Kaip ir dauguma marketingo sprendimų, kainodara – tai menas, sumanumas. Jis priklauso nuo metodo teisingo pasirinkimo ir nuo skaičiavimų tikslumo. Geram sprendimui reikia išsiaiškinti veiksnius, lemiančius tai, kad vienos kainodaros strategijos konkrečiomis aplinkybėmis yra veiksmingos, o kitos netinkančios. Įmonės turi suprasti kiekvienos kainą sąlygojančios veiksnių grupės – sąnaudų, klientų/vartotojų, konkurencijos, įmonės strateginių ir konkrečių tikslų bei taktikos – veikimą atskirai ir jų sąveiką, kad galėtų parengti efektyvią kainodaros strategiją.
Kaina yra priemonė nustatant tam tikrus santykius tarp įmonės ir pirkėjų, padeda suformuoti įspūdį apie ją ir gali turėti įtakos tolesniam jos vystymuisi. Kainos nusako įmonės rentabilumą bei pelningumą ir, tuo pačiu, jos gyvybingumą. Ji labai svarbus elementas apibūdinantis įmonės finansinį stabilumą ir galinga priemonė kovojant su konkurentais . Kainodara yra priemonė įmonės tikslams pasiekti.
išanalizuoti kainodaros sistemą UAB „Kregždutė“.
Sunku šiandien nustebinti verslo žmones kalbomis apie kainų politika. Dažnas kiekvieną dieną priima sprendimus , kurie siejasi su kainodaros klausimais: sudarinėja kainoraščius, dalyvauja derybose dėl palankesnių kainų, prekybai skatinti taiko nuolaidas ir pan. Tačiau paminėti veiksmai neretai turi momentinį pobūdį. Kainodaros klausimus panagrinėti verčia šių dienų realijos: praėjo laikai, kai galima buvo be atodairos taikyti nuolaidas siekiant prisivilioti pirkėjus- spaudžiant aštrėjančiai konkurencijai kainos natūraliai mažėjo. Tačiau mažėjo pelno sąskaita ir didelės erdvės taikyti nuolaidas neliko. Tokių įmonių darbuotojams tenka ieškoti alternatyvų vykdomai kainų politikai. Efektyviau kainodaroje remtis ne pavieniais klausimais, o klausimus spręsti kompleksiškai, žvelgiant į šią problemą kaip į procesą.
Kaina atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamika. Darbo rezultatų rodiklius, infliaciją, pasiūlos ir paklausos santyki, rinkos monopolizavimą ir pan. Be to konkretus kainos tam tikru momentu lygis priklauso nuo gamybinių jėgų rinkos plėtotės, jos segmetiškumo ir sektoriškumo, nuo tarpinio ir galutinio vartojimo ; nuo to, kiek ir kokių agentų veikia rinkoje.
Rinkos ekonomikos sąlygomis kainos atlieka šias funkcijas:
• apskaita, agregavimas ir kontrolė;
• mokėjimų ir pajamų susidarymas;
• išteklių paskirstymas;
• įvairių ekonominės sistemos kontrahentų skatinimas;
• pasiūlos...
Šį darbą sudaro 3783 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!