Atliko: XX – 0/0 gr. stud.
1. ĮVADAS
Reklamos atsiradimo ištakų galime ieškoti jau pačioje šio šimtmečio pradžioje, kai beveik visų Europos ir Amerikos firmų pagrindas buvo gamybos specialistai. Gamybos žinovai ir specialistai buvo svarbiausi žmonės. Jie planavo visą firmos strategiją ir taktiką. Firmų pajėgumas ir gamybos apimtis augo. 1929 metais susidarė tokia situacija, kai prekių pasiūla pralenkė paklausą. Kilo ekonominė krizė, ir firmoms sunkiau sekėsi parduoti savo produkciją. Todėl išaugo paklausa būtent tokiems žmonėms, kurie žinojo, kaip prekę pateikti klientui, išskirdami jos privalumus. Būtent tada reklama įgijo savo dabartinę reikšmę.
Kaip žinoma, ekonominės krizės ilgai nesitęsia, o po ekonomikos kritimo, visada ateina kilimas. Vienas iš ryškiausių ekonomikos nuopuolių įvyko Didžiosios krizės metu, kai dar prieš antrąjį pasaulinį karą daugelis valstybių patyrė ekonominių nuosmukių. Tačiau vėliau sekė staigus ekonomikos šuolis į viršų, tą lėmė, dėl tam tikrų politinių priežasčių, labai išaugusi gamyba, kartu ir konkurencija, kuri paskatino gamintojus naudoti įvairias gudrybes, kad būtų pasirinkta būtent jų produkcija, labai išaugo poreikis kuo daugiau parduoti, nes kitaip būtų buvę neįmanoma išsilaikyti rinkoje. Šis pardavimų bumas tęsėsi maždaug iki 1960-ųjų metu ir buvo vadinamas "pardavėjų era". Vėliau sekė "vartotojo era", kur reklamos reikšmė dar labiau išaugo, nes vartotojai tapo dar išrankesni. Atsirado daug įstatymų, ginančių ir apsaugojančių jų teises. Taip pat atsirado įstatymų, ribojančių reklamą. Reklama išėjo iš laukinio kapitalizmo epochos ir tapo labiau civilizuota.
Lietuvai atgavus nepriklausomybę, reklamai teko praeiti tokią pat evoliuciją kaip ir Vakaruose, bet per žymiai trumpesnį laiką, nes ji jau remdavosi Vakarų patirtimi. Jau pirmaisiais nepriklausomybės metais atsirado daug reklamos agentūrų, laikraščiuose ir žurnaluose skiriama daug vietos reklamai, nes tai tapo pagrindiniu jų pragyvenimo šaltiniu. Tokia pat situacija susiklostė ir Lietuvos televizijoje. Firmoms, tam kad surasti savo rinką tarp vartotojų teko reklamuotis. Taigi laikui bėgant, didėjant investicijoms į šia šaką, bei atsirandant vis daugiau patyrusių prodiuserių, reklama Lietuvoje ženkliai tobulėjo, ir maždaug...
Šį darbą sudaro 8779 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!