Šiuo referato rašymu iškėliau tikslą - įrodyti efektyvių marketingo priemonių naudojimo svarbą, galimybes ir tikslingumą formuojant viešojo administravimo įstaigų įvaizdį, bei įvertinti šių priemonių naudojimą.
1.Apibūdinti įvaizdžio sąvoką.
2.Pagrįsti marketingo ir viešojo administravimo sąsajas, galimybes naudoti marketingo priemones įvaizdžio formavimui.
3.Įvardinti viešojo administravimo įstaigų įvaizdžio formavimo būtinybę.
4.Nustatyti viešojo administravimo įstaigų tobulintino įvaizdžio priežastis.
4.Išskirti marketingo priemones, tinkančias viešojo administravimo įstaigų įvaizdžio formavimui.
5.Pagrįsti efektyvių marketingo priemonių naudojimo tikslingumą viešojo administravimo įstaigų įvaizdžio formavimui.
3.Įvadas
Viešojo administravimo įstaigų veiklos ir raidos uždaviniai tiesiogiai sietini su šių įstaigų veiklos turinio bei šių įmonių vykdomų funkcijų samprata.Būtent įstaigų bei jų raidos turinio ir funkcijų suvokimo pagrindu išskiriama prioritetinė problema atitinka šio referato pavadinimą ,,Viešojo administravimo įstaigų ir jų veiklos įvaizdžio formavimas naudojant efektyvias marketingo priemones“.Ši problema iškelta autorių kolektyvo monografijoje ,,Viešasis administravimas“[2].Šiame veikale yra iškeltos ir kitos prioritetinės problemos, apimančios įstaigos veiklos metodų, formų racionalizavimą, personalo politikos tobulinimą, informacinių valdymo sistemų plėtojimą ir kt.sritis.Tačiau ir kitų problemų sprendimas yra glaudžiai susijęs su įstaigos įvaizdžio formavimu..Todėl įstaigos įvaizdis yra labai svarbus reiškinys viešojo administravimo įstaigos veiklai ir raidai.Šiame referate nutariau išskirti marketingo efektyvias priemones arba artimas marketingui, tinkančias formuoti viešojo administravimo įstaigos įvaizdį.
Referato rašymui užsibrėžiau tam tikrą tikslą, kurio pasiekimui reikalinga išspręsti numatytus uždavinius.
4..Įvaizdis.Kas tai?
Taip politinis įvaizdis apibūdintas autorių kolektyvo monografijoje,,Viešojo sektoriaus institucijų administravimas“[4]:
,,Visuomenė yra persunkta įvairiausių politinių vaidmenų įvaizdžių, tačiau į juos pravartu žiūrėti ne vien per politinių organizacijų prizmę, skiriant valstybę, vyriausybę, vietinės valdžios struktūras.politinį vaidmenį atlieka ir politinį įvaizdį kuria visos organizacijos.(teigiama, kad net toks mažas vienetas kaip šeima).Verslo firmos, bažnyčia, mokykla, universitetai, socialiniai judėjimai, prezidentas, premjeras, Seimo pirmininkas, ministrai ar sekretorės, inteligentija ar darbininkai ir t.t. – visi įeina į politinio įvaizdžio sampratą“.
Pasak V.Pranulio, A.Pajuodžio, S.Urbonavičiaus, R.Virvilaitės[10] įvaizdis – tai abstrakti visos visuomenės arba tam tikrų visuomenės grupių nuomonė apie įmonę (įstaigą).
Toliau nagrinėjant įvaizdžio sąvoką tenka išsiaiškinti termino ,,identitetas“ prasmę.
4.1.Identiteto apibūdinimas
Identitetas – tai įmonės (įstaigos) pasirinktas būdas...
Šį darbą sudaro 4206 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!