Vartotojas dažniau nuperka prekę, jeigu turi pakankamai žinių apie jos paskirtį, kainą, pateikimo vietą ir laiką. Tam ir panaudojamas marketingo elementas - prekių pardavimų rėmimas.
Ilgą laiką pramonės įmonės galėjo diktuoti savo sąlygas prekybos įmonėms, daugiau ar mažiau ignoruoti šių įmonių interesus ir be didesnių pastangų pasiekti, kad jos vykdytų gamintojų marketingo strategijas. Tačiau XX amžiaus antroje pusėje situacija ėmė keistis. Dėl padidėjusios konkurencijos prekyboje pagreitinus susijungimo procesams, rinkoje labai išaugo prekybos įmonių galia ir paskirstymo sferoje – jų vaidmuo. Susikūrė galingos prekybos įmonių sistemos, kurios ėmė pačios kurti ir įgyvendinti savas marketingo strategijas.
Šiais laikais kiekviena prekybos įmonė, siekdama bendrauti su vartotojais, turi įvairiais būdais išsakyti savo verslo filosofiją, strategiją, ir siekius. Vienas iš svarbiausių instrumentų, marketingo instrumentų, užtikrinančių įmonės sėkmę rinkoje veiksmingas rėmimas.
1. RĖMIMO POLITIKA IR JOS FUNKCIJOS
1.1. Komunikacinis procesas ir rėmimo politika
Komunikacinis procesas – tai veiksmai, kuriais informacijos siuntėjas siekia paveikti jos gavėją ir sukelti pageidaujamą jo reakciją. Komunikavimas – tai pranešimo perdavimo ir priėmimo procesas tarp siuntėjo ir gavėjo.
Informacijos siuntėjas turi:
• tikslą – paveikti informacijos gavėjus;
• priemonę – informaciją.
Informacijos užkodavimas - tai procesas, kurio metų informacijai suteikiama tokia forma, kuria ją galima perduoti gavėjui.Tai informacijos “vertimas”iš minties pavidalo į bet kokį žmonių bendravimui tinkamą pavidalą:
• kalbos priemonėmis (tiesioginės arba perkeltinės reikšmės tekstais);
• garsai (muzika, triukšmais, garsų efektais ir kt.);
• vaizdais (realistiniais ar simboliniais, pavieniais ar jų serijomis)
Rėmimo politika - tai visi sprendimai ir veiksmai, kuriais atsižvelgiant į įmonės tikslus, formuojama ir perduodama informacija rinkai ir svarbioms visuomenės grupėms, kad jiems darytų kryptingą poveikį.
Kiekvienai prekybos įmonei svarbiausias yra (vartotojas) pirkėjas. Bet labai svarbus yra efektingas ir kryptingas bendravimas su visomis įmonei svarbiomis visuomenės grupėmis:
• išorinės (tiekėjais, bankais, akcininkais, pardavimo pagalbininkais, žiniasklaida, valdžios struktūromis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kt.).
• vidinėmis (darbuotojais, profsąjunga ir kt.).
• Prekybos įmonė įgyvendinama rėmimo politiką naudoja tokias marketingo priemones:
• Reklama;
• Pardavimo skatinimas;
• Asmeninis pardavimas;
• Ryšiai su visuomene.
Kiekviena...
Šį darbą sudaro 3211 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!