Referatai

Marketingo strateginis planavimas ir prekė

9.6   (3 atsiliepimai)
Marketingo strateginis planavimas ir prekė 1 puslapis
Marketingo strateginis planavimas ir prekė 2 puslapis
Marketingo strateginis planavimas ir prekė 3 puslapis
Marketingo strateginis planavimas ir prekė 4 puslapis
Marketingo strateginis planavimas ir prekė 5 puslapis
Marketingo strateginis planavimas ir prekė 6 puslapis
Marketingo strateginis planavimas ir prekė 7 puslapis
Marketingo strateginis planavimas ir prekė 8 puslapis
Marketingo strateginis planavimas ir prekė 9 puslapis
Marketingo strateginis planavimas ir prekė 10 puslapis
Marketingo strateginis planavimas ir prekė 11 puslapis
Marketingo strateginis planavimas ir prekė 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1. Marketingo strateginis planavimas. Įmonės misija, tikslai, perspektyvų tyrimas, marketingo tikslai ir strategija.
Strateginis planavimas – tai pasikartojantis procesas. Organizacijos misija ir ilgalaikiai tikslai gali išlikti nepasikeitę keletas metų, o tų tikslų siekimo strategijos, sąlygojamos nepaliaujamai besikeičiančios aplinkos, yra nuolat modifikuojamos, siekiant didžiausio veiksmingumo.
Marketingo strateginio planavimo procesas dažnai atrodo kaip rungtynės tarp organizacijos ir jos aplinkos. Organizacijos vadovai stengiasi numatyti aplinkos pokyčius ir panaudoti juos organizacijos pranašumui. Aplinkai nuolat keičiantis visuomet atsiranda naujų kliūčių, stabdančių organizacijos pažangą. Organizacija gali būti veikiama dviem būdais: pirma, ji privalo būti aktyvi įgyvendindama iš anksto sukurtas savo strategijas; antra, ji privalo veikti atsižvelgdama į naujas aplinkybes ypač į nenumatytas galimybes ir netikėtas grėsmes. Vadovai, siekiantys savo verslo sėkmės, privalo strategiškai mąstyti apie savo organizacijos konkurencingumą ir jo pasikeitimus veikiant besikeičiančioms sąlygoms. Norėdami užtikrinti savo organizacijos konkurencinį pranašumą arba pasiekti pirmaujančią padėtį veiklos srityje, jie privalo skatinti, vadovauti ir ryžtingai įgyvendinti puolimo strategijas.
• tikslinių rinkų parinkimas;
• įėjimo į rinką metodų parinkimas;
• marketingo metodų ir priemonių parinkimas;
• įėjimo į rinką laiko parinkimas.
Marketingo strategija – tai tikslus rinkos segmento, kuriam firma gamina prekes parinkimas. Marketingo vadovai turi parengti konkrečias strategijas kiekvienam marketingo programos elementui: prekei, kainai, prekių pateikimui, rėmimui. Galiausiai, būtina sudaryti marketingo biudžetą, skirtą strategijoms įgyvendinti.
Rinkos segmentavimo koncepcija remiasi teiginiu, kad bet kuria rinką sudaro atskiros dalys. Kiekvienos dalies pirkėjai apibūdina savitais poreikiais, vartojamo stereotipų ir elgesiu, todėl prekių paklausa svyruoja. Kiekvieno rinkos segmentui būdingos kitos prekių pardavimo galimybės. Prieš pradėdama rengti marketingo strategija, įmonė turi ištirti tokias kiekvieno segmento galimybes. Įmonė gali siekti užvaldyti kurį nors rinkos segmentą, jei jis tenkina tokias sąlygas:
• tuo metu yra pakankamai įmokų;
• turi šia prasme tolesnias plėtotės galimybes;
• turi nepatenkintų poreikių, kuriuos tam tikra įmonė gali sėkmingai patenkinti.
Jei įmonė planuoja pirmauti tik viename rinkos segmente, tokia strategija vadinama viena segmentine koncentracija. Kai įmonė rūpinasi iš karto keliais segmentais, tokia strategija...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2729 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Marketingo strateginis planavimas. Įmonės misija, tikslai, perspektyvų tyrimas, marketingo tikslai ir strategija. 2
  • 2. Prekės lygmenys. Apibūdinkite prekę kaip naudingų savybių rinkinį, kuriame gali būti daikto ir paslaugos savybių. Pateikite pavyzdžių. Ką parduoda kosmetikos parduotuvės, kelionių agentūros, automobilių, šaldytuvų firmos, mobilaus ryšio paslaugų įmonės? Apibūdinkite šiuos pavyzdžius. 5
  • 3. Apibūdinktite komunikavimo su visuomenės grupėmis būdus. Kas yra populiarinimas ir kuo jis skiriasi nuo reklamos. Įvardinkite populiarinimo priemones. Kas yra parama ir kokiomis formomis ji pasireiškia. Parodos ir mugės ryšių su visuomene forma. Pateikite pavyzdžius. 7
  • 4. Praktinė užduotis. Marketingo funkcijų auditas 10
  • Literatūros sąrašas 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (2729 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 12 psl., (2729 ž.)
  • Word failas 92 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt