ALYTUS, 2008
ĮVADAS
Kitaip nei kitos rėmimo priemonės, asmeninis pardavimas remiasi tiesioginiu pardavėjo ir pirkėjo kontaktu, abipuse komunikacija, kuri leidžia išsiaiškinti pirkėjo individualius bruožus, jo poreikio ypatybes ir atsižvelgiant į tai, pasirinkti atitinkamą bendravimo bei aptarnavimo formą. Asmeninio pardavimo proceso metu pardavėjas gali ne tik perduoti pirkėjui daug informacijos, bet ir pats sužinoti pirkėjo nuomonę apie jam siūlomas prekes, jų teigiamas savybes bei trūkumus, įvairias įmonės veiklos puses (aptarnavimą prekių pateikimą, reklamą ir t.t.)
Asmeninis pardavimas – tai tiesioginis pardavėjo bendravimas su potencialiu pirkėju siekiant jam parduoti prekę. [ 2, p. 302 ]
Čia veikia visi žmonių bendravimo dėsniai ir taisyklės, pasireiškia būdo ypatybės. Daug kas priklauso nuo pardavėjo asmenybės ir sugebėjimų, nuo galimybių kiekvienam pirkėjui skirti pakankamai laiko.
Darbo tikslas – išnagrinėti asmeninio pardavimo privalumus „Oriflame“ įmonėje.
Darbo uždaviniai:
• išsiaiškinti asmeninio pardavimo uždavinius;
• išnagrinėti asmeninio pardavimų procesą;
• išskirti asmeninio pardavimo privalumas;
• atlikti „Oriflame“ kompanijos darbuotojų nuomonės tyrimą;
• atskleisti asmeninio pardavimo privalumus „Oriflame“ įmonėje;
• pateikti išvadas ir siūlymus.
1. TEORINĖ DALIS
1.1. Asmeninio pardavimo reikšmė
Asmeninis pardavimas, kaip ir kiti rėmimo komplekso elementai, padeda spręsti vartotojų poreikio pažinimo, jų tenkinimo bei prekių pardavimo problemas. Jo vieta bendroje marketingo sistemoje sudaro tik vieną rėmimo komplekso elementą.
Pav. 1 Asmeninio pardavimo vieta marketingo sistemoje
Asmeninio pardavimo reikšmė ypač išauga didėjančios konkurencijos rinkoje. XX a. pab. pardavimas tapo visuotiniu ūkinės veiklos reiškiniu, verslo problema ir sėmės sąlyga. Lietuvai užbaigus kelis dešimtmečius trukusią nesėkmingo planinio ūkininkavimo erą ir vėl pasukus rinkos ūkio kryptimi, atgijo prekyba, kūrėsi turgavietės, didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonės. Keičiantis marketingo aplinkai vis labiau aiškėja, kad prekės, paslaugos ar idėjos jau neįmanoma parduoti bet kaip. Tam reikia žinių, patyrimo, įgūdžių, sugebėjimų, o tai galima įgyti studijuojant ir pasitelkus marketingo ideologiją, metodus bei instrumentus. [ 1, p. 297 ]
Kaip žinome, marketingo ideologijos prisilaikanti įmonė ar organizacija savo ilgalaikių verslo tikslų rinkoje gali pasiekti pasiūliusi vartotojams jų norų ir poreikių tenkinimą arba, kitaip tariant,...
Šį darbą sudaro 4699 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!