Retas verslo vadovas Lietuvoje pasakys, kad jis savo įmonėje nenaudoja rinkodaros metodų ir principų, neturi rinkodaros specialistų. Organizacijos, jau pradėjusios svarstyti prekės, paslaugos ar idėjos gamybos galimybes, jau atsiduria rinkoje, kur reikia tyrinėti ir suprasti vartotojų norus ir reikmes, konkurentų veiksmus ir planus. Kad įmonės kuo geriau patenkintų vartotojų poreikius turi labai gerai išmanyti rinkodarą, jo aplinką, kompleksą. Turi ne tik žinoti, bet ir taikyti joms tinkamus ir naudingus rinkodaros metodus ir principus, kad vykdoma veikla nežlugtų, o sėkmingai klestėtų.
Todėl šiame darbe bus išsiaiškinta kokią rinkodaros politiką vykdo įmonė. Kadangi įmonė jau nuo 1992 metų sėkmingai kaupia savo patirtį, įdomu išsiaiškinti, kaip tai įmonei pavyksta padaryti ir ką įmonė daro, kad jai puikiai sekasi išlikti užsienio rinkose, pritraukti naujus ir išlaikyti nuolatinis klientus, esant daugybei užsienio konkurentų.
Tiriamasis objektas. Įmonės UAB „Vilpra” rinkodaros vykdoma veikla.
Darbo tikslas. Šio darbo tikslas yra išanalizuoti UAB „Vilpra” rinkodaros vykdomą veiklą.
Užsibrėžtam tikslui pasiekti buvo suformuluoti šie uždaviniai:
1. Išanalizuoti mokslinę literatūrą, susijusią su rinkodaros politika.
2. Išsiaiškinti UAB „Vilpra” veiklą.
3. Atlikti UAB „Vilpra” makro ir mikro aplinkos tyrimą.
4. Ištirti UAB „Vilpra” rinką.
5. Atlikti UAB „Vilpra” konkurentų analizę.
6. Išanalizuoti UAB „Vilpra” rinkodaros komplekso elementus.
7. Pateikti išvadas ir pasiūlymus UAB „Vilpra”.
1. UAB „Vilpra ” veiklos apibūdinimas
BĮ UAB „Vilpra“ kaip bendra Lietuvos, Čekijos ir Slovakijos įmonė buvo įkurta 1992 m. gruodžio 12 d. Vilniuje, jos steigėjai – Lietuvos, Čekijos ir Slovakijos piliečiai. 1992 m. gruodžio 30 d. bendrovė buvo įregistruota juridinių asmenų registre. 1997 m. rugpjūčio 07 d. įmonė perregistruota į UAB „Vilpra“.
Bendrovė savo veiklą pradėjo platindama ir gamindama Lietuvos rinkai savidažius antspaudus, o 1994 m., atsiradus rinkos poreikiui, pradėjo įsisavinti modernias šildymo technologijas ir jas siūlyti Lietuvos pirkėjams. Be to, pradėtos projektuoti ir savo jėgomis montuoti modernios dujinės katilinės, naujuose ir renovuojamuose pastatuose imta įrenginėti šildymo sistemas. Pardavimų ir atliekamų darbų geografija ėmė ženkliai plėstis.
Elektrotechnikos skyrius projektuoja bei gamina elektrines...
Šį darbą sudaro 3567 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!