Referatai

Tarptautinio marketingo tyrimai

9.4   (2 atsiliepimai)
Tarptautinio marketingo tyrimai 1 puslapis
Tarptautinio marketingo tyrimai 2 puslapis
Tarptautinio marketingo tyrimai 3 puslapis
Tarptautinio marketingo tyrimai 4 puslapis
Tarptautinio marketingo tyrimai 5 puslapis
Tarptautinio marketingo tyrimai 6 puslapis
Tarptautinio marketingo tyrimai 7 puslapis
Tarptautinio marketingo tyrimai 8 puslapis
Tarptautinio marketingo tyrimai 9 puslapis
Tarptautinio marketingo tyrimai 10 puslapis
Tarptautinio marketingo tyrimai 11 puslapis
Tarptautinio marketingo tyrimai 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Literatūra
ĮVADAS
Anot profesoriaus Vytauto Pranulio, marketingo tyrimai yra vienas iš svarbiausių verslo aplinkos ir jos kitimo tendencijų pažinimo bei informacijos apie ją gavimo šaltinių.
Šiame darbe mane domino, kas lemia tarptautinio marketingo tyrimų specifiką, koks tarptautinio marketingo tyrimų tikslas, kas atlieka tarptautinio marketingo tyrimus bei daugelis kitų klausimų. Manau, radau atsakymus į visus mane dominusius klausimus apie tarptautinio marketingo tyrimus.
TARPTAUTINIO MARKETINGO SAMPRATA
Tarptautinis marketingas – tai produkcijos gamybos (ar paslaugų teikimo), pardavimo bei rinkos organizavimo ir valdymo sistema, nukreipta į konkretaus vartotojų segmento poreikių tenkinimą, įmonei veikiant užsienio rinkose. (1, 20)
Tarptautinis marketingas remiasi bendraisiais marketingo mokslo principais. Jis yra sudėtinė marketingo mokslo dalis. Tačiau įmonės marketingo funkcijos vidaus ir užsienio rinkose įgyvendinamos skirtingais būdais.
Marketingo specifika priklauso nuo įmonės dalyvavimo užsienio ekonominėje veikloje laipsnio. Pagal užsienio ekonominių ryšių operacijų mastą išskiriami eksporto, multinacionalinis ir pasaulinis marketingas.
Kai įmonė daugiausia dėmesio skiria savo veiklai vidaus rinkoje, o eksporto apimtys yra nedidelės, užsienio ekonominę veiklą ji organizuoja remdamasi eksporto marketingu. Užsienio rinkos tyrimo pati įmonė neatlieka. Daugiausia dėmesio ji skiria į fizinio prekių judėjimo organizavimą. Eksporto marketingo strategijos formavimas apima: (1, 20)
1. Užsienio prekybos barjerų nustatymą.
2. Kalbos, informacijos perdavimo operatyvumo ir valiutų kursus bei jų kitimo tendencijas lemiančių veiksnių įvertinimą.
3. Sąlygų sėkmingai įmonės užsienio ekonominei veiklai sudarymą.
4. Marketingo biudžeto formavimą ir marketingo išlaidų įvairioms užsienio rinkoms paskirstymą.
Įmonės savo veikloje remiasi multinacionalinio marketingo strategija, kai veikla užsienio rinkose tampa svarbesnė už veiklą vidaus rinkoje. Multinacionalinio marketingo strategija grindžiama užsienio rinkų tyrimais, užsienio rinkų ir veikimo jose būdo parinkimu, diferencijuotos marketingo programos sudarymu.
Pasaulinis marketingas taikomas, kai įmonė orientuojasi į pasaulinę ar plataus geografinio regiono rinką. Šio marketingo strategija formuojama atsižvelgiant į įmonės galimybes pasauliniu mastu. Sudarant pasaulinio marketingo biudžetą, marketingo išlaidas svarbiausia teisingai paskirstyti ne atskiroms užsienio rinkoms, bet trumpalaikiams ir ilgalaikiams tikslams įgyvendinti.
Įmonės marketingo funkcijos vidaus ir užsienio rinkose įgyvendinamos skirtingais būdais, todėl tarptautinis marketingas turi specifinių bruožų....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2245 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Tarptautinio marketingo samprata3
  • 2. Tarptautinio marketingo tyrimai..4
  • 2.1. Tarptautinio marketingo tyrimų proceso etapai4
  • 2.1. Tarptautinio marketingo tyrimų tikslas ir objektas.5
  • 2.2. Tarptautinio marketingo pirminiai ir antriniai tyrimai..5
  • 2.3. Tarptautinio marketingo tyrimų atlikėjai7

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (2245 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 12 psl., (2245 ž.)
  • Word failas 114 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt