Referatai

Tarptautinio marketingo principai

9.4   (2 atsiliepimai)
Tarptautinio marketingo principai 1 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 2 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 3 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 4 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 5 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 6 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 7 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 8 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 9 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 10 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 11 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 12 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 13 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 14 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 15 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 16 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 17 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 18 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 19 puslapis
Tarptautinio marketingo principai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vystantis rinkos santykiams Lietuvoje, atsiranda vis daugiau galimybių ir ūkio subjektams plėsti savo veiklą ne tik šalies viduje, bet ir už jos ribų. Užsienio rinkoje pasisekimą garantuoja pirmiausia gera prekių kokybė, greitas ir pigus aptarnavimas, veiksmingas marketingas. Neįmanoma pasiekti laimėjimų be nuolatinio ir kruopštaus užsienio rinkos tyrimo. Klausimus, kaip surasti palankiausią užsienio rinką, teisingai parinkti įėjimo į ją formą ir laiką, panaudoti visas savo konkurencines galimybes bei potencialą, operatyviai reaguoti į besikeičiančias prekybos sąlygas, nagrinėja tarptautinis marketingas.
Įmonių apsirūpinimas gamybos priemonėmis, technologijomis, valdymo ir veiklos organizavimo žiniomis bei jų pagamintų prekių pardavimas beveik visada daugeliu saitų yra susietas su tarptautinėmis rinkomis, tarptautiniu marketingu.
Šiuolaikiniame versle tarptautinis marketingas tampa vis svarbesnis, jam skiriama vis daugiau dėmesio.
Tarptautinis marketingas remiasi bendraisiais marketingo mokslo principais. Tačiau įmonės marketingo funkcijos vidaus ir užsienio rinkose įgyvendinamos skirtingai. Todėl tarptautinis marketingas turi specifinių bruožų.
Šio darbo tikslas – išnagrinėti tarptautinio marketingo principus .
Darbą atlikome remiantis lietuvių ir užsienio autorių literatūra.
1. Tarptautinio marketingo samprata ir turinys
Tarptautinis marketingas yra sudėtinė marketingo mokslo dalis. Vijeikis ir Kuvykaitė pateikia tokią marketingo tipų klasifikaciją pagal geografinį kriterijų:
Pasaulinis
Tarptautinis marketingas
Multinacionalinis
Eksporto
Nacionalinis
Regioninis Marketigas vidaus rinkoje
Vietinis
Eksporto marketingas – viena arba kelios užsienio rinkos; multinacionalis marketingas – daug užsienio rinkų; pasaulinis marketingas – pasaulinė rinka [1,2].
Ūkinės veiklos tarptautinei integracijai yra būdingi šie bruožai:
• įmonių ūkinės veiklos užsienio rinkose plėtojimas,
• pasaulio šalių ūkių tarpusavio priklausomybės didėjimas,
• tarptautinės ir pasaulinės konkurencijos didėjimas ir plitimas į visas šalis,
• pasaulinis rinkų pasidalinimas,
• pasaulinės prekybos vieningos teisinės aplinkos formavimasis.
Suirus planinio ūkio sistemai pasaulyje dar labiau įsitvirtina rinkos ūkis. Kartu didėja tarptautinių ir pasaulinių firmų, kurioms pasaulis yra įvairi, tačiau vieninga rinka, konkurencinė ir ekonominė galia, plečiasi jų tiekiamų prekių asortimentas. Netgi neturinčios didelių ambicijų ir strateginių tikslų užsienio rinkose įmonės ir firmos daugeliu atvejų negali išsiversti be dalyvavimo tarptautiniuose sandoriuose. Joms tenka pirkti kitose šalyse išgautas žaliavas, pagamintas medžiagas, įrengimus, technologijas.
Dvidešimtojo amžiaus pabaigoje išryškėjo du skverbimosi...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4139 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Tarptautinio marketingo samprata ir turinys 4
  • 2. Tarptautinio marketingo principai 6
  • 3. Tarptautinio marketingo uždaviniai 8
  • 4. Tarptautinio marketingo tipai 10
  • 5. Marketingo aplinka 11
  • 6. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formos 13
  • 7. Tarptautinio marketingo etapai 15
  • 8. Tarptautinio marketingo tyrimai 16
  • 9. Išvados 20
  • 10. Literatūra 21

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (4139 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 21 psl., (4139 ž.)
  • Word failas 582 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt