Referatai

Rėmimo politika įmonėje

9.6   (3 atsiliepimai)
Rėmimo politika įmonėje 1 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 2 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 3 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 4 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 5 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 6 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 7 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 8 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 9 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 10 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 11 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 12 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 13 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 14 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 15 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 16 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 17 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 18 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 19 puslapis
Rėmimo politika įmonėje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiandieniniame verslo pasaulyje įmonėms išgyventi ir tuo labiau pelningai dirbti yra labai sunku. Konkurencinė aplinka, daugelis ekonominių, politinių, socialinių veiksnių, įtakojančių įmonės veiklą, skatina rinkos dalyvius imtis tam tikrų priemonių, gerai apgalvotų sprendimų.
Kiekviena įmonė, įvesdama savo kuriamą produktą ar paslaugą, tobulindama jau sukurtą prekinį ženklą, plataus informacijos paskleidimo bei kitomis rinkodaros priemonėmis siekia aktyvaus vartotojų pritraukimo bei sėkmingo įsiliejimo į rinką.
Vienas iš svarbiausių instrumentų, užtikrinančių įmonės sėkmę rinkoje – veiksmingas įvairių rinkodaros priemonių taikymas. Vartotojas dažniau nuperka prekę, jeigu turi pakankamai žinių apie jos paskirtį, kainą, pateikimo vietą ir laiką. Tam ir panaudojamas rinkodaros elementas - prekių pardavimų rėmimas.
Esant kintamos rinko sąlygoms, kiekvienas pardavimo vienetas ieško būdų kaip geriau ir daugiau parduoti. Esant kainų ir kokybės lygiavertiškumui, išsiskirti gali padėti tinkamai parinktos produkto rėmimo priemonės.
Darbo objektas – rėmimo politika ir jos priemonės UAB „X“.
Darbo tikslas – išnagrinėti UAB „X“ taikomą rėmimo politiką.
3. Ištirti pardavimo skatinimo organizavimą UAB „X“;
4. Įvertinti asmeninio pardavimo efektyvumą;
5. Nustatyti UAB „X“ ryšių su visuomene naudingumą.
Atitinkamas rinkodaros priemonių taikymas palengvina pardavimo procesą, o taip pat turi įtakos siekiant tam tikrų parodymų, siekiant apyvartos, pelno. Hipotezė – rėmimas tiesiogiai įtakoja didesnius parduodamo produkto kiekio rodiklius.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, įmonės duomenų analizė, tyrimas.
Pirmojoje dalyje nagrinėjama kas tai yra rėmimo politika, rėmimo komplekso elementai, jų ypatumai, panaudojimo galimybės. Šiek tiek aptariamos rėmimo strategijos. Šiame skyriuje nagrinėjama įvairių literatūros šaltinių teikiama medžiaga pagrindiniais rinkodaros, rėmimo politikos klausimais.
Antrojoje dalyje skirtas analizuoti įmonėje taikomai rinkodaros ir rėmimo politikai. Analizė atliekama naudojantis daugelio rinkodaros specialistų pateikiamomis rekomendacijomis bei įmonės duomenimis.
Trečiojoje dalyje nagrinėjama aktualiausia problema įmonėje – pardavimų didinimo reikalingumas. Įvertinus taikomų priemonių veiksmingumą, pagal atliktą tyrimą pateikiamos išvados.
1. METODOLOGINIAI RĖMIMO POLITIKOS ASPEKTAI
Pagrindinis rinkodaros tikslas – vartotojų poreikių tenkinimas. Rinkodaros komplekso elementai yra prekė, kaina, paskirstymas, rėmimas.
Rėmimas ir jo politika – vienas iš svarbiausių ir labiausiai efektyvų pardavimą skatinančių veiksnių. Kiekviena gamybos,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 11403 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1. METODOLOGINIAI RĖMIMO POLITIKOS ASPEKTAI 4
  • 1.1. Rėmimo politikos prasmė 4
  • 1.2. Rėmimo politikos komplekso sandara 6
  • 1.3. Rėmimo politikos strategijos 10
  • 1.4. Žmogiškieji ištekliai rėmimo procese 15
  • 2. UAB „X” RĖMIMO POLITIKOS ANALIZĖ 18
  • 2.1. UAB „X” taikomos reklamos analizė 19
  • 2.2. UAB „X” pardavimo skatinimo veiklos vertinimas 22
  • 2.3. UAB „X asmeninio pardavimo taikymo analizė 24
  • 2.4. UAB „X” ryšių su visuomene įvertinimas 26
  • 3. RĖMIMO PRIEMONIŲ TAIKYMO VEIKSMINGUMO ĮVERTINIMAS 28
  • 3.1. Pardavimo skatinimo veiksmingumo tyrimas 30
  • 3.2. Asmeninio pardavimo naudos įvertinimas 33
  • 3.3. Pagrindiniai ryšių su visuomene aspektai 34
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS 38
  • LITERATŪRA 40
  • PRIEDAI 41

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
40 psl., (11403 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 40 psl., (11403 ž.)
  • Word failas 367 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt