Lietuvos Respublikos reklamos įstatyme reklama apibrėžiama kaip bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis skleidžiama informacija, susijusi su asmens komercine – ūkine, finansine ar profesine veikla, skatinanti įsigyti prekių ar naudotis paslaugomis, įskaitant nekilnojamojo turto įsigijimą, turtinių teisių ir įsipareigojimų perėmimą (Lietuvos Respublikos reklamos įstatymas, 2000, p. 2).
Temos aktualumas. Internetas tampa viena iš populiariausių reklamos skleidimo priemonių, ir daugelis reklamos užsakovų, planuodami savo reklamines kampanijas, be kitų reklamos skleidimo šaltinių, pasirenka Internetą.
Darbo objektas- reklama internete.
Darbo tikslas – išanalizuoti pagrindines reklamos Internete formas, nustatyti internetinės reklamos tikslus ir pranašumus ir trūkumus.
1. Aptarti reklamos istorijos raidą.
2. Aptarti reklamą Internete.
3. Išanalizuoti pagrindines reklamos Internete formas bei pateikti jų privalumus ir trūkumus.
4. Nustatyti ir aptarti internetinės reklamos tikslus.
5. Išanalizuoti reklamos internete pranašumus ir trūkumus.
Darbo metu taikyti metodai:
◦ mokslinės literatūros analizė;
◦ periodinių leidinių analizė;
◦ Internetinės informacijos šaltinių analizė;
1. Reklamos istorija
Visi mes gyvename margame reklamos pasaulyje, nesvarbu, norime to ar ne, jaučiame jos poveikį ar ne. Koks reklamos poveikis, ar ji efektyvi, kokia reklama vykusi, o kokia ne, kaip ji veikia vartotojo elgseną, galima tik spėlioti. Todėl reikia išsamiau susipažinti su reklamos turiniu ir pasirinkti kuo efektyvesnes jos sklaidos priemones ir būdus, susipažinti su reklamos procesu ir jos poveikiu vartotojui.[Bronislovas Čereška, 2004 m.,78 p.]
Reklamos istorija – tai žmonijos vystimosi istorija. Reklama – ryškus dabartinės civilizacijos reiškinys. Ji - visur prasiskverbianti, visur esanti. Dėl dabar vykstančių vidinių ekonomikos, kultūros, buities ar socialinio gyvenimo procesų iš dalies kalta praeitis, todėl reikia žinoti tiriamojo objekto ištakas, prigimtį ir raidą. Reklamos užuomazgos siekia priešistorę, tad jos pažinimas yra puikus būdas apžvelgti žmonijos visuomeninę, kultūrinę, dvasinę ir ekonominę raidą. Su reklamos istorija turėtų susipažinti kiekvienas, norintis produktyviai dirbti šiame versle. [Bronislovas Čereška, 2004 m.,78 p.]
Reklama atsirado jau senaisiais amžiais. Archeologai, kasinėdami Viduržemio jūros regione, atrado įvairiausių reklamos apraiškų – renginių ir pasiūlymų skelbimų. [Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V.,...
Šį darbą sudaro 8429 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!