2.6 Sprendimai tyrimams ir vystymuisi
3 Gimusių globalių įmonių plėtros greitis ir stadijos
3.1 Gimusių globalių įmonių strategijos ir procesai
3.2 Marketingo strategija
Išvados
Įžanga
Esu marketingo vadybos studentas, mane itin domina naujovių pritaikymas marketinge, planuoju karjerą šioje srityje, nes ji yra itin kūrybiška bei praktiška, kadangi neišvengiamai susijus su kiekvienos stambesnės įmonės pelno ir plėtros augimu. Tai itin aktualu naujai įsikūrusioms įmonėms veikiant greitai besikeičiančios aplinkos ir informacijos pasikeitimo sąlygomis, todėl pasirinkau rašyti darbą apie gimusias globalias įmones, kurių atsiradimas buvo neišvengiamas tobulėjančiame verslo ir technologijų pasaulyje.
Gimusios globalios įmonės atstovauja palyginti nesenam tarptautinės verslo literatūros tyrimų laukui. Naujovių technologijoje, globalizacijoje ir pasaulinio klientų rato laikais vis daugiau firmų greitai plečiasi į užsienio rinkas. Šiame darbe aprašytos dėl didėjančio internacionalizacijos greičio identifikuotos skatinamosios jėgos ir taip vadinami gimusių globalių įmonių sėkmės faktoriai, kurie nustatyti atliekant tyrimą Suomijoje. Po literatūros apžvalgos nagrinėjama koncepcinė struktūra, jungianti reikšmingas skatinamąsias jėgas ir sėkmės faktorius. Be to ši struktūra apjungia rinka pagrįstos ir ištekliais pagrįstos projekcijos padėtis ir apima ribotų vadybos instrumentų tokių kaip žmogaus išteklių vadyba, koordinacija ir šalutinė kontrolė, poveikį. Toliau aprašomi gimusių globalių įmonių marketingo strategijos ypatumai, Pagaliau reikšmė būsimam tyrinėjimui yra aptarta. Gimusios globulios įmonės atstovauja įdomiam bendrovių, veikiančių laiko ir erdvės suspaudimo sąlygomis, tipui, kuris leido/vertė joms įgauti globalinę apimtį nuo jų įsikūrimo.
TIKSLAS
Aprašyti gimusių globalių įmonių susikūrimo sąlygų, vadovavimo, aplinkos faktorių, plėtros stadijų bei dažniausių veikimo būdų, naudojantis Suomijoje atliktu įmonių tyrimu, ypatumus; palyginti jas su tradicinėmis tarptautinėmis kompanijomis, išskirti naudojamas marketingo strategijas bei išsiaiškinti vidinės bei išorinės aplinkos reikšmę namų ir tarptautinėse rinkose.
PROBLEMA
Pagrindinė šio mokslinio darbo tyrimų problema yra nustatyti, ar gimusių globalių įmonių, atsirandančių mažoje ir atviroje ekonomikoje elgiasys skiriasi iš esmės nuo kitų tarptautinių/globalinių firmų ir, jeigu taip, kaip gali šios kompanijos įveikti didžiulius entreprenerystės ir valdymo iššūkius, sukeltus greitų globalizacijos procesų ir išskirtinių globalizacijos bei globalinių marketingo strategijų, pačioje jų verslo vystymo...
Šį darbą sudaro 5829 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!