Literatūra
ĮVADAS
Anot profesoriaus Vytauto Pranulio, marketingo tyrimai yra vienas iš svarbiausių verslo aplinkos ir jos kitimo tendencijų pažinimo bei informacijos apie ją gavimo šaltinių.
Šiame darbe mane domino, kas lemia tarptautinio marketingo tyrimų specifiką, koks tarptautinio marketingo tyrimų tikslas, kas atlieka tarptautinio marketingo tyrimus bei daugelis kitų klausimų. Manau, radau atsakymus į visus mane dominusius klausimus apie tarptautinio marketingo tyrimus.
TARPTAUTINIO MARKETINGO SAMPRATA
Tarptautinis marketingas – tai produkcijos gamybos (ar paslaugų teikimo), pardavimo bei rinkos organizavimo ir valdymo sistema, nukreipta į konkretaus vartotojų segmento poreikių tenkinimą, įmonei veikiant užsienio rinkose. (1, 20)
Tarptautinis marketingas remiasi bendraisiais marketingo mokslo principais. Jis yra sudėtinė marketingo mokslo dalis. Tačiau įmonės marketingo funkcijos vidaus ir užsienio rinkose įgyvendinamos skirtingais būdais.
Marketingo specifika priklauso nuo įmonės dalyvavimo užsienio ekonominėje veikloje laipsnio. Pagal užsienio ekonominių ryšių operacijų mastą išskiriami eksporto, multinacionalinis ir pasaulinis marketingas.
Kai įmonė daugiausia dėmesio skiria savo veiklai vidaus rinkoje, o eksporto apimtys yra nedidelės, užsienio ekonominę veiklą ji organizuoja remdamasi eksporto marketingu. Užsienio rinkos tyrimo pati įmonė neatlieka. Daugiausia dėmesio ji skiria į fizinio prekių judėjimo organizavimą. Eksporto marketingo strategijos formavimas apima: (1, 20)
1. Užsienio prekybos barjerų nustatymą.
2. Kalbos, informacijos perdavimo operatyvumo ir valiutų kursus bei jų kitimo tendencijas lemiančių veiksnių įvertinimą.
3. Sąlygų sėkmingai įmonės užsienio ekonominei veiklai sudarymą.
4. Marketingo biudžeto formavimą ir marketingo išlaidų įvairioms užsienio rinkoms paskirstymą.
Įmonės savo veikloje remiasi multinacionalinio marketingo strategija, kai veikla užsienio rinkose tampa svarbesnė už veiklą vidaus rinkoje. Multinacionalinio marketingo strategija grindžiama užsienio rinkų tyrimais, užsienio rinkų ir veikimo jose būdo parinkimu, diferencijuotos marketingo programos sudarymu.
Pasaulinis marketingas taikomas, kai įmonė orientuojasi į pasaulinę ar plataus geografinio regiono rinką. Šio marketingo strategija formuojama atsižvelgiant į įmonės galimybes pasauliniu mastu. Sudarant pasaulinio marketingo biudžetą, marketingo išlaidas svarbiausia teisingai paskirstyti ne atskiroms užsienio rinkoms, bet trumpalaikiams ir ilgalaikiams tikslams įgyvendinti.
Įmonės marketingo funkcijos vidaus ir užsienio rinkose įgyvendinamos skirtingais būdais, todėl tarptautinis marketingas turi specifinių bruožų....
Šį darbą sudaro 2245 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!