aplinkos ir informacijos pasikeitimo sąlygomis, todėl pasirinkau rašyti darbą apie gimusias globalias įmones, kurių atsiradimas buvo neišvengiamas tobulėjančiame verslo ir technologijų pasaulyje.
Gimusios globalios įmonės atstovauja palyginti nesenam tarptautinės verslo literatūros tyrimų laukui. Naujovių technologijoje, globalizacijoje ir pasaulinio klientų rato laikais vis daugiau firmų greitai plečiasi į užsienio rinkas. Šiame darbe aprašytos dėl didėjančio internacionalizacijos greičio identifikuotos skatinamosios jėgos ir taip vadinami gimusių globalių įmonių sėkmės faktoriai, kurie nustatyti atliekant tyrimą Suomijoje. Po literatūros apžvalgos nagrinėjama koncepcinė struktūra, jungianti reikšmingas skatinamąsias jėgas ir sėkmės faktorius. Be to ši struktūra apjungia rinka pagrįstos ir ištekliais pagrįstos projekcijos padėtis ir apima ribotų vadybos instrumentų tokių kaip žmogaus išteklių vadyba, koordinacija ir šalutinė kontrolė, poveikį. Toliau aprašomi gimusių globalių įmonių marketingo strategijos ypatumai, Pagaliau reikšmė būsimam tyrinėjimui yra aptarta. Gimusios globulios įmonės atstovauja įdomiam bendrovių, veikiančių laiko ir erdvės suspaudimo sąlygomis, tipui, kuris leido/vertė joms įgauti globalinę apimtį nuo jų įsikūrimo.
TIKSLAS
Aprašyti gimusių globalių įmonių susikūrimo sąlygų, vadovavimo, aplinkos faktorių, plėtros stadijų bei dažniausių veikimo būdų, naudojantis Suomijoje atliktu įmonių tyrimu, ypatumus; palyginti jas su tradicinėmis tarptautinėmis kompanijomis, išskirti naudojamas marketingo strategijas bei išsiaiškinti vidinės bei išorinės aplinkos reikšmę namų ir tarptautinėse rinkose.
PROBLEMA
Pagrindinė šio mokslinio darbo tyrimų problema yra nustatyti, ar gimusių globalių įmonių, atsirandančių mažoje ir atviroje ekonomikoje elgiasys skiriasi iš esmės nuo kitų tarptautinių/globalinių firmų ir, jeigu taip, kaip gali šios kompanijos įveikti didžiulius entreprenerystės ir valdymo iššūkius, sukeltus greitų globalizacijos procesų ir išskirtinių globalizacijos bei globalinių marketingo strategijų, pačioje jų verslo vystymo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5829 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
27 psl., (5829 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 27 psl., (5829 ž.)
  • Word failas 150 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt