1.Reklamos sąvoka.
Reklama- tai viena iš rėmimo formų- užsakovo apmokamas neasmeniškos informacijos apie prekes, paslaugas ar idėjas skleidimas pasirinktai auditorijai, siekiant užsakovo numatytų tikslų. Tai skelbimai ir klipai žiniasklaidoje, kurių privalumas – žema kaina vienam asmeniui.
Reklama yra naudinga supažindinant pirkėjus su nauja preke ir sukuriant susidomėjimą ar norą pirkti; informuoja pirkėjus apie prekės pasikeitimus, vykdomas akcijas ir t. t.; primena pirkėjams apie esamą prekę.
1. Reklama yra įtikinėjimo, siūlymo, informavimo – kitaip sakant, tam tikros propagandos priemonė.
2. reklama yra apmokamas informacijos perdavimo būdas. Už reklamą visad reikia mokėti. Tai pagrindinis reklamos ir populiarinimo skirtumas, nes už populiarinimą tiesiogiai nėra mokama. Už reklamą moka reklamos užsakovas, o skaitytojas ar žiūrovas beveik visuomet gali atpažinti reklamą ir suprasti kas yra suinteresuotoji pusė.
3. Daugumos rūšių reklama yra neasmeniška. Tai reiškia, kad reklamos užsakovas nebando bendrauti su kiekvienu jį dominančiu asmeniu individualiai. Tai įmanoma tik organizavus tiesioginę reklamą paštu ar kitomis ryšių priemonėmis ( Internetas, televizija, spauda). Kitais atvejais reklamos užsakovas bando pasiekti ne kurį nors individą, o tam tikrą reklamos auditoriją.
2.2.Reklamos naudojimo ypatumai ir funkcijos
Reklama turi būti derinama su kitais rėmimo veiksmais, nuolat vertinant, kurie iš jų konkrečiu atveju veiksmingesni. Reklamos ypatumai:
1. Reklama pranašesnė už asmenišką pardavimą tada, kai reikia aprėpti dideles teritorijas, kai potencialių pirkėjų yra daug ir jie nėra susikoncentravę tam tikruose centruose.
2. Reklama yra pranašesnė, kai reikia pristatyti paprastas, emociškai perkamas prekes, kurių pirkėjams nereikia daug aiškinimų ar individualaus prekės pritaikymo.
3. Tinkamas asmeniškas siūlymas kartais tiesiog neįmanomas be tam tikros reklamos pagalbos. Pvz, prekybos agentas visuomet lengviau susitars dėl susitikimo su potencialiu klientu, kai reklamos dėka klientas jau girdėjęs apie atstovaujamą įmonę.
4. Auditorijos požiūriu reklama yra mažiau patikimas informavimo būdas negu populiarinimas. Tačiau reklamą įmonė gali daug tiksliau planuoti ir įgyvendinti, nes reklamos kampaniją yra lengviau kontroliuoti ir derinti su kitais marketingo veiksniais.
5. reklama ir pardavimo skatinimas kartais būna labai glaudžiai susiję....
Šį darbą sudaro 2163 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!