TARPTAUTINIO MARKETINGO TIPAI, JŲ LYGINAMOJI ANALIZĖ
SANTRAUKA
Gerus užsienio ekonominius ryšius lemia veiksmingas marketingas.
Tarptautinis marketingas-tai produkcijos gamybos (ar paslaugų teikimo), pardavimo bei rinkos organizavimo ie valdymo sistema, nukreipta į konkretaus vartotojų segmento poreikių tenkinimą, įmonei veikiant užsienio rinkose.
Tarptautinis marketingas yra sudėtinė marketingo dalis. Jis remiasi bendraisiais marketingo principais. Tačiau įmonės marketingo funkcijos vidaus ir užsienio rinkose įgyvendinamos skirtingais būdais.
Marketingo specifika priklauso nuo įmonės dalyvavimo užsienio ekonominėje veikloje laipsnio. Pagal užsienio ekonominių ryšių operacijų mastą išskiriami eksporto, multinacionalinis ir pasaulinis marketingas.
Kai įmonė daugiausia dėmesio skiria savo veiklai vidaus rinkoje, o eksporto apimtys yra nedidelės, užsienio ekonominę veiklą ji organizuoja remdamasi eksporto marketingu. Betarpiško užsienio rinkos tyrimo pati įmonė neatlieka. Daugiausia dėmesio kreipiama į fizinio prekių judėjimo organizavimą. Eksporto marketingo strategijos formavimas apima:
1. Užsienio prekybos barjerų nustatymą.
2. Kalbos, informacijos perdavimo operatyvumo ir valiutų kursus bei jų kitimo tendencijas lemenčių veiksnių įvertinimą.
3. Sąlygų sėkmingai įmonės užsienio ekonominei veiklai sudarymą.
4. Marketingo biudžeto formavimą ir marketingo išlaidų įvairioms užsienio rinkoms paskirstymą.
Kai veikla užsienio rinkose tampa svarbesnė už veiklą vidaus rinkoje, įmonės
savo veikloje remiasi multinacionalionio marketingo strategija. Multinacionalionio marketingo srategija grindžiama užsienio rinkų tyrimais, užsienio rinkų ir veikimo jose parinkimu, diferencijuotos marketingo programos sudaymu.
Pasaulinis marketingas taikomas , kai įmonė orentuojasi į pasaulinę ar plataus geografinio regiono rinką. Šio marketingo strategija formuojama atsižvelgiant į įmonės galimybes pasauliniu mastu. Pasauliniam marketingui būdinga marketingo programos standartizacija. Sudarant pasaulinio marketingo biudžetą, marketingo išlaidas svarbiausia teisingai paskirstyti ne atskiroms užsienio rinkoms, bet trumpalaikiams ir ilgalaikiams tikslams įgyvendinti.
1. TARPTAUTINIO MARKETIONGO TIPAI
Marketingo specifika priklauso nuo įmonės dalyvavimo užsienio ekonominėje veikloje laipsnio. Pagal užsienio ekonominių ryšių operacijų mastą marketingas skirstomas į tokius tipus: eksporto, multinacionalinis ir pasaulinis.
1.1. Eksporto marketingas
Kai įmonė daugiausia dėmesio skiria savo veiklai vidaus rinkoje, o eksporto
apimtys yra nedidelės, užsienio ekonominę veiklą ji organizuoja remdamasi eksporto marketingu. Eksporto marketingo pagrindas- ptirtis, sukaupta vidaus rinkoje. Todėl pagrindinė išlieka įmonės marketingo veikla viodaus rinkoje. Betarpiško užsienio...
Šį darbą sudaro 1554 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!