Pardavimo reikšmė ypač išaugo didėjančios konkurencijos rinkoje. Dvidešimtojo amžiaus pabaigoje pardavimas tapo visuotiniu ūkinės veiklos reiškiniu, verslo problema ir sėkmės sąlyga. Lietuvai užbaigus kelis dešimtmečius trukusią nesėkmingo planinio ūkininkavimo erą ir vėl pasukus rinkos ūkio kryptimi, atgijo prekyba, kūrėsi turgavietės, didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonės. Keičiantis marketingo aplinkai vis labiau aiškėja, kad prekės, paslaugos ar idėjos jau neįmanoma parduoti bet kaip. Tam reikia žinių, patyrimo, įgūdžių, sugebėjimų, kurių galima įgyti studijuojant ir pasitelkiant marketingo ideologiją, metodus bei instrumentus. Kaip žinia, marketingo ideologijos besilaikanti įmonė ar organizacija savo ilgalaikių verslo tikslų rinkoje gali siekti siūlydama vartotojams jų norų ir poreikių tenkinimą, arba, kitaip tariant, jų poreikius tenkinančias prekes, paslaugas, idėjas. Jei pavyksta pakankamai ilgą laiką sėkmingai parduoti prekę, tai kartu sukuriama viena iš svarbiausių viso verslo sėkmės prielaidų. Dėl to įmonės ir organizacijos pardavimo problemai neatsitiktinai skiria daug dėmesio, jėgų ir išteklių.
Darbo objektas : UAB „BUS TURAS “ .
Darbo tikslas : Supažindinti su UAB“BUS TURO“ pardavimo skatinimo būdais.
Darbo uždaviniai : 1. Pristatyti pardavimo skatinimo būdų įvairovę.
2. Supažindinti su UAB BUS TURO įmone.
3. Aptarti UAB BUS TURO pardavimų skatinimo būdus.
Pardavimo skatinimas – tai visuma į pirkėjus nukreiptų veiksmų, kuriais, sudarius palankesnes prekių įsigijimo sąlygas, siekiama didinti jų pardavimą.
Pardavimų skatinimas – viena populiariausių ir patikimiausių rinkodaros priemonių. Reklama sudomina, informuoja ar net sukelia norą įsigyti prekę, tačiau ne visuomet užtikrina galutinį reklamos poveikio veiksmą (action). Viena to priežasčių – tiesioginio kontakto su produktu nebuvimas. Reklama gali tik vaizdžiai pademonstruoti produkto savybes ir privalumus, tuo tarpu pardavimų skatinimas dažniausiai leidžia pačiam žmogui įvertinti produktą.
Svarbiausia nepamiršti taisyklės - jeigu reklama sukelia ir suteikia priežastį pirkti, tai pardavimų skatinimas stimuliuoja atlikti veiksmą, t.y. įgyvendinti pirkimo procesą,būtent su pardavimo skatinimais.
Prekybos sandoris yra svarbiausias pardavėjo pastangų tikslas. Tačiau tam, kad būtų sudarytas sandoris, arba paprasčiau tariant - parduota prekė, pardavėjams tenka atlikti daug parengiamųjų veiksmų:
· pateikti pirkėjui informaciją...
Šį darbą sudaro 2384 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!