Ar užregistravus įmonę tam tikru pavadinimu, atidarius sąskaitą banke, pasidarius antspaudą, užsirašius visokiose valdžios institucijose, galima ramiai atsipūsti ir užsiimti taip trokštama veikla?
Nieko panašaus. Šiuolaikiniame pasaulyje svarbiausias žodis yra „parduoti“. Kiniečių patarlė taria: „Žmogus, laukiantis, kol keptas ančiukas įskris į burną, turės laukti ilgai, labai ilgai.“ Bėda ta, kad dažnai gamybos įmonių vadovai yra gamybos, o ne marketingo specialistai, ir į visiškai nesuprantamą sritį – marketingą – jie nekreipia dėmesio ir neinvestuoja nei savo laiko, nei įmonės pinigų.
„Inovacijos ir marketingas yra dvi, ir tik dvi pagrindinės įmonės funkcijos. Marketingas ir inovacijos sukuria rezultatą, visa kita yra sąnaudos“, – taip sakė Peter Drucker, vienas iš garsiausių šiuolaikinio įmonių valdymo guru.
Marketingas – tai ne tik rinkos tyrimo preimonių sistema, bet ir įmonės bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos valdymo filosofija, strategija ir taktika, nukreipta į atskirų vartotojų ir vartotojų grupių poreikių tenkinimą. Tam turi būti panaudojami išsamūs marketingo veiksmai – marketingo tyrimai, planuojant, nustatant kainas, idėjų, prekių paskirstymą, siekiant sukurti mainus, patenkinančius individų tikslus.
Darbo tikslas - atlikti išsamų rinkos tyrimą, įvertinti atskirų vartotojų grupių potencialą, kompanijos galimybes ir konkurencinius pranašumus, taip pat parengti marketingo strategiją, besiremiančią šiais pranašumais ir rinkos potencialu. Atlikus įmonės „Vasara“ verslo analizę, marketingo komplekso programos elementus, pateikiamas darbo rezultatas: kompleksinis rinkos tyrimas, vartotojų poreikių, rinkos segmentų analizė, konkurencijos, kainų ir konkurentų kainų politikos išsiaiškinimo, prekybos paslaugų, reklamos analizė.
RINKODAROS KOMPLEKSO PROGRAMOS ELEMENTAI
Prekė:
UAB “Vasara” specializuojasi natūralių sulčių kokteilių (angl. smoothie) gamyboje ir prekyboje. Tai natūralūs ir tiršti vaisių ir uogų kokteiliai, pagaminti be cukraus, dirbtinių skonių, saldiklių ir konservantų. Smoothie išpopuliarėjo įvairiose pasaulio šalyse paneigę mitą, kad tai, kas sveika, paprastai nepasižymi geru skoniu. Natūralus skonis, aukšta kokybė ir energijos šaltinis – teiginiai, kurie tiksliausiai apibūdina šiuos gėrimus.
Mūsų produkcija:
• apelsinų-ananasų vaisių kokteilis;
• bananų-braškių vaisių kokteilis;
• bananų-aviečių vaisių kokteilis.
Kaina:
Geros sultys – gana brangios, todėl mūsų gaminių kaina gana aukšta. Aukšta...
Šį darbą sudaro 3551 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!