Kursiniai darbai

Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui

9.0   (3 atsiliepimai)
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 1 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 2 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 3 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 4 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 5 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 6 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 7 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 8 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 9 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 10 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 11 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 12 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 13 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 14 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 15 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 16 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 17 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 18 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 19 puslapis
Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Studento vardas, pavardė …………………………………………………………………………......
Kursinio darbo tema ……………………………………..………………………………………….....
Kursinio darbo turinys, tikslai ir uždaviniai:
Darbo įvadas.
Teorinė dalis (informacijos šaltinių apžvalga).
Praktinė (tiriamoji) dalis.
Išvados ir rekomendacijos.
Darbe naudotų informacijos šaltinių sąrašas.
Darbo priedai.
Kursinio darbo vadovas ………………………………………… Data ………………………
(vardas, pavardė, parašas)
Studentas
(vardas, pavardė, parašas)
ĮVADAS
Temos aktualumas: Reklama sudaro didelę visuomenės dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur, važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, vaikščiodami mieste matome daugybę įvairiausių reklaminių iškabų, skirtingų vitrinų. Reklama daro didžiulį poveikį vartotojui. Kiekvienas žmogus yra asmenybė ir kiekvienas savaip vertina reklamą. Tad yra įdomu sužinoti, kaip kiekvienas asmuo vertina reklamą ir kaip ji veikia visuomenę.
Tikslas: Išanalizuoti vartotojų požiūrį į prekybinę reklamą.
Uždaviniai:
1. Susipažinti su reklamos prekyboje klasifikavimu, jos privalumais ir trūkumais.
2. Išanalizuoti reklamos funkcijas , tikslus bei jos rūšis.
3. Išsiaiškinti, kokie pagrindiniai reklamos veiksniai daro įtaką vartotojams.
4. Apklausti vartotojus ir sužinoti jų nuomonę apie reklamą ir jos poveikį.
Darbo objektas: Reklamos poveikis vartotojui.
Tyrimo metodai ir priemonės: Šiam kursiniui darbui parašyti naudojau anketą – vieną iš apklausos metodų. Ši anketa yra pateikta darbo prieduose. Teorinei daliai parašyti naudojausi moksline literatūra, periodiniais leidiniais ir mažmeninės prekybos vadybos užrašais.
Apklausos rezultatai: Išanalizavusi apklausos rezultatus, supratau, kad yra žmonių, kurie vis dar mano, kad reklama yra nereikalinga, bet taip pat sutinka su tuo, kad reklama tikrai jiems daro poveikį ir reklamuojamą prekę ar paslaugą jie labiau įsigyja. Vis dėl to tiek aš pati, tiek daugelis mano apklaustų žmonių galvoja, kad be reklamos įmonės veikla nėra įmanoma. Reklama suteikia vartotojams teisę rinktis ir informuoja juos apie naujas prekes ir paslaugas, ji yra labai naudinga visuomenei. Taip pat ji yra naudinga gamintojams, nes jie tik reklamos keliu gali informuoti plačiąją visuomenę apie jų gaminamą produkciją.
1. TEORINĖ DALIS (INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA)
Šiandien reklama labai sparčiai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Aktyvios rinkos sąlygomis, esant didelei prekių ir paslaugų įvairovei, reklama tampa viena svarbiausių esamų ir potencialių pirkėjų, lankytojų ir klientų informavimo, supažindinimo ir susidomėjimą sukeliančių...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6679 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 4
  • 1. TEORINĖ DALIS (INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA) 5
  • 1.1. Reklamos reikšmė, funkcijos ir tikslai 5
  • 1.2. Prekybinės reklamos rūšys 6
  • 1.3. Prekybinės reklamos klasifikavimas, jos pranašumai ir trūkumai 7
  • 1.4. Reklamos antraštės ir teksto parinkimas 9
  • 1.5. Reklamos spalvų parinkimas 10
  • 1.6. Prekybinės reklamos poveikis vartotojui 11
  • 1.6.1. Iš karto pastebimas reklamos poveikis 11
  • 1.6.2. Ne iš karto pastebimas reklamos poveikis 12
  • 1.7. Psichologiniai reklamos poveikio aspektai 12
  • 1.8.Reklamos poveikis pažinimo aspektu 15
  • 1.9. Reklamos poveikis emociniu aspektu 17
  • 1.10. Reklamos poveikis elgesio aspektu 18
  • 2. PRAKTINĖ (TIRIAMOJI) DALIS 19
  • 2.1. Vartotojų nuomonė apie reklamą prekyboje ir apklausos rezultatai 19
  • IŠVADOS 26
  • INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 27
  • PRIEDAI 28

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
30 psl., (6679 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 30 psl., (6679 ž.)
  • Word failas 2 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt