Namų darbai

Reklama. Jos rūšys ir priemonės

10   (1 atsiliepimai)
Reklama. Jos rūšys ir priemonės 1 puslapis
Reklama. Jos rūšys ir priemonės 2 puslapis
Reklama. Jos rūšys ir priemonės 3 puslapis
Reklama. Jos rūšys ir priemonės 4 puslapis
Reklama. Jos rūšys ir priemonės 5 puslapis
Reklama. Jos rūšys ir priemonės 6 puslapis
Reklama. Jos rūšys ir priemonės 7 puslapis
Reklama. Jos rūšys ir priemonės 8 puslapis
Reklama. Jos rūšys ir priemonės 9 puslapis
Reklama. Jos rūšys ir priemonės 10 puslapis
Reklama. Jos rūšys ir priemonės 11 puslapis
Reklama. Jos rūšys ir priemonės 12 puslapis
Reklama. Jos rūšys ir priemonės 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1.Reklamos sąvoka.
Reklama- tai viena iš rėmimo formų- užsakovo apmokamas neasmeniškos informacijos apie prekes, paslaugas ar idėjas skleidimas pasirinktai auditorijai, siekiant užsakovo numatytų tikslų. Tai skelbimai ir klipai žiniasklaidoje, kurių privalumas – žema kaina vienam asmeniui.
Reklama yra naudinga supažindinant pirkėjus su nauja preke ir sukuriant susidomėjimą ar norą pirkti; informuoja pirkėjus apie prekės pasikeitimus, vykdomas akcijas ir t. t.; primena pirkėjams apie esamą prekę.
1. Reklama yra įtikinėjimo, siūlymo, informavimo – kitaip sakant, tam tikros propagandos priemonė.
2. reklama yra apmokamas informacijos perdavimo būdas. Už reklamą visad reikia mokėti. Tai pagrindinis reklamos ir populiarinimo skirtumas, nes už populiarinimą tiesiogiai nėra mokama. Už reklamą moka reklamos užsakovas, o skaitytojas ar žiūrovas beveik visuomet gali atpažinti reklamą ir suprasti kas yra suinteresuotoji pusė.
3. Daugumos rūšių reklama yra neasmeniška. Tai reiškia, kad reklamos užsakovas nebando bendrauti su kiekvienu jį dominančiu asmeniu individualiai. Tai įmanoma tik organizavus tiesioginę reklamą paštu ar kitomis ryšių priemonėmis ( Internetas, televizija, spauda). Kitais atvejais reklamos užsakovas bando pasiekti ne kurį nors individą, o tam tikrą reklamos auditoriją.
2.2.Reklamos naudojimo ypatumai ir funkcijos
Reklama turi būti derinama su kitais rėmimo veiksmais, nuolat vertinant, kurie iš jų konkrečiu atveju veiksmingesni. Reklamos ypatumai:
1. Reklama pranašesnė už asmenišką pardavimą tada, kai reikia aprėpti dideles teritorijas, kai potencialių pirkėjų yra daug ir jie nėra susikoncentravę tam tikruose centruose.
2. Reklama yra pranašesnė, kai reikia pristatyti paprastas, emociškai perkamas prekes, kurių pirkėjams nereikia daug aiškinimų ar individualaus prekės pritaikymo.
3. Tinkamas asmeniškas siūlymas kartais tiesiog neįmanomas be tam tikros reklamos pagalbos. Pvz, prekybos agentas visuomet lengviau susitars dėl susitikimo su potencialiu klientu, kai reklamos dėka klientas jau girdėjęs apie atstovaujamą įmonę.
4. Auditorijos požiūriu reklama yra mažiau patikimas informavimo būdas negu populiarinimas. Tačiau reklamą įmonė gali daug tiksliau planuoti ir įgyvendinti, nes reklamos kampaniją yra lengviau kontroliuoti ir derinti su kitais marketingo veiksniais.
5. reklama ir pardavimo skatinimas kartais būna labai glaudžiai susiję....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2163 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS 2
  • 1.Reklamos sąvoka. 3
  • 2.Reklamos bruožai, ypatumai, funkcijos ir tikslai 3
  • 2.1. Reklamos bruožai 3
  • 2.2.Reklamos naudojimo ypatumai ir funkcijos 3
  • 2.3. Reklamos tikslai. 5
  • 3.Reklaminis pranešimas 6
  • 4.Reklamos rūšys 8
  • 4.1.Reklamos nešikliai 9
  • 4.2.Reklamos nešiklių parinkimas 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (2163 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 13 psl., (2163 ž.)
  • Word failas 85 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt