Kainodaros kurso metu buvo nagrinėjamos teorinės įmonių kainodaros pusės: kainų funkcijos ir nustatymo variantai, kainų strategijos, produkto kainos ir gyvavimo ciklo ryšys ir kt.
Šio referato darbo tema – UAB „Karalita“ kainų politika ir strategija.
Tikslas - išnagrinėti kaip vykdomi aprašomos temos teoriniai reikalavimai praktikoje, nurodyti pastebėtus nukrypimus ir siūlyti būdus padėčiai gerinti.
◦ nustatomas optimalus kainų lygis.
4. Išnagrinėti įmonės kainodaros strategiją, taikomas kainų nuolaidas, kainodaros ypatumus;
5. Suformuluoti pardavimo pasiūlymą;
6. Sudaryti pirkimo – pardavimo kontraktą.
Atsižvelgiant į minėtus uždavinius, darbas suskirstytas į dvi dalis. Pirmojoje aptariami teoriniai kainodaros aspektai, antrojoje – šių principų taikymas realiai veikiančioje įmonėje, kuri užsiima didmenine cheminių medžiagų prekyba Lietuvoje ir kaimyninėse šalyse.
Rašant teorinę dalį daugiausia buvo remiamasi J. Rastenio ir A. Bartkienės knygose išdėstyta medžiaga, o praktinę – įmonės pateiktais duomenimis ir internetu.
1. Įmonės kainų politikos teoriniai aspektai
Daugelis firmų nustato savo kainų politiką. Kainų politika yra vienas iš įmonės bendrosios politikos elementų ir apima vadovavimą įmonės kainų nustatymo veiklai. Ji remiasi principais ir taisyklėmis, kurias įmonė naudoja siekdama gauti maksimalų pelną ir garantuoti prekių konkurencingumą rinkoje. [2, 44].
Kainodarai keliami uždaviniai turi atitikti pagrindinį įmonės tikslą – didinti pelną ir kitus tikslus, tokius kaip konkurencingo lygio kainų nustatymas, vidutinės pelno normos išsaugojimas, rinkos pozicijų išsaugojimas ir pan. Šiems tikslams įgyvendinti pasirenkama atitinkama kinų politika. Rengdama kainų politiką įmonė gali, pavyzdžiui nuspręsti:
◦ siekti, kad kainos būtų žemesnės nei konkurentų;
◦ kartoti konkurentų kainas;
◦ nustatyti „prestižinę“ – aukštesnę nei konkurentų – kainą;
◦ kainų kaita garantuoti tam tikrą pelno procentą nuo investuoto kapitalo;
◦ nustatyti kainas, trukdančias naujiems konkurentams prasiskverbti į rinką;
◦ nustatyti tokias kainas, kurios padėtų išstumti konkurentus iš rinkos;
◦ nustatyti mažas kainas, siekiant prasiskverbti į rinką ir kt.
Kiekviena kainų politika yra dviejų etapų:
1) tikslo nustatymas;
2) kainos nustatymas arba suderinimas su pirkėju. [2, 45-46].
Norėdama teisingai suformuluoti kainų politiką, firma privalo aiškiai įsivaizduoti tikslus, kuriuos ji pasieks pardavinėdama konkrečią prekę. Pagrindiniai kainų politikos tikslai gali...
Šį darbą sudaro 2203 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!