Kursiniai darbai

Reklama ir jos poveikis vartotojui

10   (1 atsiliepimai)
Reklama ir jos poveikis vartotojui 1 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 2 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 3 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 4 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 5 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 6 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 7 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 8 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 9 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 10 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 11 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 12 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 13 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 14 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 15 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 16 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 17 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 18 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 19 puslapis
Reklama ir jos poveikis vartotojui 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Atliko: XX – 0/0 gr. stud.
1. ĮVADAS
Reklamos atsiradimo ištakų galime ieškoti jau pačioje šio šimtmečio pradžioje, kai beveik visų Europos ir Amerikos firmų pagrindas buvo gamybos specialistai. Gamybos žinovai ir specialistai buvo svarbiausi žmonės. Jie planavo visą firmos strategiją ir taktiką. Firmų pajėgumas ir gamybos apimtis augo. 1929 metais susidarė tokia situacija, kai prekių pasiūla pralenkė paklausą. Kilo ekonominė krizė, ir firmoms sunkiau sekėsi parduoti savo produkciją. Todėl išaugo paklausa būtent tokiems žmonėms, kurie žinojo, kaip prekę pateikti klientui, išskirdami jos privalumus. Būtent tada reklama įgijo savo dabartinę reikšmę.
Kaip žinoma, ekonominės krizės ilgai nesitęsia, o po ekonomikos kritimo, visada ateina kilimas. Vienas iš ryškiausių ekonomikos nuopuolių įvyko Didžiosios krizės metu, kai dar prieš antrąjį pasaulinį karą daugelis valstybių patyrė ekonominių nuosmukių. Tačiau vėliau sekė staigus ekonomikos šuolis į viršų, tą lėmė, dėl tam tikrų politinių priežasčių, labai išaugusi gamyba, kartu ir konkurencija, kuri paskatino gamintojus naudoti įvairias gudrybes, kad būtų pasirinkta būtent jų produkcija, labai išaugo poreikis kuo daugiau parduoti, nes kitaip būtų buvę neįmanoma išsilaikyti rinkoje. Šis pardavimų bumas tęsėsi maždaug iki 1960-ųjų metu ir buvo vadinamas "pardavėjų era". Vėliau sekė "vartotojo era", kur reklamos reikšmė dar labiau išaugo, nes vartotojai tapo dar išrankesni. Atsirado daug įstatymų, ginančių ir apsaugojančių jų teises. Taip pat atsirado įstatymų, ribojančių reklamą. Reklama išėjo iš laukinio kapitalizmo epochos ir tapo labiau civilizuota.
Lietuvai atgavus nepriklausomybę, reklamai teko praeiti tokią pat evoliuciją kaip ir Vakaruose, bet per žymiai trumpesnį laiką, nes ji jau remdavosi Vakarų patirtimi. Jau pirmaisiais nepriklausomybės metais atsirado daug reklamos agentūrų, laikraščiuose ir žurnaluose skiriama daug vietos reklamai, nes tai tapo pagrindiniu jų pragyvenimo šaltiniu. Tokia pat situacija susiklostė ir Lietuvos televizijoje. Firmoms, tam kad surasti savo rinką tarp vartotojų teko reklamuotis. Taigi laikui bėgant, didėjant investicijoms į šia šaką, bei atsirandant vis daugiau patyrusių prodiuserių, reklama Lietuvoje ženkliai tobulėjo, ir maždaug...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 8779 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. ĮVADAS 2
  • 2. REKLAMOS PRIEMONĖS IR ĮTAKA 3
  • 3. REKLAMOS APIBRĖŽIMAI 5
  • 4. REKLAMOS TEORINIAI ASPEKTAI 7
  • 4.1 Socialinės reklamos funkcijos 7
  • 4.2 Ekonominės reklamos funkcijos 7
  • 4.3 Reklamos tipų grupės 8
  • 4.4 Reklamos tikslai 9
  • 4.5 Reklamos vartotojas 11
  • 4.6 Reklamos savybės 11
  • 5. SKIRTINGŲ REKLAMOS PRIEMONIŲ POVEIKIS 13
  • 6. REKLAMOS PSICHOLOGINIS POVEIKIS 21
  • 6.1 Žmogaus psichologinių procesų pažinimas reklamoje 24
  • 7. IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 30
  • LITERATŪRA 31
  • PRIEDAI 32

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
37 psl., (8779 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 37 psl., (8779 ž.)
  • Word failas 326 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt