Vystantis rinkos santykiams Lietuvoje, atsiranda vis daugiau galimybių ir ūkio subjektams plėsti savo veiklą ne tik šalies viduje, bet ir už jos ribų. Užsienio rinkoje pasisekimą garantuoja pirmiausia gera prekių kokybė, greitas ir pigus aptarnavimas, veiksmingas marketingas. Neįmanoma pasiekti laimėjimų be nuolatinio ir kruopštaus užsienio rinkos tyrimo. Klausimus, kaip surasti palankiausią užsienio rinką, teisingai parinkti įėjimo į ją formą ir laiką, panaudoti visas savo konkurencines galimybes bei potencialą, operatyviai reaguoti į besikeičiančias prekybos sąlygas, nagrinėja tarptautinis marketingas.
Įmonių apsirūpinimas gamybos priemonėmis, technologijomis, valdymo ir veiklos organizavimo žiniomis bei jų pagamintų prekių pardavimas beveik visada daugeliu saitų yra susietas su tarptautinėmis rinkomis, tarptautiniu marketingu.
Šiuolaikiniame versle tarptautinis marketingas tampa vis svarbesnis, jam skiriama vis daugiau dėmesio.
Tarptautinis marketingas remiasi bendraisiais marketingo mokslo principais. Tačiau įmonės marketingo funkcijos vidaus ir užsienio rinkose įgyvendinamos skirtingai. Todėl tarptautinis marketingas turi specifinių bruožų.
Šio darbo tikslas – išnagrinėti tarptautinio marketingo principus .
Darbą atlikome remiantis lietuvių ir užsienio autorių literatūra.
1. Tarptautinio marketingo samprata ir turinys
Tarptautinis marketingas yra sudėtinė marketingo mokslo dalis. Vijeikis ir Kuvykaitė pateikia tokią marketingo tipų klasifikaciją pagal geografinį kriterijų:
Pasaulinis
Tarptautinis marketingas
Multinacionalinis
Eksporto
Nacionalinis
Regioninis Marketigas vidaus rinkoje
Vietinis
Eksporto marketingas – viena arba kelios užsienio rinkos; multinacionalis marketingas – daug užsienio rinkų; pasaulinis marketingas – pasaulinė rinka [1,2].
Ūkinės veiklos tarptautinei integracijai yra būdingi šie bruožai:
• įmonių ūkinės veiklos užsienio rinkose plėtojimas,
• pasaulio šalių ūkių tarpusavio priklausomybės didėjimas,
• tarptautinės ir pasaulinės konkurencijos didėjimas ir plitimas į visas šalis,
• pasaulinis rinkų pasidalinimas,
• pasaulinės prekybos vieningos teisinės aplinkos formavimasis.
Suirus planinio ūkio sistemai pasaulyje dar labiau įsitvirtina rinkos ūkis. Kartu didėja tarptautinių ir pasaulinių firmų, kurioms pasaulis yra įvairi, tačiau vieninga rinka, konkurencinė ir ekonominė galia, plečiasi jų tiekiamų prekių asortimentas. Netgi neturinčios didelių ambicijų ir strateginių tikslų užsienio rinkose įmonės ir firmos daugeliu atvejų negali išsiversti be dalyvavimo tarptautiniuose sandoriuose. Joms tenka pirkti kitose šalyse išgautas žaliavas, pagamintas medžiagas, įrengimus, technologijas.
Dvidešimtojo amžiaus pabaigoje išryškėjo du skverbimosi...
Šį darbą sudaro 4139 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!