KAINODARA. KAINŲ POLITIKA.
Kainodaros procesas yra sudėtingas ir funkciškai apspręstas rinkos konjuktūrinių reiškinių poveikiu.
Kaina - tai priemonė, reguliuoti apyvartą, pardavimus, uždirbamą pelną (pelno normą) ir įmonės (akcinę) vertę.
Iš esmės, bet kokia įmonė stengiasi palaipsniui didinti kainas, to pasekoje siekiama pelno gavimo sumažėjus pardavimams. Toks yra realus kelias siekiant užsibrėžto (pelno normos didinimo) tikslo.
Kaina kone vienintelis rinkodaros komplekso (RK) elementas, kuris greitai (netgi staigiai) gali įtakoti galutinių rodiklių reikšmes, visi kiti rinkodaros komplekso elementai reikalauja investicinių įdėjimų ir jų atsipirkimo laikas - ilgas.
Trumpalaikiu įmonės veiklos laikotarpiu kainos keitimas smarkiau įtakoja pelno ir pardavimų rodiklius, negu kiti RK elementai.
Kaina - tai lankstus instrumentas, įvedamam į rinką naujam produktui, keičiant pateikimo kanalo struktūriškumą arba komunikacinį procesą, įgalina staigiai keisti tokio produkto (paslaugos) pardavimo sąlygas.
Šiuolaikinių rinkų dinamizmas formuoja galimybes kokybiškai keistis kainodaros procesui. Susiformavus elektroninės prekybos aplinkai, sukurta nauja kainodaros samprata, kuri virtualios rinkos žaidėjams suteikia kiek kitokias procesines funkcijas. Internet’as ir komerciniai Web sites: PriceScan.com specializuojasi analizuoti ir lyginti kainų lygius skirtingose rinkose (skirtingiems rinkos žaidėjams). Intelektualios programos - agentai Jungle padeda formuoti pasiūlos ir paklausos duomenų bazes ir užklausoms fiksuoti atrenka geriausius komercinius pasiūlymus. On-line aukcionai (pvz.: eBay) leidžia pirkėjui ir pardavėjui derinti tarpusavio sandėrinę kainą. Modernūs verslo modeliai (pvz.: Priceline) suteikia pirkėjui komercinio sandėrio valdytojo rolę nustatant produktui (paslaugai) kainą.
To pasekoje, kainodaros mechanizmas konstruojamas atsižvelgiant į naujus komercinių rinkų formavimosi principus ir naują kainos funkcijų sistemą.
Kuo rinkos sudėtingesnės ir segmentų skaičius jose didesnis, tuo kainos funkcinis vaidmuo labiau kinta (išsiplečia). Tai reiškia, kad įmonės turi plėsti pajamingų produktų linijas ir modifikacijas, tobulinti produktą ir technologiškai teikti modernius ir naujus produktus rinkai.
Gamybinių prekių rinkoje šis procesas privalo būti spartesnis, kadangi modernaus produkto gamybai reikia kokybiškai naujų žaliavų, naujų technonologinių medžiagų konstrukcijų, idėjų ir vadybinės schemos. Todėl kainos nustatymas siejamas su kiekvieno produkto linijos strategine kainodara atskirai siekiant formuoti vizualiai vientisą įmonės asortimentą.
Įmonės veiklos...
Šį darbą sudaro 4029 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!