Kaunas 2008
ĮVADAS
Mūsų marketingo grupės darbo tikslas – pasirinkti vieną konkrečią prekę ir ją išanalizuoti keliais aspektais. Pavyzdžiui: plačiau ištirti, panagrinėti pasirinkto produkto asortimentą ( jo gylį bei plotį), aprašyti prekės liniją (grupę), išskirti prekės specifiką, pagrindines bei unikalias jos savybes, išsiaiškinti tikslinę rinką, paanalizuoti prekės rėmimą, populiarinimo būdus ir įvertinti, ar reklama pasiekia pagrindinį potencialų vartotoją, palyginti nagrinėjamos prekės ir jos konkurentų poveikį, vaidmenį Lietuvos rinkoje. Taip pat išanalizuoti ir palyginti kelių lietuvių bei užsienio autorių marketingo teoriją (sąvokas, sėkmingos strategijos pavyzdžius, terminologiją), pateikiant lentelės forma ir ją pritaikyti savo rinkodaros grupės darbe.
Pasirinkome būtent sultis todėl, kad pastaruoju metu Lietuvoje bei pasaulyje vis daugiau dėmesio skiriama sveikos mitybos propagavimui. Patys nesame abejingi šiam reiškiniui, taigi sultys tapo neatsiejama kasdienio mūsų raciono dalimi. Išbandėme daugybės firmų sultis, tačiau apsistojome būtent ties „Vaisių sultys“ sultimis, kadangi mums patiko jų originalus skonis, tai, kad sultys yra natūralios ir manome, kad kaina atitinka prekės kokybę. Taigi, apibendrindami galėtume tiesiog trumpai pasakyti, jog Kooperatinės bendrovės „Vaisių sultys“ gaminamas sultis pasirinkome todėl, kad patys jas perkame ir manome, kad ši prekė yra labai sveikas produktas, kokybės. Norėtume daugiau paanalizuoti šį produktą.
1. NAGRINĖJAMA PASIRINKTA PREKĖ
1.1 Prekės įvardijimas
Kooperatinė bendrovė “Vaisių sultys” yra vidutinio dydžio vaisių ir uogų perdirbimo įmonė gaminanti pasterizuotas sultis, nektarus, džemus, vaisinius įdarus, karamelinius įdarus, naudojamus ledų gamybai ir konditerijos pramonėje, koncentruotas sultis, vaisių ir uogų gėrimus (vyną).Bendrovė eksportuoja sultis, nektarus, obuolių koncentruotas sultis ir obuolių aromatą. Eksporto dalis sudaro apie 15 % pardavimų. Eksportuota į Vokietiją, Airiją, Nyderlandus, Latviją, Lenkiją, Prancūziją, JAV. Vidaus rinkoje produkcija realizuojama visoje respublikoje per mažmeninės prekybos sistemines įmones, didmeninę prekybą bei smulkius pirkėjus.
Bendrovė yra viena didžiausių karamelinių įdarų gamintoja ir pardavėja Lietuvos ledų gamintojams ir kitoms įmonėms.Įmonė turi modernius „Bucher“ firmos sulčių koncentratų gamybos įrenginius. Pagrindinis įmonės apsirūpinimo žaliavomis bruožas yra sezoniškumas (liepa-spalis). Vaisiai ir uogos perdirbimui superkami iš...
Šį darbą sudaro 4393 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!