Referatai

Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos

10   (1 atsiliepimai)
Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos 1 puslapis
Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos 2 puslapis
Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos 3 puslapis
Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos 4 puslapis
Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos 5 puslapis
Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos 6 puslapis
Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos 7 puslapis
Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos 8 puslapis
Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos 9 puslapis
Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos 10 puslapis
Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos 11 puslapis
Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos 12 puslapis
Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos 13 puslapis
Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos 14 puslapis
Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos 15 puslapis
Rėmimo politika įmonėje ir jos funkcijos 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vartotojas dažniau nuperka prekę, jeigu turi pakankamai žinių apie jos paskirtį, kainą, pateikimo vietą ir laiką. Tam ir panaudojamas marketingo elementas - prekių pardavimų rėmimas.
Ilgą laiką pramonės įmonės galėjo diktuoti savo sąlygas prekybos įmonėms, daugiau ar mažiau ignoruoti šių įmonių interesus ir be didesnių pastangų pasiekti, kad jos vykdytų gamintojų marketingo strategijas. Tačiau XX amžiaus antroje pusėje situacija ėmė keistis. Dėl padidėjusios konkurencijos prekyboje pagreitinus susijungimo procesams, rinkoje labai išaugo prekybos įmonių galia ir paskirstymo sferoje – jų vaidmuo. Susikūrė galingos prekybos įmonių sistemos, kurios ėmė pačios kurti ir įgyvendinti savas marketingo strategijas.
Šiais laikais kiekviena prekybos įmonė, siekdama bendrauti su vartotojais, turi įvairiais būdais išsakyti savo verslo filosofiją, strategiją, ir siekius. Vienas iš svarbiausių instrumentų, marketingo instrumentų, užtikrinančių įmonės sėkmę rinkoje veiksmingas rėmimas.
1. RĖMIMO POLITIKA IR JOS FUNKCIJOS
1.1. Komunikacinis procesas ir rėmimo politika
Komunikacinis procesas – tai veiksmai, kuriais informacijos siuntėjas siekia paveikti jos gavėją ir sukelti pageidaujamą jo reakciją. Komunikavimas – tai pranešimo perdavimo ir priėmimo procesas tarp siuntėjo ir gavėjo.
Informacijos siuntėjas turi:
• tikslą – paveikti informacijos gavėjus;
• priemonę – informaciją.
Informacijos užkodavimas - tai procesas, kurio metų informacijai suteikiama tokia forma, kuria ją galima perduoti gavėjui.Tai informacijos “vertimas”iš minties pavidalo į bet kokį žmonių bendravimui tinkamą pavidalą:
• kalbos priemonėmis (tiesioginės arba perkeltinės reikšmės tekstais);
• garsai (muzika, triukšmais, garsų efektais ir kt.);
• vaizdais (realistiniais ar simboliniais, pavieniais ar jų serijomis)
Rėmimo politika - tai visi sprendimai ir veiksmai, kuriais atsižvelgiant į įmonės tikslus, formuojama ir perduodama informacija rinkai ir svarbioms visuomenės grupėms, kad jiems darytų kryptingą poveikį.
Kiekvienai prekybos įmonei svarbiausias yra (vartotojas) pirkėjas. Bet labai svarbus yra efektingas ir kryptingas bendravimas su visomis įmonei svarbiomis visuomenės grupėmis:
• išorinės (tiekėjais, bankais, akcininkais, pardavimo pagalbininkais, žiniasklaida, valdžios struktūromis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kt.).
• vidinėmis (darbuotojais, profsąjunga ir kt.).
• Prekybos įmonė įgyvendinama rėmimo politiką naudoja tokias marketingo priemones:
• Reklama;
• Pardavimo skatinimas;
• Asmeninis pardavimas;
• Ryšiai su visuomene.
Kiekviena...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3211 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. RĖMIMO POLITIKA IR JOS FUNKCIJOS 4
  • 1.1. Komunikacinis procesas ir rėmimo politika 4
  • 1.2. Reklamos reikšmė ir ypatumai 6
  • 1.3. Pardavimo skatinimas 10
  • 1.4. Asmeninio pardavimo reikšme 12
  • 1.5. Ryšiai su visuomene 12
  • 1.6. Įmonės rėmimo politikos tyrimas 14
  • IŠVADOS 15
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (3211 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 16 psl., (3211 ž.)
  • Word failas 143 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt