Kursiniai darbai

Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai

9.4   (3 atsiliepimai)
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 1 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 2 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 3 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 4 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 5 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 6 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 7 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 8 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 9 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 10 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 11 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 12 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 13 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 14 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 15 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 16 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 17 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 18 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 19 puslapis
Rėmimo kompleksas ir jo strateginiai tikslai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kad pagaminta produkcija pasiektų vartotoją, reikia daug daugiau negu tai, kad ji būtų geros kokybės, kad būtų prieinama jos kaina, kad būtų sudarytos palankios sąlygos pirkėjui ją įsigyti. Pasiūlos rinkos sąlygomis, kai gamybos galimybės beveik neribotos ir rinka prisotinta prekių, konkretus produktas, ypač ką tik išleistas į rinką, turi pirma prasiskinti į ją kelią, įsitvirtinti joje ir duoti gamybininkui bei prekybininkui pelną.
Viena tokios būtinybės priežastis yra ta, kad išsivysčiusiose šalyse gyventojų perkamasis pajėgumas niekada nepralenkia gamybos augimo, todėl dėl pirkėjo rinkoje vyksta savotiškos varžybos. Kita priežastis yra ta, kad pirkėjui, kai rinkoje yra didelė siūlomų prekių įvairovė, būna nelengva susiorientuoti ir apsispręsti, kokią prekę išsirinkti ir pirkti.
Kaip tik dėl to pramonės ir prekybos įmonės – tiek didelės, tiek vidutinės, tiek ir mažos – stengiasi palaikyti su pirkėjais ir vartotojais kuo glaudesnius ryšius. Viena pagrindinių tokių ryšių užmezgimo ir palaikymo priemonių yra rėmimas. Kartu jis yra ir viena svarbiausių visos pramonės bei prekybos įmonių veiklos rinkoje priemonių.
Rėmimui skirtos išlaidos sudaro didelę įmonės biudžeto dalį. Daugelyje įmonių po reklaminės kampanijos tiriamas reklamos efektyvumas, analizuojami gauti rezultatai, kaupiami ir apdorojami duomenys sekančiam veiklos laikotarpiui. Įmonei svarbu žinoti, kiek lėšų reikia skirti rėmimui, kurie rėmimo veiksmai daro didžiausią poveikį vartotojams – reklama, asmeninis pardavimas, pardavimų skatinimas ar ryšiai su visuomene.
Kursinio darbo tikslas ir yra išsiaiškinti viso rėmimo komplekso įtaką įmonės veiklai ir pelningumui, o taip pat atskleisti šio komplekso strateginius tikslus.
Rašydama kursinį darbą turėjau keletą uždavinių. Visų pirma, išsiaiškinti rėmimo svarbą ir jo ypatumus marketingo komplekse. Antra, realizuojant užsibrėžtą darbo tikslą bandyti kuo aiškiau apibrėžti pačią rėmimo sampratą, jos tikslus ir fukcijas. Ir trečia, remdamasi skirtingais autoriais išsamiai pateikti keturias rėmimo veiksmų grupes bei ypač smulkiai išanalizuoti pagrindinį rėmimo komplekso elementą – reklamą. Žinoma,skiriant dėmesį ir kitoms trim veiksmų grupėm.
Kaip jau minėjau, kursinį darbą rašiau atsižvelgdama i skirtingų autorių nuomones bei knygas. Mano manymu,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7421 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1 Rėmimo vieta marketingo komplekse 3
  • 2 Rėmimo samprata 4
  • 3 Rėmimo tikslai ir funkcijos 6
  • 4 Rėmimo kompleksas 7
  • 4.1 Reklama kaip svarbiausias rėmimo komplekso elementas 7
  • 4.2 Asmeninis pardavimas 22
  • 4.3 Pardavimo skatinimas 23
  • 4.4 Ryšiai su visuomene 24
  • 5 Rėmimo priemonių privalumai ir trūkumai 26
  • Išvados 28
  • Literatūros sąrašas 29

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
30 psl., (7421 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 30 psl., (7421 ž.)
  • Word failas 319 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt