Kiekviena firma privalo rengti savo kainų politiką, išmokti savarankiškai nustatyti rinkos kainas, gaminamai ir parduodamai produkcijai.
Lietuvoje iki šiol gaminių kainos tradiciškai nustatomos daugumoje organizacijų.
Kainų politiką būtina keisti dėl dviejų priežasčių: 1. Didėjant prekių pasiūlai ir galimybei rinktis, keičiasi Lietuvos pirkėjų sprendimai; 2. Lietuvai integruojantis į pasaulinę rinką, mūsų organizacijoms ateityje teks konkuruoti su sėkmingai pasaulyje veikiančiomis organizacijomis.
Šios priežastys rodo, kad organizacijos veiklos centre reikia matyti vartotoją.
Tyrimo tikslas: išanalizuoti veiksnius, darančius įtaką AB „Rokiškio sūris“ kainų politikai.
1. išanalizuoti, ar tinkamas kainas naudoja AB „Rokiškio sūris“.
2. nustatyti, kokią įmonės kainų strategija ir tikslai.
Tyrimo objektas: kainų politika AB „Rokiškio sūris“.
Tyrimo metodika: antrinis tyrimas.
KAINŲ POLITIKOS TEORINĖ ANALIZĖ
1. KAINŲ POLITIKOS SAMPRATA
1.1. Kaina
Kainos apibrėžimų yra daug, vieni siejami su rinkos ekonomikos kategorijomis žiniomis, kiti su marketingo specifika. Aplamai kaina apibrėžia vertę, kuri yra vienos prekės sugebėjimas mainuose pritraukti kitą, ji įgalina pirkėjus ir pardavėjus išreikšti siūlomos prekės vertę. Įmonėje kainos lygis veikia pajamų gavimą, pardavimus, prekių judėjimus ir pagaliau tam tikrų tikslų siekimą.(2, p. 72).
Kaina – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainų nustatymu ir keitimu (1, p. 199).
Kaina rinkoje yra svarbiausias firmos veiklą apibūdinantis ekonominis rodiklis. Kainos nustato gamybos struktūrą, daro lemiamą poveikį medžiaginių srautų judėjimui, prekių paskirstymui, firmos pelningumo lygiui. Rinkoje dirbančioms įmonėms kainos yra jų egzistavimo ir sėkmės klausimas, nes teisinga kainodaros metodika ir protinga taktika, o taip pat nuosekliai įgyvendinama gerai pagrįsta kainodaros strategija yra būtini, kad įmonė žiauriomis rinkos sąlygomis galėtų sėkmingai veikti.(2., 73)
Kaina yra piniginis ekvivalentas (atlyginimas) už prekybos įmonės siūlomas pirkti prekes bei paslaugas. Prekės arba paslaugos kaina – tai piniginių vienetų skaičius, kurį pirkėjas turi sumokėti už prekės (paslaugos) kiekio vienetą. Taigi kaina yra prekės arba paslaugos mainomosios vertės piniginė išraiška. Įmonės požiūriu, kaina atlieka tokias funkcijas:
• Išraiškos. Kaina yra veiklos rezultatus apibendrinanti išraiška, kuria įmonė siekia įsitvirtinti rinkoje.
• Signalinę. Kaina informuoja apie prekės...
Šį darbą sudaro 4431 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!