Reklama – tai specifinės veiklos rūšis. Žodis reklama kilęs iš lotyniško žodžio „reclamo“ reiškiančio rėkiu, šaukiu. Tai veiklos rūšis arba tos veiklos rezultatas, kurio tikslas yra pramonės įmonių paslaugų, firmų, visuomeninių organizacijų produkcijos pardavimas ar kitokių įmonės uždavinių sprendimas, platinant apie įmonės pačių įmonių pateiktą ir apmokėtą informaciją. Reklama yra vienas iš geriausių būdų pristatyti prekę plačioje šių dienų rinkoje. Reklamos pateikimo būdų yra daug ir įvairių. Žmonija tobulėja kiekvieną dieną - išrasdama kažką naujo arba patobulindama ankstyvesnius atradimus. Tą patį galime pasakyti ir apie reklamą. Skaitmeninės reklamos technologijos keičia primityviuosius reklamos pateikimo būdus. Šiomis dienomis vis didesnę paklausą turi internetinė reklama.
Reklama internete pirmą kartą pasirodė 1994m. Tai buvo pirmoji reklaminė antraštė (baneris), kurią internetiniame žurnale AT&T paskelbė viena Jungtinių Amerikos Valstijų telefonų kompanija. Tai tebuvo paprastas, nejudantis piešinukas, kaip ir įprastame laikraštyje. Neužilgo įprastinę stacionarią reklamą pakeitė judančios (animacinės) reklamos bei reklamos-nuorodos, kurios suteikia tikslesnę informaciją vartotojui.
Internetinė reklama - tai vienas efektyviausių būdų , kuris padeda pasiekti užsibrėžtą tikslą.
• Palankaus firmos arba prekės/paslaugos įvaizdžio kūrimą.
• Šimtų milijonų žmonių, tame tarpe ir geografiškai tolimų, aprūpinimą informacija apie firmą arba produkciją.
• Visų informacijos apie prekes pristatymo galimybių: grafikos, garso, animacijos, realizaciją.
• Operatyvinę reakciją į rinkos padėtį: kainoraščio atnaujinimą, informaciją apie firmą ir prekes, naujos produkcijos anonsavimą.
• Produktų pardavimą Internetu - viena virtuali atstovybė leis jums neatidaryti
naujų prekybos taškų.
Internetas yra kompiuterinė hipertekstinė aplinka, kuri pasižymi unikaliomis reklamos galimybėmis. Šiuo aspektu, galima išskirti du pagrindinius jo bruožus:
1. Nauja bendravimo priemonė, veikianti pagal komunikacinį principą “daugelis – daugeliui”. Be to, internetas yra hiperteksitinė informacijos pateikimo priemonė, ryškiai besiskirianti nuo tradicinių masinės informacijos priemonių savo interaktyvia prigimtimi ir lankstumu.
2. Internetas – globali virtuali elektroninė rinka, neturinti jokių teritorinių ar laiko apribojimų, leidžianti vykdyti virtualų prekių pirkimą, ir žymiai praplečianti firmų galimybes.
Reklamos pateikimas internete
Tiesioginės prekių ir paslaugų reklamos galimybių rinkinį Interneto priemonėmis sudaro informacijos apie prekę...
Šį darbą sudaro 4981 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!