Namų darbai

Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba UAB "Stilija"

10   (1 atsiliepimai)
Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba UAB "Stilija" 1 puslapis
Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba UAB "Stilija" 2 puslapis
Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba UAB "Stilija" 3 puslapis
Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba UAB "Stilija" 4 puslapis
Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba UAB "Stilija" 5 puslapis
Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba UAB "Stilija" 6 puslapis
Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba UAB "Stilija" 7 puslapis
Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba UAB "Stilija" 8 puslapis
Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba UAB "Stilija" 9 puslapis
Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba UAB "Stilija" 10 puslapis
Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba UAB "Stilija" 11 puslapis
Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba UAB "Stilija" 12 puslapis
Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba UAB "Stilija" 13 puslapis
Įmonės marketingo analizė: drabužių gamyba UAB "Stilija" 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įvadas 3
1. UAB „Stilijos‘ charakteristika 4
2. Marketingo skyrius veikloje 4
3. Marketingo programa 6
3.2. Marketingo programos elementai 6
3.3. Kainų ir kainų strategiju nustatymo metodai 7
4. Makroaplinka 8
4.1. Mikroaplinka 8
4.2. Rėmimas 10
4.2.1. Rėmimo veiksniai 11
4.2.2. Rėmimo biudžetas 11
4.2.3. Rėmimo strategija 11
4.3. Paskirstymo kanalai 12
4.3.1 Prekės pateikimo kanalai. 12
4.3.2. Prekės pateikimo strategija 12
4.3.3 Prekės pateikimo metodas. 12
Išvados 13
Naudota literatūra 14
ĮVADAS
Kiekvienam verslininkui, siekiant ilgalaikės sėkmingos veiklos rinkoje, būtina sekti ir stebėti konkurentų veiksmus, jų gaminamų produktų kainas ir kokybę, vartotojų poreikius, analizuoti galimus naujo produkto kūrimo, gamybos, marketingo veiksmus, kurie atitiktų įmonės galimybes ir resursus. Vartotojas, sprendimą pirkti priima, analizuodamas daugelio gamintojų (tiekėjų) pateiktą informaciją ir produktų bei jų kainų, kokybės charakteristikas. Taigi, neužtenka sukurti ir pateikti į rinką tam tikrą produktą, – yra būtina atlikti tos produkcijos marketingo planavimą.
Vienas svarbiausių priemonių, užtikrinančių ilgalaikę įmonės sėkmę rinkoje, – veiksmingas marketingas. Pagrindinis marketingo tikslas – vartotojų poreikių patenkinimas. Tenkindama vartotojų poreikius, įmonė priima sprendimus, susijusius su pačia preke, jos kaina, prekės pateikimu pirkėjui ir rėmimu. Šios keturios sprendimų grupės vadinamos marketingo kompleksu.
Šiame darbe nagrinėjama, kokius marketingo komplekso elementus ir kaip taikys įmonė, kad sėkmingai konkuruoti rinkoje ir vykdyti veiksmingą marketingą.
1. UAB „STILIJA“ CHARAKTERISTIKA
UAB „Stilija“ – trikotažinių viršutinių drabužių siuvimo įmonė, veikianti nuo 1995m. Sėkmingai bendradarbiavusi su Lietuvos įmonėmis tokiomis kaip AB „Utenos trikotažas“, AB „Sparta“ ir kt., įmonė išsiplėtė ir nuo 2002 m dirba su tiesioginiu užsakovu iš ES. Siekdama padidinti gamybos apimtis, įmonė bendradarbiauja su kitomis Lietuvos įmonėmis, įsikūrusiomis Vilniuje, Kelmėje, Kupiškyje ir kt. Įmonės pajėgumas (kartu su subrangovais) 200 tūkst. gaminių per mėnesį. 2003 metais planuojama 5 mln. litų apyvarta.
“Stilija” yra įsikūrusi 1500m2 plote, gamybai naudojamos pažangios technologijos, moderni įranga bei lanksti gamybos sistema. Įmonėje dirbantys kvalifikuoti darbininkai ir profesionalus techninis personalas kartu su įdiegta kokybės sistema garantuoja aukštą gaminamos produkcijos kokybę.
Įgyta patirtis ir angliškai kalbantis personalas leidžia laisvai bendradarbiauti su užsienio partneriais....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2526 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (2526 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 14 psl., (2526 ž.)
  • Word failas 145 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt