Namų darbai

Įmonės rinkodaros analizė: virtuvės baldų gamyba "Vita"

10   (1 atsiliepimai)
Įmonės rinkodaros analizė: virtuvės baldų gamyba "Vita" 1 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: virtuvės baldų gamyba "Vita" 2 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: virtuvės baldų gamyba "Vita" 3 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: virtuvės baldų gamyba "Vita" 4 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: virtuvės baldų gamyba "Vita" 5 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: virtuvės baldų gamyba "Vita" 6 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: virtuvės baldų gamyba "Vita" 7 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: virtuvės baldų gamyba "Vita" 8 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: virtuvės baldų gamyba "Vita" 9 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: virtuvės baldų gamyba "Vita" 10 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: virtuvės baldų gamyba "Vita" 11 puslapis
Įmonės rinkodaros analizė: virtuvės baldų gamyba "Vita" 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vertinimas _______________
Vilnius
2008
Įvadas
„VITA“ įmonės veiklą tai virtuvės baldų gamyba, įmonės tikslas gaminti virtuvės komplektus , ir komplekto komponentus atskirai pagrindinė verslo idėja-teikti pirkėjams aukštos kokybės produkciją ir paslaugas.
Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė veiksmų, kurie visiškai ar bent iš dalies priskirtini rinkodaros sričiai. Įmonės kuria ir tobulina prekes, reguliuoja jų kainas, parduoda jas pačios arba per partnerius. Be to dedamos pastangos vartotojų poreikiams ištirti, ryšiams su jais per reklamą ar kitais būdais užmegzti ir palaikyti. Visus šiuos veiksmus atlikti galima viską gerai suplanavus. Veiklos planavimas visų pirma leidžia susieti ir suderinti įvairius veiksmus į vieningą visumą, taip pat pasiekiant geresnį bendrą rezultatą.
„VITA“ įmonės rinkodaros analizė apima visą įmonės veiklą ir pateikia detaliai įmonės politika, pozicija ir orientacija rinkoje, pagrindinius jos tikslus. Taigi aš ir pabandysiu išnagrinėti „VITA“ įmonės veiklą, jos gaminamą produkciją, finansus, išteklius ir daugelį kitų sričių, kurios yra būtinos norint tinkamai parengti įmonės rinkodaros analizė.
Tikslas: parengti „VITA“ įmonės rinkodaros analizė.
Uždaviniai:
• įvertinti įmonės rinkodaros aplinką;
• nustatyti įmonės strateginius rinkodaros tikslus;
• padaryti rikos tyrimą;
• nustatyti patraukliausius rinkos segmentus;
• apsvarstyti prekės, kainos, pateikimo politika ir rėmimo strategija
• apžvelgti įmonės biudžetą.
Rinkodaros komplekso programos elementai
Rinkodaros komplekso programos elementai tai prekė, kaina, pateikimas ir rėmimas ,konkrečiau, tai vartuotojų poreikių supratimas, jų patenkinimas gera preke, kurį įvesim į rinką tokiu budu ir tokios kainos, kad motivuotų ją pirktį.
Rinkodaros orientacija
Kiekvienas įmonės marketingas vadovaujasi tam tikra koncepcija, tai į vartotoją orientuota tikslinė įmonės ar žmogaus filosofija. Svarbiausias koncepcijos yra: gamybos, prekės, pardavimo, marketingo ir socialinio etinio marketingo
Mūsų įmonė orientuojasi į marketingo koncepcija, tai įmonės valdymo orientacija į maksimalų vartotojų poreikių patenkinimą. Todėl darome spaudimą analizei ir vartotojų poreikių patenk, nukreipiame įmonių išteklius į reikalingų prekių gamybą.
Mikroaplinkos elementai
Mūsų įmonei įtakoja mikroaplinkos elementai tokie kaip vartotojai, tarpininkai ir konkurentai. Vartotoju ekonominė gerove, tarpininkų marketingas ir konkurentų veiklą mūsų rinkoje turi įtaką mūsų įmonei. Mikroaplinkai įtaką daro makroaplinka.
Makroaplinkos elementai
Makroaplinkos elementai tai gamtos, politinė-teisinė,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1580 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Turinys 2
  • Įvadas 3
  • Rinkodaros komplekso programos elementai 4
  • Rinkodaros orientacija 4
  • Rinkos analizė 5
  • Įmonės vartotojų rinka 6
  • Vartotojų elgesio tyrimas 7
  • Prekės politika 7
  • Prekės kainos politika 8
  • Prekės pateikimo politika 8
  • Įmonės rėmimo strategiją ir biudžetas 8
  • Išvados 10
  • Literatūros sąrašas 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (1580 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 12 psl., (1580 ž.)
  • Word failas 133 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt