Studento vardas, pavardė …………………………………………………………………………......
Kursinio darbo tema ……………………………………..………………………………………….....
Kursinio darbo turinys, tikslai ir uždaviniai:
Darbo įvadas.
Teorinė dalis (informacijos šaltinių apžvalga).
Praktinė (tiriamoji) dalis.
Išvados ir rekomendacijos.
Darbe naudotų informacijos šaltinių sąrašas.
Darbo priedai.
Kursinio darbo vadovas ………………………………………… Data ………………………
(vardas, pavardė, parašas)
Studentas
(vardas, pavardė, parašas)
ĮVADAS
Temos aktualumas: Reklama sudaro didelę visuomenės dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur, važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, vaikščiodami mieste matome daugybę įvairiausių reklaminių iškabų, skirtingų vitrinų. Reklama daro didžiulį poveikį vartotojui. Kiekvienas žmogus yra asmenybė ir kiekvienas savaip vertina reklamą. Tad yra įdomu sužinoti, kaip kiekvienas asmuo vertina reklamą ir kaip ji veikia visuomenę.
Tikslas: Išanalizuoti vartotojų požiūrį į prekybinę reklamą.
Uždaviniai:
1. Susipažinti su reklamos prekyboje klasifikavimu, jos privalumais ir trūkumais.
2. Išanalizuoti reklamos funkcijas , tikslus bei jos rūšis.
3. Išsiaiškinti, kokie pagrindiniai reklamos veiksniai daro įtaką vartotojams.
4. Apklausti vartotojus ir sužinoti jų nuomonę apie reklamą ir jos poveikį.
Darbo objektas: Reklamos poveikis vartotojui.
Tyrimo metodai ir priemonės: Šiam kursiniui darbui parašyti naudojau anketą – vieną iš apklausos metodų. Ši anketa yra pateikta darbo prieduose. Teorinei daliai parašyti naudojausi moksline literatūra, periodiniais leidiniais ir mažmeninės prekybos vadybos užrašais.
Apklausos rezultatai: Išanalizavusi apklausos rezultatus, supratau, kad yra žmonių, kurie vis dar mano, kad reklama yra nereikalinga, bet taip pat sutinka su tuo, kad reklama tikrai jiems daro poveikį ir reklamuojamą prekę ar paslaugą jie labiau įsigyja. Vis dėl to tiek aš pati, tiek daugelis mano apklaustų žmonių galvoja, kad be reklamos įmonės veikla nėra įmanoma. Reklama suteikia vartotojams teisę rinktis ir informuoja juos apie naujas prekes ir paslaugas, ji yra labai naudinga visuomenei. Taip pat ji yra naudinga gamintojams, nes jie tik reklamos keliu gali informuoti plačiąją visuomenę apie jų gaminamą produkciją.
1. TEORINĖ DALIS (INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA)
Šiandien reklama labai sparčiai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Aktyvios rinkos sąlygomis, esant didelei prekių ir paslaugų įvairovei, reklama tampa viena svarbiausių esamų ir potencialių pirkėjų, lankytojų ir klientų informavimo, supažindinimo ir susidomėjimą sukeliančių...
Šį darbą sudaro 6679 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!