Namų darbai

Tarptautinio marketingo tipai, jų lyginamoji analizė

9.4   (3 atsiliepimai)
Tarptautinio marketingo tipai, jų lyginamoji analizė 1 puslapis
Tarptautinio marketingo tipai, jų lyginamoji analizė 2 puslapis
Tarptautinio marketingo tipai, jų lyginamoji analizė 3 puslapis
Tarptautinio marketingo tipai, jų lyginamoji analizė 4 puslapis
Tarptautinio marketingo tipai, jų lyginamoji analizė 5 puslapis
Tarptautinio marketingo tipai, jų lyginamoji analizė 6 puslapis
Tarptautinio marketingo tipai, jų lyginamoji analizė 7 puslapis
Tarptautinio marketingo tipai, jų lyginamoji analizė 8 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

TARPTAUTINIO MARKETINGO TIPAI, JŲ LYGINAMOJI ANALIZĖ
SANTRAUKA
Gerus užsienio ekonominius ryšius lemia veiksmingas marketingas.
Tarptautinis marketingas-tai produkcijos gamybos (ar paslaugų teikimo), pardavimo bei rinkos organizavimo ie valdymo sistema, nukreipta į konkretaus vartotojų segmento poreikių tenkinimą, įmonei veikiant užsienio rinkose.
Tarptautinis marketingas yra sudėtinė marketingo dalis. Jis remiasi bendraisiais marketingo principais. Tačiau įmonės marketingo funkcijos vidaus ir užsienio rinkose įgyvendinamos skirtingais būdais.
Marketingo specifika priklauso nuo įmonės dalyvavimo užsienio ekonominėje veikloje laipsnio. Pagal užsienio ekonominių ryšių operacijų mastą išskiriami eksporto, multinacionalinis ir pasaulinis marketingas.
Kai įmonė daugiausia dėmesio skiria savo veiklai vidaus rinkoje, o eksporto apimtys yra nedidelės, užsienio ekonominę veiklą ji organizuoja remdamasi eksporto marketingu. Betarpiško užsienio rinkos tyrimo pati įmonė neatlieka. Daugiausia dėmesio kreipiama į fizinio prekių judėjimo organizavimą. Eksporto marketingo strategijos formavimas apima:
1. Užsienio prekybos barjerų nustatymą.
2. Kalbos, informacijos perdavimo operatyvumo ir valiutų kursus bei jų kitimo tendencijas lemenčių veiksnių įvertinimą.
3. Sąlygų sėkmingai įmonės užsienio ekonominei veiklai sudarymą.
4. Marketingo biudžeto formavimą ir marketingo išlaidų įvairioms užsienio rinkoms paskirstymą.
Kai veikla užsienio rinkose tampa svarbesnė už veiklą vidaus rinkoje, įmonės
savo veikloje remiasi multinacionalionio marketingo strategija. Multinacionalionio marketingo srategija grindžiama užsienio rinkų tyrimais, užsienio rinkų ir veikimo jose parinkimu, diferencijuotos marketingo programos sudaymu.
Pasaulinis marketingas taikomas , kai įmonė orentuojasi į pasaulinę ar plataus geografinio regiono rinką. Šio marketingo strategija formuojama atsižvelgiant į įmonės galimybes pasauliniu mastu. Pasauliniam marketingui būdinga marketingo programos standartizacija. Sudarant pasaulinio marketingo biudžetą, marketingo išlaidas svarbiausia teisingai paskirstyti ne atskiroms užsienio rinkoms, bet trumpalaikiams ir ilgalaikiams tikslams įgyvendinti.
1. TARPTAUTINIO MARKETIONGO TIPAI
Marketingo specifika priklauso nuo įmonės dalyvavimo užsienio ekonominėje veikloje laipsnio. Pagal užsienio ekonominių ryšių operacijų mastą marketingas skirstomas į tokius tipus: eksporto, multinacionalinis ir pasaulinis.
1.1. Eksporto marketingas
Kai įmonė daugiausia dėmesio skiria savo veiklai vidaus rinkoje, o eksporto
apimtys yra nedidelės, užsienio ekonominę veiklą ji organizuoja remdamasi eksporto marketingu. Eksporto marketingo pagrindas- ptirtis, sukaupta vidaus rinkoje. Todėl pagrindinė išlieka įmonės marketingo veikla viodaus rinkoje. Betarpiško užsienio...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1554 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Traptautinio marketingo tipai, jų lyginamoji analizė
  • 2. Santrauka
  • 3. Tarptautinio marketingo tipai
  • 4. Eksporto marketingas
  • 5. Multinacionalinis marketingas
  • 6. Pasaulinis marketingas
  • 7. Tarptautinio marketingo tipų lyginamoji ataskaita
  • 8. Pagrindiniai bruožai
  • 9. Marketingo strategijos ypatumai
  • 10. Literatūros sąrašas

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
8 psl., (1554 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 8 psl., (1554 ž.)
  • Word failas 83 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt