Kursiniai darbai

Reklaminės kampanijos kūrimas

10   (1 atsiliepimai)
Reklaminės kampanijos kūrimas 1 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 2 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 3 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 4 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 5 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 6 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 7 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 8 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 9 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 10 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 11 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 12 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 13 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 14 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 15 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 16 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 17 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 18 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 19 puslapis
Reklaminės kampanijos kūrimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pradedant kalbėti apie reklamą internete, iš pradžių reikėtų susipažinti su reklama apskritai, aptarti bent svarbiausius jos bruožus, paskirtį ir reikšmę. Įvade apibrėžiama, kas yra laikoma interneto reklama (arba kompiuterizuota reklama), o taip pat apibendrintai aptariama reklamos bei interneto reklamos svarbą.
Reklama – tai viešas pranešimas, skatinantis parduoti, pirkti, nuomoti gaminius bei paslaugas, skatinantis mintį arba veiklą, kurios pageidauja reklamos užsakovas. Taigi, reklamai yra būdingi du požymiai: specialus jos tikslas – skatinti vartoti reklamuojamą produktą arba vykdyti kokius kitus reklamuotojo užsakymus; atlygintinumas (už reklamą užsakovas kokiu nors būdu atsilygina).
Todėl galima padaryti išvadą, kad reklama dažniausiai būna susijusi su materialine nauda: ja siekiama arba tiesiogiai didinti pelną (plečiant paslaugas, jų vartojimą), arba siekiant užtikrinti ateitį (reklamuojant kompanijos ženklą, vardą, veiklą).
Nuo reklamos priemonės pasirinkimo priklauso kaip ir kam bus pateiktas firmos reklaminis kreipinys, kaip jis bus suprastas bei kokia galėtu būti atsakomoji reakcija. Tinkamų priemonių parinkimą iš dalies galima laikyti reklamos strategija ir taktika. Reklamos priemonių arsenalas yra didelis. Kiekviena jų pasižymi savitomis ypatybėmis, skirtingai veikiančiomis vartotoją (todėl, kad įvairiose priemonėse veikia skirtingi reklaminio kreipinio elementai). Skirtinga ir pasiekiama auditorija. Svarbu, kad pasirinktos reklamos priemonės atitiktų reklamos tikslus, metodikos ir psichologijos reikalavimus. Įmonėje organizuojant platesnio masto reklamos kampaniją, rekomenduojama panaudoti ne vieną, o keletą priemonių.
Šiandien reklama labai sparčiai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Aktyvios rinkos sąlygomis, esant didelei prekių ir paslaugų įvairovei, reklama tampa viena svarbiausių esamų ir potencialių pirkėjų, lankytojų ir klientų informavimo, supažindinimo ir susidomėjimą sukeliančių bei įtikinėjimo priemonių. Reklama padeda vartotojui išsirinkti prekę, skatina atskirus pirkėjus, o kartais ir plačius vartotojų sluoksnius įsigyti prekę. Ji padeda formuoti interesus, papročius, nuomonę, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui. Reklama apibūdina tų ar kitų prekių naudingumą, jų reikšmę, kainas, asortimentą ir kokybę.
Sparti mokslo ir technikos pažanga, pasaulio globalizacija lemia bei keičia rinkos santykius, didina konkurenciją. Sunkiau ne pagaminti prekę...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6305 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1. Reklaminės kampanijos esmė ir ypatumai. 3
  • 2. Situacijos analizė 6
  • 3. Reklaminės kampanijos tikslų nustatymas 7
  • 4. Reklamos strategija ir priemonių parinkimas 9
  • 5. Reklaminės kompanijos biudžeto sudarymas 10
  • 6. Reklaminio pranešimo kūrimas 12
  • 7. Reklamos nešiklių parinkimas 13
  • 8. Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas 15
  • 9. Internetinė reklamos kompanija ir jos planavimas 16
  • 9.1 Reklama internete 16
  • 9.2 Įmonės aprašymas 18
  • 9.3 Įmonės situacijos analizė 21
  • 9.4 Įmonės reklaminės kampanijos tikslai, tipas ir politika 22
  • 9.5 Įmonės reklamos strategija ir priemonių parinkimas 22
  • 9.6 Reklaminės kompanijos biudžeto sudarymas 23
  • 9.7 Reklaminio pranešimo kūrimas 23
  • 9.8 Reklamos nešiklių parinkimas 24
  • 9.9 Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas 24
  • IŠVADOS 27
  • Literatūra 28
  • PRIEDAI 29

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
31 psl., (6305 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 31 psl., (6305 ž.)
  • Word failas 446 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Reklama bei reklaminės kampanijos planavimas

Reklama bei reklaminės kampanijos planavimas Rinkodara Peržiūrėti darbą

Vilniaus kooperacijos kolegijos reklaminės kampanijos organizavimas

Vilniaus kooperacijos kolegijos reklaminės kampanijos organizavimas Rinkodara Peržiūrėti darbą

Reklaminės kampanijos ir jų planavimas

Reklaminės kampanijos ir jų planavimas Rinkodara Peržiūrėti darbą

Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora"

Reklaminės kampanijos planavimas įmonėje: UAB "Meganora" Rinkodara Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt