UAB „7 mylios“ aplinkos analizė. Rinkodaros valdymo kursinis darbas. Darbo vadovė asist. Elena Ziborova, Klaipėdos universitetas: Klaipėda, 2010. – 25 p.
Šiame darbe buvo išanalizuojama UAB „7 mylios“ rinkodaros aplinka. Buvo įvertinti visi rinkodaros aplinkos elementai. Darbas parodė, kad įvertinus rinkodaros aplinką, įmonė gali atskleisti savo silpnąsias ir stipriąsias puses, pasiruošti grėsmėms ir išnaudoti visas įmanomas galimybes. Įvertinus įmonės rinkodaros aplinka darbe buvo atlikta SSGG analizė, kurios dėka buvo suformuluoti įmonės aplinkos gerinimo būdai. Darbas parodė rinkodaros aplinkos svarbą įmonės veiklai bei jos analizės būtinumą.
LENTELIŲ IR PAVEIKSLĖLIŲ SĄRAŠAS
Lentelės:
1 lentelė. Nedarbo lygis, Infliacija, BVP, 15 p.
2 lentelė. UAB „7 mylios“ uždaviniai ir rodikliai, 18 p.
3 lentelė. UAB „7 mylios” galimybės, grėsmės, stipriosios ir silpnosios pusės, 21 p.
Paveikslėliai:
1 pav. Vartotojo, rinkodaros komplekso ir rinkodaros aplinkos ryšys, 5 p.
2 pav. Bendrovės poveikio mikroaplinkai kryptys ir būdai, 7 p.
3 pav. Mokslinės-technologinės aplinkos įtakos kryptis, 11 p.
4 pav. Kelionės iš Lietuvos, 16 p.
5 pav. Valdymo struktūra bendrovėje „7 mylios“ Klaipėdos filiale, 18 p.
ĮVADAS
Nuo kuo priklauso organizacijos sėkmė? Nuo daugelių dalykų: strategijos pasirinkimo, išteklių paskirstymo, darbuotojų ir t.t. Tačiau bet kuri organizacija vykdo savo veiklą tam tikroje aplinkoje, nuo kurios priklauso visi jos veiklos pagrindiniai rodikliai. Rinkodaros aplinkos analizė yra geriausias būdas įvertinti organizacijos vykdomą veiklą, kadangi šiuolaikiniame versle kiekviena smulkmena, kiekvienas veiksnys gali turėti didžiulės įtakos organizacijos sėkmei. Tam, kad pranokti savo konkurentus įmonė turi nuolat vertinti, prisitaikyti ir keistis.
Bendrovės „7 mylios“ rinkodaros aplinkos tyrimas atskleis jos galimybes ir grėsmės rinkoje, jos stipriąsias ir silpnąsias puses. Jų suformulavimas padeda įmonei surasti tinkamiausius ir geriausius sprendimus, kurie leis sėkmingai plėtoti veiklą. O tai, tuo tarpu, atskleistų kaip organizacijai sėkmingai pasiekti užsibrėžtų tikslų.
Problema: organizacijos nuolat kintanti rinkodaros aplinka.
Darbo objektas: organizacijos rinkodaros aplinka.
Darbo tikslas:
• Ištirti UAB „7 mylios“ rinkodaros aplinką.
Darbo uždaviniai:
• Apžvelgti rinkodaros aplinkos įtaka organizacijos veiklai.
• Suformuluoti UAB „7 mylios” stipriąsias ir silpnąsias puses, galimybės ir grėsmes.
Darbe naudojami...
Šį darbą sudaro 5736 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!