Analizės

„Ikea“ įmonės rinkodaros veiklos analizė

10   (1 atsiliepimai)
„Ikea“ įmonės rinkodaros veiklos analizė  1 puslapis
„Ikea“ įmonės rinkodaros veiklos analizė  2 puslapis
„Ikea“ įmonės rinkodaros veiklos analizė  3 puslapis
„Ikea“ įmonės rinkodaros veiklos analizė  4 puslapis
„Ikea“ įmonės rinkodaros veiklos analizė  5 puslapis
„Ikea“ įmonės rinkodaros veiklos analizė  6 puslapis
„Ikea“ įmonės rinkodaros veiklos analizė  7 puslapis
„Ikea“ įmonės rinkodaros veiklos analizė  8 puslapis
„Ikea“ įmonės rinkodaros veiklos analizė  9 puslapis
„Ikea“ įmonės rinkodaros veiklos analizė  10 puslapis
„Ikea“ įmonės rinkodaros veiklos analizė  11 puslapis
„Ikea“ įmonės rinkodaros veiklos analizė  12 puslapis
„Ikea“ įmonės rinkodaros veiklos analizė  13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Įmonės veiklos aprašymas, mikro/makro aplinkos analizė, konkurencijos analizė, rėmimas

Darbo tema
Veiklos analizė. Imones veiklos analize .
Ištrauka

Pokyčiai šiandieninėje verslo aplinkoje tiek iš nedidelių įmonių, tiek iš stambių kompanijų reikalauja savitų sprendimų ir tikslingai apibrėžtų vystymosi krypčių. Tai ypatingai svarbu multinacionalinėms kompanijoms, kurios dėl savo dydžio susiduria su įvairiais atskirų šalių apribojimais, struktūriniais padalinių, valdomų aljansinių įmonių ar svarbiausių partnerių veiklos organizavimo principais. Tuo atveju, kai vidinis organizacijos kompetencijų ir išteklių vystymas tampa nepakankamai veiksmingas, atsiranda poreikis stiprinti išorinius bendradarbiavimo ryšius, tokiu būdu vystant specifines, lyderiaujančiai organizacijai ir jos tinklui būdingas verslo sistemas. Mokslinėje literatūroje verslo sistemos analizuojamos keliais lygmenimis, kurių pagrindiniais galima išskirti nacionalinį, regioninį ir organizacinį. Pastaruoju metu šiek tiek daugiau mokslinės literatūros galima rasti apie nacionalines verslo sistemas (Whitley, 1992, 2000; Redding, 2005; Kari Lilja, 2006; kt.), tačiau organizacinis verslo sistemos lygmuo vis dar analizuojamas pakankamai fragmentiškai. Vienu ryškiausių organizacijos lygmens verslo sistemų pavyzdžių galima laikyti multinacionalinę Švedijos kapitalo baldų gamybos kompaniją "Ikea". Remiantis "Ikea" korporacija šiame darbe bus pagrįsta rinkodaros veiklos analizė.
Darbo objektas – „Ikea” veikla.
Darbo tikslas - išanalizuoti „Ikea” rinkodaros veiklą.
1. Apibūdinti „Ikea” kompanijos įmonės veiklą.
2. Išanalizuoti „Ikea” prekę, kainą, paskirstymą, tiekėjus.
3. Atlikti „Ikea“ kompanijos mikro. ir makro. aplinkos analizes.
1. „IKEA“ ĮMONĖS VEIKLOS APRAŠYMAS
IKEA organizacija – viena didžiausių mažmeninės baldų prekybos kompanijų pasaulyje. Jos įkūrėjas, švedas Ingvar Kamprad vienas pirmųjų įdiegė naują distribucijos strategiją, kai baldai tiekiami arba parduodami atskiromis dalimis. Jis siekė sukurti tokią organizacijos struktūrą, kuri turėtų ilgalaikę nepriklausomybę ir saugumą. Todėl, nors šiuo metu „Ikea“ yra stambi multinacionalinė korporacija, pagrindiniu organizacijos savininku išlieka vienas subjektas - Stichting „Ingka“ fondas, nuo 1982 m. registruotas Olandijoje. Pradedant 2001-siais metais pagrindinė „Ikea“ būstinė iš Švedijos buvo perkelta į Olandiją dėl palankesnių mokesčių.
„Ikea“ organizacija yra suformavusi specifinę struktūrą, kurioje išskiriami trys atskiri padalinių lygiai (pagal atskiras šalis, regionus ir globalus lygmuo) ir kuri sistemiškai taikoma visoms „Ikea“ parduotuvėms, įskaitant frančižės pagrindu veikiančias parduotuves. Šiuo metu IKEA organizacijai baldus tiekia 1350 tiekėjų iš 50...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2186 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS.3
  • 1.
  • „IKEA“ ĮMONĖS VEIKLOS APRAŠYMAS.4
  • 2.
  • „IKEA“ TAIKOMOS RINKOS STRATEGIJOS..5
  • 3.
  • „IKEA“ MIKRO. APLINKOS ANALIZĖ7
  • 4.
  • „IKEA“ MAKRO. APLINKOS ANALIZĖ..9
  • 5.
  • „IKEA“ KONKURENCINĖS APLINKOS ANALIZĖ10
  • 6.
  • RĖMIMAS11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
13 psl., (2186 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros analizė
  • 13 psl., (2186 ž.)
  • Word failas 30 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt