Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama, o jos pastebėti tiesiog neįmanoma. Su reklama mes susiduriame kasdien, ji mus pasiekia įvairiausiais būdais: skaitant spaudą, žiūrint televizorių, klausant radijo ar tiesiog einant gatve, nes reklaminių iškabų mirgėte mirga visur.
Reklama gali mus veikti ne tik žodžiu ar garsu, bet ir vaizdu. Ji ne tik supažindina su naujovėmis, siūlo įvairiausias prekes ir paslaugas, bet ir dažnai priverčia nusišypsoti ar net pasipiktinti. Reklamos tikslas – paraginti žmones atlikti kokį nors konkretų veiksmą, pvz.: nusipirkti vieną ar kitą prekę, pasinaudoti paslauga ar aplankyti renginį, todėl kūrėjai, norėdami sudominti žmogų, kuria kuo netikėčiausius reklaminius šūkius, kurie būtų kuo paveikesni, skambesni ir sudomintų.
a) Reklama yra neasmeninis informacijos perdavimo būdas.
b) Reklama yra apmokamas informacijos perdavimo būdas.
c) Yra konkretus reklamos užsakovas, kuris apmoka visas išlaidas.
Reklama – netiesioginis šnekos aktas, nes jos paviršiuje nėra veiksmažodžio reklamuoju. Visa reklama – tekstas bei netekstiniai elementai, pvz.: piešiniai, spalvos, garsas – laikoma makroaktu. Makroaktas skirstomas į mikroaktus – atskiros frazės, pasakymai, pvz.: konstatavimas, klausimas, linkėjimas, skatinimas, įspėjimas ir pan.
Makroaktai nėra lygiaverčiai reiškiniai. Pagrindinis persvazijos veiksnys – įtikinėjimas. Jis parodo tikslą, pobūdį ir vienija visus mikroaktus. Vienas mikroaktas dėl glaustumo atlieka dvi ar daugiau funkcijų, tačiau jas nėra lengva apibrėžti net tada, kai vartojami performatyviniai veiksmažodžiai, pvz.: prišnekėti, įšnekėti ir kt.
1. Raginimas / paraginimas arba įkalbinėjimas, pvz., Ateik ir pamatyk.
2. Konstatavimas: informacija pateikiama be jokio raginimo, pvz., Valiutos keitykla.
3. Gyrimosi arba gyrimo, pvz.: Išrankiausio skonio klientams; Mūsų produkcija aukščiausios kokybės.
4. Siūlymo arba rekomendavimo. Tokiose reklamose dominuoja performatyviniai veiksmažodžiai, pvz., Siūlome gaminius be jokių konservantų.
5. Garantijos ir pažado mikroaktai išreiškiami su veiksmažodžiais garantuojame, pažadame, pvz., Garantuojame žemiausias kainas.
6. Patarimas artimas raginimo mikroaktui ir neatsiejamas nuo veiksmažodžio patariame.
7. Mandagumo, pvz., Savo klientams linkime gražių šv. Kalėdų.
Vienoje reklamoje galima surasti visus, bet gali būti ir tik vienas mikroaktas. Dažnai pasitaiko, kad vienas aktas eina kaip pagrindinis, o...
Šį darbą sudaro 1637 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!