Referatai

Kainų politika, kainodaros būdai bei procesas

9.8   (2 atsiliepimai)
Kainų politika, kainodaros būdai bei procesas 1 puslapis
Kainų politika, kainodaros būdai bei procesas 2 puslapis
Kainų politika, kainodaros būdai bei procesas 3 puslapis
Kainų politika, kainodaros būdai bei procesas 4 puslapis
Kainų politika, kainodaros būdai bei procesas 5 puslapis
Kainų politika, kainodaros būdai bei procesas 6 puslapis
Kainų politika, kainodaros būdai bei procesas 7 puslapis
Kainų politika, kainodaros būdai bei procesas 8 puslapis
Kainų politika, kainodaros būdai bei procesas 9 puslapis
Kainų politika, kainodaros būdai bei procesas 10 puslapis
Kainų politika, kainodaros būdai bei procesas 11 puslapis
Kainų politika, kainodaros būdai bei procesas 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kainodara - tai konkrečios prekės kainos nustatymo procesas. Labai svarbus rinkodaros programos elementas, sąlygojantis pardavimų veiklą yra kaina. Prekė patenka vartotojui per mainų procesą, todėl nepaisant prekių ir paslaugų įvairovės, visoms joms būdingas požymis yra kaina. Kaina – tai prekės, paslaugos, aktyvo arba gamybos išteklių piniginė vertė. Kainą taip pat galima būtų apibūdinti kaip prekių mainymo santykį, išreikštą pinigais.
Ekonomika sėkmingai funkcionuoja, kai veikia trys elementai: pelnas, konkurencija ir kainų sistema. Pelnas stimuliuoja gamybą tų produktų, kurių pageidauja vartotojai. Kainų sistema padeda nustatyti, kokių prekių ir paslaugų reikia visuomenei, kaip jas gaminti ir pateikti. Kai kainos bus labai didelės, vartojimas atitinka turimą pasiūlą. Kai rinkoje kurių nors prekių yra daugiau negu vartotojai jų pageidauja ir gali nusipirkti, kaina, veikiant gamintojų konkurencijai, nukris. Jei rinkoje prekių yra per mažai, kaina, konkuruojant vartotojams, pakils.
Paklausos ir pasiūlos dėsnis yra pagrindinis rinkos mainų, taip pat ir kainų dėsnis. Kainų mechanizmas padeda pritaikyti pasiūlą prie paklausos. Kaina yra vienas pagrindinių firmos politikos elementų. Tai komercinė priemonė arba rinkodaros įrankis.
Rinkos ekonomikoje prekių kainų svyravimai nulemia tai, kad gamyba vyktų remiantis paklausa. Rinkos kainos lygis rodo, ar prekės produkcijos gamybą reikia padidinti, ar sumažinti. Kainos veikia , kai barometras, rodantis prekės trūkumą ar jos perteklių, lyginant su visuomenės poreikiu rinkoje, jos rodo, kaip naudingiausiai t.y. pelningiausiai gali būti panaudoti gamybos veiksniai.
Kainų politika yra priemonių, būdų ir sprendimų visuma, palaikanti kainas, kurios užtikrintų prekių bei paslaugų realizavimo ir pelno didėjimą. Verslo įmonės privalo išspręsti dilemą: nustačius pernelyg aukštas prekių ir patarnavimų kainas (lyginant su konkurentais), netenkama pirkėjų (klientų), pernelyg žemas – prarandama dalis pajamų.
Kainų politikos esmė ir yra pasirinkti tokias tarpines kainas, kurios neleistų patirti nuostolių ir išsaugotų pirkėjus (klientus), o taip pat kovotų su konkurentais ir spręstų specifinius rinkodaros klausimus.
Rinkos kainos formuojasi veikiamos prekių paklausos ir pasiūlos bei joms įtaką darančių veiksnių. Veikiant šioms jėgoms atsiranda pusiausvyrinė rinkos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2734 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas3
  • 2. Kainų politika..4
  • 3. Kainodarosa būdai4
  • 4. Kainodaros trūkumai.5
  • 5. Kainodaros procesas..5
  • 6. Kainodaros tikslai.8
  • 7. Naujo gaminio kainos nustatymas.8
  • 8. Kainodaros strategija.9
  • 9. Išvada.12
  • 10. Literatūra.13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (2734 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 12 psl., (2734 ž.)
  • Word failas 81 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt