Vilniaus siuvimo bendrovės UAB „Kornelija“ marketingo veiklos analizė.
- įvertinti įmonės marketingo mikro ir makro aplinką, jos ypatumus ir poveikį verslui;
- apibūdinti prekės politiką, jos instrumentus bei analizuoti prekių gamybos programos
struktūrą;
- paaiškinti įmonės kainų politikos tikslus, rinkos poveikį ir kaštų poveikį kainai;
- išnagrinėti įmonės produkcijos paskirstymo kanalus ir rėmimo veiksmus;
- suvokti marketingo informacijos reikšmę ir atrinkti būtiniausią informaciją.
Užduotis
Parengti savarankišką darbą, kuriame reikia aprašyti ir išanalizuoti pasirinktos siuvimo įmonės marketingo politiką.
1. ĮMONĖS „KORNELIJA“ APIBŪDINIMAS
UAB „Kornelija“ yra moteriškų drabužių siuvimo įmonė, veikianti nuo 1996m. Įmonės kapitalas 100 procentų privatus. Bendrovės valdymo struktūra yra funkcinė. Aukščiausias valdymo organas yra direktorius. Tiesioginis darbuotojų vadovas yra vyresnysis technologas.
Pagrindinį gaminamos produkcijos asortimentą sudaro suknelės, palaidinės ir lengvi moteriški kostiumėliai. Gaminiai siuvami nedidelėmis partijomis, modeliai dažnai keičiami, naudojamas didelis medžiagų asortimentas.
Įmonėje šiuo metu dirba apie 120 darbuotojų. Gamybai naudojamos pažangios technologijos, moderni įranga bei lanksti gamybos sistema. Įdiegta automatinė lekalų ir išklotinių dauginimo sistema „Gerber Technology”. Įmonėje dirbantys kvalifikuoti darbininkai ir profesionalus techninis personalas kartu su įdiegta kokybės sistema garantuoja aukštą gaminamos produkcijos kokybę. Papildomai teikiamas sukirpimo, bei konstravimo paslaugas kitoms įmonėms. Įmonė sėkmingai bendradarbiauja su mažmeninės prekybos bendrovėmis, kurie yra nuolatiniai klientai.
Įgyta patirtis ir angliškai kalbantis personalas leidžia laisvai bendradarbiauti su užsienio partneriais. Didžioji produkcijos dalis eksportuojama į Didžiosios Britanijos Karalystę. „Kornelijos” pasiūtų gaminių galima rasti „Marks&Spencer” ir kitose žymiose parduotuvėse.
Siekiant išugdyti perspektyvius darbuotojus įmonėje sudarytos sąlygos atlikti gamybinę praktiką mokiniams, esamų darbuotojų tolimesniam profesiniam mokymui bei tobulėjimui.
Darbuotojam sudarytos geros darbo sąlygos, veikianti atlyginimo už darbą motyvacinė sistema skatina atsakomybę už atliktą darbą bei vis geresnių rezultatų siekimą.
Pagrindinis UAB „Kornelija” veiklos tikslas - gaminti aukščiausios kokybės gaminius geriausiomis kainomis ir trumpiausiais terminais.
2. MARKETINGO TARNYBOS ORGANIZACINĖ STRUKTŪRA
Marketingo tarnybos veikla įmonėje yra labai svarbi. Marketingo uždavinys yra ne tik surasti klientą, bet ir jį išlaikyti. Marketingo tarnybai keliami reikalavimai - sistemos lankstumas, mobilumas, sugebėjimas greitai prisitaikyti prie rinkos sąlygų....
Šį darbą sudaro 2997 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!