Referatai

Reklaminės kampanijos ir jų planavimas

9.6   (2 atsiliepimai)
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 1 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 2 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 3 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 4 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 5 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 6 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 7 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 8 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 9 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 10 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 11 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 12 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 13 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 14 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 15 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 16 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 17 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 18 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 19 puslapis
Reklaminės kampanijos ir jų planavimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Reklaminė kampanija - tai kompleksas koordinuotų veiksmų. Rezultatas pasiekiamas strategiškai naudojant skirtingus, tačiau tarpusavyje susijusius reklamos metodus įvairiose masinės informacijos priemonėse reikiamu momentu.
Kitaip tariant, galima išbandyti įvairius reklamos kanalus: spaudą, televiziją, radiją, internetą, SMS žinutes, elektroninį paštą, reklamą laiškais ir faksogramomis, gatvės reklamą, parodas, akcijas, prezentacijas, tiesioginę reklamą per reklamos - prekybos agentus, renginių rėmimą ir t.t. Galima šiais kanalais naudotis paeiliui ar keliais iš karto, reklamuotis taupiai arba investuojant didelius pinigus… Ir vis tiek vieną dieną tektų pripažinti, kad išlaidos pranoko laukiamus rezultatus, jei nėra vieningos reklamos strategijos ir taktikos, nėra projekto, kitaip vadinamo "reklamine kampanija".
Ar sugrįžta, kaip ir kada sugrįžta į reklamą investuoti pinigai? Kokį firmos įvaizdį kuria reklama? Ir svarbiausia – ar padeda pasirinkti reklamos būdai pasiekti užsibrėžtus tikslus? Reklaminė kampanija ne tik iškelia klausimus, bet ir padeda į juos atsakyti.
Reklama siekiame patraukti tam tikrą auditoriją - vadinamą tikslinę grupę - ir paskatinti ją keisti savo elgesį: ką nors nupirkti, ko anksčiau nepirko, kuo nors domėtis, kuo anksčiau nesidomėjo, pirkti dar kartą tą patį produktą, nepirkti kito. Iš pirmo žvilgsnio viskas lyg ir aišku: reklamos tikslas - daugiau parduoti, paskatinti daugiau žmonių pasirinkti reklamuojamą produktą. Tačiau tai yra labai apibendrintas tikslas, labai nekonkretus.
Atsakę į šiuos klausimus, mes susidursime su dar viena problema: kaip patraukti dėmesį į savo prekę, kai rinkoje yra bent 200-300 firmų, kurios išleidžia milžiniškas lėšas savo prekinių ženklų reklamai? Kaip tik ši konkurencingo informacijos srauto problema ir verčia gerai bei tiksliai suformuluoti konkrečią ir aiškią žinią vartotojams. Jei aiškumo, konkretumo, nuoseklumo nebus - konkurentų informacijos sraute mūsų reklama paprasčiausiai pasimes. Visi mano anksčiau paminėti faktai iššaukė reklamos kampanijų kūrimą ir dauguma reklama užsiimančių įmonių privertė atidžiau susikoncentruoti ties reklminėm kampanijom.
Vis daugiau užsakovų įsitikina, kad reklamos kampanijų poveikį lemia ne tik jai skirtas biudžetas ar kūrybinė idėja, bet ir tinkamai suplanuotas jos paskirstymas įvairiose žiniasklaidos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3354 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas
  • 2. Reklamos tikslai
  • 3. Kelias į sėkmingą reklaminės kampanijos planavimą.
  • 4. Reklaminės kampanijos uždaviniai
  • 5. Kaip sėkmingai įgyvendinti reklaminę kampaniją
  • 6. Reklaminės kampanijos uždaviniai
  • 7. Reklaminės kampanijos formavimasis
  • 8. Reklaminės kampanijos biudžeto formavimas
  • 9. Svarbiausi terminai
  • 10. Reklamos kampanijų tipai
  • 11. Vertinimas
  • 12. Reklama spaudoje
  • 13. Reklama per radiją per televiziją
  • 14. Kas vis dėl to yra reklaminė kampanija?
  • 15. 10 sėkmingiausių dvidešimtojo amžiaus reklaminių kampanijų
  • 16. Išvados

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
30 psl., (3354 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 30 psl., (3354 ž.)
  • Word failas 101 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt