Šiandieniniame verslo pasaulyje įmonėms išgyventi ir tuo labiau pelningai dirbti yra labai sunku. Konkurencinė aplinka, daugelis ekonominių, politinių, socialinių veiksnių, įtakojančių įmonės veiklą, skatina rinkos dalyvius imtis tam tikrų priemonių, gerai apgalvotų sprendimų.
Kiekviena įmonė, įvesdama savo kuriamą produktą ar paslaugą, tobulindama jau sukurtą prekinį ženklą, plataus informacijos paskleidimo bei kitomis rinkodaros priemonėmis siekia aktyvaus vartotojų pritraukimo bei sėkmingo įsiliejimo į rinką.
Vienas iš svarbiausių instrumentų, užtikrinančių įmonės sėkmę rinkoje – veiksmingas įvairių rinkodaros priemonių taikymas. Vartotojas dažniau nuperka prekę, jeigu turi pakankamai žinių apie jos paskirtį, kainą, pateikimo vietą ir laiką. Tam ir panaudojamas rinkodaros elementas - prekių pardavimų rėmimas.
Esant kintamos rinko sąlygoms, kiekvienas pardavimo vienetas ieško būdų kaip geriau ir daugiau parduoti. Esant kainų ir kokybės lygiavertiškumui, išsiskirti gali padėti tinkamai parinktos produkto rėmimo priemonės.
Darbo objektas – rėmimo politika ir jos priemonės UAB „X“.
Darbo tikslas – išnagrinėti UAB „X“ taikomą rėmimo politiką.
3. Ištirti pardavimo skatinimo organizavimą UAB „X“;
4. Įvertinti asmeninio pardavimo efektyvumą;
5. Nustatyti UAB „X“ ryšių su visuomene naudingumą.
Atitinkamas rinkodaros priemonių taikymas palengvina pardavimo procesą, o taip pat turi įtakos siekiant tam tikrų parodymų, siekiant apyvartos, pelno. Hipotezė – rėmimas tiesiogiai įtakoja didesnius parduodamo produkto kiekio rodiklius.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, įmonės duomenų analizė, tyrimas.
Pirmojoje dalyje nagrinėjama kas tai yra rėmimo politika, rėmimo komplekso elementai, jų ypatumai, panaudojimo galimybės. Šiek tiek aptariamos rėmimo strategijos. Šiame skyriuje nagrinėjama įvairių literatūros šaltinių teikiama medžiaga pagrindiniais rinkodaros, rėmimo politikos klausimais.
Antrojoje dalyje skirtas analizuoti įmonėje taikomai rinkodaros ir rėmimo politikai. Analizė atliekama naudojantis daugelio rinkodaros specialistų pateikiamomis rekomendacijomis bei įmonės duomenimis.
Trečiojoje dalyje nagrinėjama aktualiausia problema įmonėje – pardavimų didinimo reikalingumas. Įvertinus taikomų priemonių veiksmingumą, pagal atliktą tyrimą pateikiamos išvados.
1. METODOLOGINIAI RĖMIMO POLITIKOS ASPEKTAI
Pagrindinis rinkodaros tikslas – vartotojų poreikių tenkinimas. Rinkodaros komplekso elementai yra prekė, kaina, paskirstymas, rėmimas.
Rėmimas ir jo politika – vienas iš svarbiausių ir labiausiai efektyvų pardavimą skatinančių veiksnių. Kiekviena gamybos,...
Šį darbą sudaro 11403 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!