Įvadas 3
1. UAB „Stilijos‘ charakteristika 4
2. Marketingo skyrius veikloje 4
3. Marketingo programa 6
3.2. Marketingo programos elementai 6
3.3. Kainų ir kainų strategiju nustatymo metodai 7
4. Makroaplinka 8
4.1. Mikroaplinka 8
4.2. Rėmimas 10
4.2.1. Rėmimo veiksniai 11
4.2.2. Rėmimo biudžetas 11
4.2.3. Rėmimo strategija 11
4.3. Paskirstymo kanalai 12
4.3.1 Prekės pateikimo kanalai. 12
4.3.2. Prekės pateikimo strategija 12
4.3.3 Prekės pateikimo metodas. 12
Išvados 13
Naudota literatūra 14
ĮVADAS
Kiekvienam verslininkui, siekiant ilgalaikės sėkmingos veiklos rinkoje, būtina sekti ir stebėti konkurentų veiksmus, jų gaminamų produktų kainas ir kokybę, vartotojų poreikius, analizuoti galimus naujo produkto kūrimo, gamybos, marketingo veiksmus, kurie atitiktų įmonės galimybes ir resursus. Vartotojas, sprendimą pirkti priima, analizuodamas daugelio gamintojų (tiekėjų) pateiktą informaciją ir produktų bei jų kainų, kokybės charakteristikas. Taigi, neužtenka sukurti ir pateikti į rinką tam tikrą produktą, – yra būtina atlikti tos produkcijos marketingo planavimą.
Vienas svarbiausių priemonių, užtikrinančių ilgalaikę įmonės sėkmę rinkoje, – veiksmingas marketingas. Pagrindinis marketingo tikslas – vartotojų poreikių patenkinimas. Tenkindama vartotojų poreikius, įmonė priima sprendimus, susijusius su pačia preke, jos kaina, prekės pateikimu pirkėjui ir rėmimu. Šios keturios sprendimų grupės vadinamos marketingo kompleksu.
Šiame darbe nagrinėjama, kokius marketingo komplekso elementus ir kaip taikys įmonė, kad sėkmingai konkuruoti rinkoje ir vykdyti veiksmingą marketingą.
1. UAB „STILIJA“ CHARAKTERISTIKA
UAB „Stilija“ – trikotažinių viršutinių drabužių siuvimo įmonė, veikianti nuo 1995m. Sėkmingai bendradarbiavusi su Lietuvos įmonėmis tokiomis kaip AB „Utenos trikotažas“, AB „Sparta“ ir kt., įmonė išsiplėtė ir nuo 2002 m dirba su tiesioginiu užsakovu iš ES. Siekdama padidinti gamybos apimtis, įmonė bendradarbiauja su kitomis Lietuvos įmonėmis, įsikūrusiomis Vilniuje, Kelmėje, Kupiškyje ir kt. Įmonės pajėgumas (kartu su subrangovais) 200 tūkst. gaminių per mėnesį. 2003 metais planuojama 5 mln. litų apyvarta.
“Stilija” yra įsikūrusi 1500m2 plote, gamybai naudojamos pažangios technologijos, moderni įranga bei lanksti gamybos sistema. Įmonėje dirbantys kvalifikuoti darbininkai ir profesionalus techninis personalas kartu su įdiegta kokybės sistema garantuoja aukštą gaminamos produkcijos kokybę.
Įgyta patirtis ir angliškai kalbantis personalas leidžia laisvai bendradarbiauti su užsienio partneriais....
Šį darbą sudaro 2526 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!