Makroaplinka šiuolaikinėse organizacijose yra pagrindinis sėkmės faktorius, nes padeda priartinti įmonės veiklą prie nustatyto tikslo, įvedant į rinką padeda sukurti tinkamą marketingo planą kuris įmonei suteikia pranašumų ir pokyčių versle. Organizacijose makroaplinka yra koreguojama bei pritaikoma prie nuolat besikeičiančių valdymo išorinių bei vidinių veiksnių. Grįžtamasis ryšys užtikrina organizacijos makroaplinkos teorinį ir praktinį suderinamumą.
Temos aktualumas. Stiprėjant konkurencijai bei vykstant globalizacijos procesams, Lietuvos įmonių vadovai priversti atsakingai planuoti savo veiklą, o priimdami sprendimus atsižvelgti į riziką. Verslininkai siekiantys ilgalaikės verslo sėkmės, privalo nuolat stebėti besikeičiančią išorinę aplinką, ją analizuoti ir atsižvelgiant į joje vykstančius pokyčius, priimti marketingo sprendimus. Tai leidžia teigti, kad kiekvienai įmonei, siekiančiai aukšto konkurencingumo bei veiklos efektyvumo, ypač svarbu veikti pagal iš anksto numatytą marketingo planą kurio teisingas sukūrimas galimas tik gerai pažįstant marketingo aplinką bei įvertinus jos veiksnius.
Šiame darbe teorines žinias bandysime pritaikyti analizuodami UAB „Samega“ marketingo makroaplinką. Makroaplinkos planas turėtų padėti išspręsti įmonės plėtros ir pelno didinimo problemas. Atsižvelgdami į įmonės specifiką, bandysime analizuoti jos veiklą, tikslus, makro ir mikro aplinkas, atliksime stipriųjų ir silpnųjų pusių analizę, parinksime išvadas ir pasiūlymus.
Darbo objektas – UAB „Samega“ marketingo makroaplinka.
Darbo tikslas – atlikti literatūros analizę, pateikti terminų ir sąvokų sampratas ir išanalizuoti UAB „Samega“ marketingo makroaplinką.
Darbo uždaviniai:
• Ištirti marketingo teorinius aspektus;
• Išanalizuoti marketingo makroaplinkos vidines ir išorines aplinkas;
• Apibūdinti UAB „Samega“ įmonės veiklą;
• Pateikti pasiūlymus bei išvadas.
Tyrimo metodai:
• Mokslinės literatūros analizė, jos sisteminimas ir apibendrinimas;
• UAB „Samega“ veiklos, bei makroaplinkos analizė.
Pagrindiniai informacijos šaltiniai panaudoti darbe, buvo įvairių mokslininkų, dirbančių vadybos ir marketingo srityse, mokslinės monografijos, straipsniai mokslo darbų rinkiniuose, tęstiniuose moksliniuose leidiniuose ir periodiniuose mokslo žurnaluose, internetas, UAB „Samega“ marketingo veiklos rezultatų duomenys.
1. MARKETINGO MAKROAPLINKOS TEORINIAI ASPEKTAI
1.1 Marketingo ir makroaplinkos sąvokų apibrėžimai
Iš anglų kalbos kilęs „marketingo“ terminas šiuo metu moksle ir praktikoje suprantamas gana nevienareikšmiškai. Bendriausia prasme marketingas suvokiamas kaip produkto mainai tarp verslo dalyvių ir jų klientų. Tačiau įvairūs...
Šį darbą sudaro 5802 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!