Vertinimas _______________
Vilnius
2008
Įvadas
„VITA“ įmonės veiklą tai virtuvės baldų gamyba, įmonės tikslas gaminti virtuvės komplektus , ir komplekto komponentus atskirai pagrindinė verslo idėja-teikti pirkėjams aukštos kokybės produkciją ir paslaugas.
Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė veiksmų, kurie visiškai ar bent iš dalies priskirtini rinkodaros sričiai. Įmonės kuria ir tobulina prekes, reguliuoja jų kainas, parduoda jas pačios arba per partnerius. Be to dedamos pastangos vartotojų poreikiams ištirti, ryšiams su jais per reklamą ar kitais būdais užmegzti ir palaikyti. Visus šiuos veiksmus atlikti galima viską gerai suplanavus. Veiklos planavimas visų pirma leidžia susieti ir suderinti įvairius veiksmus į vieningą visumą, taip pat pasiekiant geresnį bendrą rezultatą.
„VITA“ įmonės rinkodaros analizė apima visą įmonės veiklą ir pateikia detaliai įmonės politika, pozicija ir orientacija rinkoje, pagrindinius jos tikslus. Taigi aš ir pabandysiu išnagrinėti „VITA“ įmonės veiklą, jos gaminamą produkciją, finansus, išteklius ir daugelį kitų sričių, kurios yra būtinos norint tinkamai parengti įmonės rinkodaros analizė.
Tikslas: parengti „VITA“ įmonės rinkodaros analizė.
Uždaviniai:
• įvertinti įmonės rinkodaros aplinką;
• nustatyti įmonės strateginius rinkodaros tikslus;
• padaryti rikos tyrimą;
• nustatyti patraukliausius rinkos segmentus;
• apsvarstyti prekės, kainos, pateikimo politika ir rėmimo strategija
• apžvelgti įmonės biudžetą.
Rinkodaros komplekso programos elementai
Rinkodaros komplekso programos elementai tai prekė, kaina, pateikimas ir rėmimas ,konkrečiau, tai vartuotojų poreikių supratimas, jų patenkinimas gera preke, kurį įvesim į rinką tokiu budu ir tokios kainos, kad motivuotų ją pirktį.
Rinkodaros orientacija
Kiekvienas įmonės marketingas vadovaujasi tam tikra koncepcija, tai į vartotoją orientuota tikslinė įmonės ar žmogaus filosofija. Svarbiausias koncepcijos yra: gamybos, prekės, pardavimo, marketingo ir socialinio etinio marketingo
Mūsų įmonė orientuojasi į marketingo koncepcija, tai įmonės valdymo orientacija į maksimalų vartotojų poreikių patenkinimą. Todėl darome spaudimą analizei ir vartotojų poreikių patenk, nukreipiame įmonių išteklius į reikalingų prekių gamybą.
Mikroaplinkos elementai
Mūsų įmonei įtakoja mikroaplinkos elementai tokie kaip vartotojai, tarpininkai ir konkurentai. Vartotoju ekonominė gerove, tarpininkų marketingas ir konkurentų veiklą mūsų rinkoje turi įtaką mūsų įmonei. Mikroaplinkai įtaką daro makroaplinka.
Makroaplinkos elementai
Makroaplinkos elementai tai gamtos, politinė-teisinė,...
Šį darbą sudaro 1580 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!