Referatai

Kainų politika ir strategija: UAB "Karalita"

9.2   (2 atsiliepimai)
Kainų politika ir strategija: UAB "Karalita" 1 puslapis
Kainų politika ir strategija: UAB "Karalita" 2 puslapis
Kainų politika ir strategija: UAB "Karalita" 3 puslapis
Kainų politika ir strategija: UAB "Karalita" 4 puslapis
Kainų politika ir strategija: UAB "Karalita" 5 puslapis
Kainų politika ir strategija: UAB "Karalita" 6 puslapis
Kainų politika ir strategija: UAB "Karalita" 7 puslapis
Kainų politika ir strategija: UAB "Karalita" 8 puslapis
Kainų politika ir strategija: UAB "Karalita" 9 puslapis
Kainų politika ir strategija: UAB "Karalita" 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kainodaros kurso metu buvo nagrinėjamos teorinės įmonių kainodaros pusės: kainų funkcijos ir nustatymo variantai, kainų strategijos, produkto kainos ir gyvavimo ciklo ryšys ir kt.
Šio referato darbo tema – UAB „Karalita“ kainų politika ir strategija.
Tikslas - išnagrinėti kaip vykdomi aprašomos temos teoriniai reikalavimai praktikoje, nurodyti pastebėtus nukrypimus ir siūlyti būdus padėčiai gerinti.
◦ nustatomas optimalus kainų lygis.
4. Išnagrinėti įmonės kainodaros strategiją, taikomas kainų nuolaidas, kainodaros ypatumus;
5. Suformuluoti pardavimo pasiūlymą;
6. Sudaryti pirkimo – pardavimo kontraktą.
Atsižvelgiant į minėtus uždavinius, darbas suskirstytas į dvi dalis. Pirmojoje aptariami teoriniai kainodaros aspektai, antrojoje – šių principų taikymas realiai veikiančioje įmonėje, kuri užsiima didmenine cheminių medžiagų prekyba Lietuvoje ir kaimyninėse šalyse.
Rašant teorinę dalį daugiausia buvo remiamasi J. Rastenio ir A. Bartkienės knygose išdėstyta medžiaga, o praktinę – įmonės pateiktais duomenimis ir internetu.
1. Įmonės kainų politikos teoriniai aspektai
Daugelis firmų nustato savo kainų politiką. Kainų politika yra vienas iš įmonės bendrosios politikos elementų ir apima vadovavimą įmonės kainų nustatymo veiklai. Ji remiasi principais ir taisyklėmis, kurias įmonė naudoja siekdama gauti maksimalų pelną ir garantuoti prekių konkurencingumą rinkoje. [2, 44].
Kainodarai keliami uždaviniai turi atitikti pagrindinį įmonės tikslą – didinti pelną ir kitus tikslus, tokius kaip konkurencingo lygio kainų nustatymas, vidutinės pelno normos išsaugojimas, rinkos pozicijų išsaugojimas ir pan. Šiems tikslams įgyvendinti pasirenkama atitinkama kinų politika. Rengdama kainų politiką įmonė gali, pavyzdžiui nuspręsti:
◦ siekti, kad kainos būtų žemesnės nei konkurentų;
◦ kartoti konkurentų kainas;
◦ nustatyti „prestižinę“ – aukštesnę nei konkurentų – kainą;
◦ kainų kaita garantuoti tam tikrą pelno procentą nuo investuoto kapitalo;
◦ nustatyti kainas, trukdančias naujiems konkurentams prasiskverbti į rinką;
◦ nustatyti tokias kainas, kurios padėtų išstumti konkurentus iš rinkos;
◦ nustatyti mažas kainas, siekiant prasiskverbti į rinką ir kt.
Kiekviena kainų politika yra dviejų etapų:
1) tikslo nustatymas;
2) kainos nustatymas arba suderinimas su pirkėju. [2, 45-46].
Norėdama teisingai suformuluoti kainų politiką, firma privalo aiškiai įsivaizduoti tikslus, kuriuos ji pasieks pardavinėdama konkrečią prekę. Pagrindiniai kainų politikos tikslai gali...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2203 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Įmonės kainų politikos teoriniai aspektai 4
  • 1.1. Pagrindinės kainodaros strategijos 5
  • 1.2. Kainų strategijos rengimo etapai 6
  • 2. UAB „Karalita“ kainodara 7
  • 2.1. Įmonės charakteristika 7
  • 2.2. UAB „Karalita“ kainodaros strategija 8
  • Išvados ir pasiūlymai 10
  • Naudoti šaltiniai 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (2203 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 10 psl., (2203 ž.)
  • Word failas 77 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt