• atlikti SWOT analizę
• įvertinti anksčiau naudotus ar panašius veiksmus
Kur norime būti?
• Tikslinė grupė, programos tikslai ir uždaviniai, konkuruojanti elgsena:
• segmentuojama rinka, atrenkama tikslinė grupė
• analizuojama tikslinė grupė
• nustatomi programos tikslai ir uždaviniai
• įvertinama konkuruojanti elgsena
Kaip ten patekti?
• Socialinio marketingo strategijos:
• sukuriamas pasiūlymas rinkai - prekė
• įvertinami elgsenos pokyčių kaštai - kaina
• pasiūlymas padaromas prieinamu - vieta
• sukuriama žinutė, parenkami komunikacijos kanalai - rėmimas
Kaip ten išsilaikyti?
• Socialinio marketingo programos valdymas:
• sukuriamas vertinimo ir monitoringo planas
• sudaromas biudžetas ir randami finansavimo šaltiniai
• užbaigiamas įgyvendinimo planas
Kur esame? Situacijos analizė:
• Kokiai socialinei grupei skirta programa?
• Į ką koncentruojasi programa?
• Koks programos tikslas? Kokia planuojama įtaka (nauda)?
• Kokios vidinės stiprybės programą sustiprins?
• Kokios vidinės silpnybės programą silpnins?
• Kokiomis išorinėmis galimybės programa gali pasinaudoti?
• Kokioms išorinėms grėsmėms programa turėtų būti pasiruošusi?
• Kokie rezultatai iš prieš tai organizuotų panašių programų yra vertingi?
• Kur norime būti? Tikslinės auditorijos atranka:
• Kokia programos tikslinė auditorija (dydis, problemos paplitimas ir sudėtingumas, kiti rodikliai: demografiniai, psichografiniai, geografiniai, elgsenos ir pan.)
• Kurie iš apibūdintų asmenų yra pirminė tikslinė auditorija?
• Kuri yra antrinė tikslinė auditorija?
• Kur norime būti? Tikslų ir uždavinių nustatymas:
• Elgsenos tikslai: Ką tikslinėje auditorijoje programa turėtų pakeisti (labai smulkiai)
• Žinojimo tikslai: Ar yra kažkas, ką tikslinė auditorija turėtų žinoti, kad pradėtų veikti?
• Tikėjimo tikslai: Ar tikslinė auditorija turėtų kažkuo tikėti, kad pradėtų veikti?
• Kokius kiekybinius, išmatuojamus tikslus turi programa?
• Kur norime būti? Tikslinė auditorijos ir konkurencijos analizė:
• Atsižvelgiant į tikslus (siūlomą elgseną) ir tikslinę auditoriją:
• Kokia yra tikslinės auditorijos dabartinė elgsena?
• Ką jie žino?
• Kuo jie tiki?
• Kokią naudą gauna?
• Kokius kaštus patiria?
• Su kokiomis kliūtimis susiduria?
• Konkurencija:
• Kokios yra pagrindinės konkuruojančios...
Šį darbą sudaro 653 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!