Reklaminė kampanija - tai kompleksas koordinuotų veiksmų. Rezultatas pasiekiamas strategiškai naudojant skirtingus, tačiau tarpusavyje susijusius reklamos metodus įvairiose masinės informacijos priemonėse reikiamu momentu.
Kitaip tariant, galima išbandyti įvairius reklamos kanalus: spaudą, televiziją, radiją, internetą, SMS žinutes, elektroninį paštą, reklamą laiškais ir faksogramomis, gatvės reklamą, parodas, akcijas, prezentacijas, tiesioginę reklamą per reklamos - prekybos agentus, renginių rėmimą ir t.t. Galima šiais kanalais naudotis paeiliui ar keliais iš karto, reklamuotis taupiai arba investuojant didelius pinigus… Ir vis tiek vieną dieną tektų pripažinti, kad išlaidos pranoko laukiamus rezultatus, jei nėra vieningos reklamos strategijos ir taktikos, nėra projekto, kitaip vadinamo "reklamine kampanija".
Ar sugrįžta, kaip ir kada sugrįžta į reklamą investuoti pinigai? Kokį firmos įvaizdį kuria reklama? Ir svarbiausia – ar padeda pasirinkti reklamos būdai pasiekti užsibrėžtus tikslus? Reklaminė kampanija ne tik iškelia klausimus, bet ir padeda į juos atsakyti.
Reklama siekiame patraukti tam tikrą auditoriją - vadinamą tikslinę grupę - ir paskatinti ją keisti savo elgesį: ką nors nupirkti, ko anksčiau nepirko, kuo nors domėtis, kuo anksčiau nesidomėjo, pirkti dar kartą tą patį produktą, nepirkti kito. Iš pirmo žvilgsnio viskas lyg ir aišku: reklamos tikslas - daugiau parduoti, paskatinti daugiau žmonių pasirinkti reklamuojamą produktą. Tačiau tai yra labai apibendrintas tikslas, labai nekonkretus.
Atsakę į šiuos klausimus, mes susidursime su dar viena problema: kaip patraukti dėmesį į savo prekę, kai rinkoje yra bent 200-300 firmų, kurios išleidžia milžiniškas lėšas savo prekinių ženklų reklamai? Kaip tik ši konkurencingo informacijos srauto problema ir verčia gerai bei tiksliai suformuluoti konkrečią ir aiškią žinią vartotojams. Jei aiškumo, konkretumo, nuoseklumo nebus - konkurentų informacijos sraute mūsų reklama paprasčiausiai pasimes. Visi mano anksčiau paminėti faktai iššaukė reklamos kampanijų kūrimą ir dauguma reklama užsiimančių įmonių privertė atidžiau susikoncentruoti ties reklminėm kampanijom.
Vis daugiau užsakovų įsitikina, kad reklamos kampanijų poveikį lemia ne tik jai skirtas biudžetas ar kūrybinė idėja, bet ir tinkamai suplanuotas jos paskirstymas įvairiose žiniasklaidos...
Šį darbą sudaro 3354 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!