Pirmoji dalis – “Situacijos analizė”.
AB “Alna” informacinių technologijų įmonė, parduodanti kompiuterinę techniką, teikianti su IT susijusias paslaugas bei verslo sprendimus.
Antroji dalis – “PEST analizė”.
Čia apžvelgėme tokių aplinkybių, kaip šalies ekonomikos augimas/nuosmūkis, BVP pokyčiai, kintanti technologija ir kt., poveikį bendrovės veiklai.
Trečioji dalis – “SWOT analizė”.
Šioje kursinio darbo dalyje išanalizavome silpnąsias, stipriąsias bendrovės puses bei įvardijome , mūsų manymu, svarbiausią šiuo metu problemą, ko pasekoje bus kuriama reklaminė kampanija.
Ketvirtoji dalis – “Reklaminės kampanijos strategija”.
Reklaminės kampanijos strategija visų pirma priklauso nuo reklamuojamo objekto ir jo savybių. Kadangi AB”Alna” yra Lietuvos IT rinkos lyderė, esanti jau 11 metų bei susikūrusi palankų įvaizdį, pasirinkome paslaugos reklamą. Šiuo metu Lietuvos rinkai yra siūloma dar pakankamai nauja AB”Alna” paslauga – “Office-1” biuro prekių centrų siūlomos prekės ir paslaugos didžiausiuose Lietuvos miestuose bei galimybė pasinaudoti viena iš interneto galimybių – įsigyti biuro reikmenis elektroninėje “Office-1” parduotuvėje.
Kiekviena verslo įmonė savo prekes (paslaugas) ir pačią įmonę turi reklamuoti planingai, taigi remiantis iškilusia problema ir siekiant ją išspręsti, šioje dalyje mes:
1. suformulavome tikslus
2. nustatėme reklamos strategiją
Penktoji dalis – “Biudžetas”.
Šioje dalyje numatėme reklamos biudžetą ir remiantis apklausos rezultatais, kurių dėka išsiaiškinome vartotojų savybes, parengėme konkretų, reklamos strategiją įgyvendinantį, veiksmų planą.
Šeštoji dalis – “Reklaminė veikla”.
Čia argumentavome reklaminių priemonių pasirinkimą bei tų priemonių pateikimo auditorijai laiką ir dažnumą. Taip pat apskaičiavome kiek kainuos reklaminė kampanija, ir pateikėme kelis teksto variantus.
Septintoji dalis – “Reklaminės kampanijos rezultatų įvertinimas ir efektyvumas”.
Šioje dalyje pateikėme variantą kaip būtų galima įvertinti reklaminės kampanijos efektyvumą.
II. SITUACIJOS ANALIZĖ
Situacijos analizė leidžia atsakyti kur firma yra? Kadangi AB “Alnos” verslo specifika informacinės technologijos, situacijos analizei įvertinti reikia informacijos apie aplinkos elementus, kurie daro tiesioginę įtaką firmos veiklai. Aplinkos pažinimas leis išsiaiškinti pokyčius rinkoje ir nustatyti, kiek ir kaip jie veikia paslaugų bei produktų paklausos pasikeitimus.
Situacijos analizė apima pirkėjų, konkurentų tyrimus, įvertinant rinkos bruožus. Vartotojų pažinimas, jų elgesio motyvai, laukiama reakcija į paslaugą yra svarbiausi...
Šį darbą sudaro 13063 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!