Analizės

Teo paslaugų marketingo elementų analizė

9.4   (2 atsiliepimai)
Teo paslaugų marketingo elementų analizė 1 puslapis
Teo paslaugų marketingo elementų analizė 2 puslapis
Teo paslaugų marketingo elementų analizė 3 puslapis
Teo paslaugų marketingo elementų analizė 4 puslapis
Teo paslaugų marketingo elementų analizė 5 puslapis
Teo paslaugų marketingo elementų analizė 6 puslapis
Teo paslaugų marketingo elementų analizė 7 puslapis
Teo paslaugų marketingo elementų analizė 8 puslapis
Teo paslaugų marketingo elementų analizė 9 puslapis
Teo paslaugų marketingo elementų analizė 10 puslapis
Teo paslaugų marketingo elementų analizė 11 puslapis
Teo paslaugų marketingo elementų analizė 12 puslapis
Teo paslaugų marketingo elementų analizė 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbo tikslas – išanalizuoti TEO paslaugų marketingo elementus.
1. Pristatyti TEO.
2. Apžvelgti TEO teikiamas paslaugas.
5. Išanalizuoti TEO kainodara.
Darbo objektas – TEO veikla.
Darbo metodai – mokslinės literatūros ir interneto medžiaga.
TEO PRISTATYMAS
TEO LT, AB įmonių grupė yra didžiausia integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėja Lietuvoje.
TEO įmonių grupė yra telekomunikacijų bendrovės „TeliaSonera AB“ įmonių grupės dalis. „TeliaSonera“ teikia telekomunikacijų paslaugas Šiaurės ir Baltijos šalyse, Ispanijoje, sparčiai augančiose Eurazijos, tarp kurių yra Rusija ir Turkija, rinkose.
Savo veiklą 1992 m. pradėjusi kaip valstybinė įmonė „Lietuvos telekomas“, 1998 m. Bendrovė buvo privatizuota, 60 proc. jos akcijų įsigijus tuomet Švedijos įmonės „Telia“ ir Suomijos įmonės „Sonera“ konsorciumui „Amber Teleholding A/S“.
Dabar „TeliaSonera AB“ tiesiogiai valdo daugiau nei 88 proc. Bendrovės akcijų.
Per keletą metų po privatizacijos Bendrovė sugebėjo iš senos monopolinės valstybinės įmonės tapti viena moderniausių telekomunikacijų bendrovių Rytų ir Vidurio Europoje, orientuotų į klientą, tvirtai pirmaujančia įvairiose Lietuvos telekomunikacinių paslaugų rinkose.
2006 m. Bendrovė pakeitė pavadinimą iš AB „Lietuvos telekomas“ į TEO LT, AB.
Šiandien Bendrovė užima lyderio pozicijas interneto, duomenų perdavimo bei fiksuotojo telefono ryšio rinkose. Esami Bendrovės pajėgumai leidžia pasiūlyti klientams pačias moderniausias technologijas, nenusileidžiant pažangiausiems pasaulio telekomunikacijų rinkos žaidėjams.
Nuo 2006 m. Bendrovė teikia skaitmeninės interaktyviosios (IPTV), o nuo 2008 m. - skaitmeninės antžeminės (DVB-T) televizijos paslaugas.
Per antrinę įmonę UAB „Lintel“ Bendrovė valdo didžiausią pagal verslo apimtis ir moderniausią pagal technologijas bei vadybą kontaktų centrą Lietuvoje.
Kita antrinė įmonė UAB „Baltic Data Center“ yra duomenų centrų ir informacinių sistemų valdymo lyderė Baltijos šalyse.
Bendrovė laikosi socialiai atsakingo verslo strategijos ir daug dėmesio skiria socialinei veiklai..
TEO vizija – būti geriausiu partneriu bendraujant su nuolat kintančiu pasauliu. Pasitelkdama moderniausias technologijas, Bendrovė suteikia savo klientams galimybę pasiekti žmones, žinias ir pramogas.
Pristačius įmonę kitame skyriuje pristatysiu TEO teikiamas paslaugas.
TEO PASLAUGOS
Paslauga – tai gana komplikuotas reiškinys, kurį apibūdinti sudėtinga todėl, kad esminis paslaugos ir prekės skirtumas yra tas, kad paslauga tuo pačiu metu yra ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1979 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • TEO PRISTATYMAS 4
  • TEIKIAMOS PASLAUGOS 5
  • MARKETINGO ELEMENTO „VIETA“ ANALIZĖ 6
  • TEO RĖMIMO PASLAUGOS 7
  • TEO KAINODARA 8
  • IŠVADOS 12
  • INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (1979 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros analizė
  • 13 psl., (1979 ž.)
  • Word failas 123 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt