Pristatymai

Socialinis marketingas. Strateginis planavimas

9.2   (3 atsiliepimai)
Socialinis marketingas. Strateginis planavimas 1 puslapis
Socialinis marketingas. Strateginis planavimas 2 puslapis
Socialinis marketingas. Strateginis planavimas 3 puslapis
Socialinis marketingas. Strateginis planavimas 4 puslapis
Socialinis marketingas. Strateginis planavimas 5 puslapis
Socialinis marketingas. Strateginis planavimas 6 puslapis
Socialinis marketingas. Strateginis planavimas 7 puslapis
Socialinis marketingas. Strateginis planavimas 8 puslapis
Socialinis marketingas. Strateginis planavimas 9 puslapis
Socialinis marketingas. Strateginis planavimas 10 puslapis
Socialinis marketingas. Strateginis planavimas 11 puslapis
Socialinis marketingas. Strateginis planavimas 12 puslapis
Socialinis marketingas. Strateginis planavimas 13 puslapis
Socialinis marketingas. Strateginis planavimas 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

• atlikti SWOT analizę
• įvertinti anksčiau naudotus ar panašius veiksmus
Kur norime būti?
• Tikslinė grupė, programos tikslai ir uždaviniai, konkuruojanti elgsena:
• segmentuojama rinka, atrenkama tikslinė grupė
• analizuojama tikslinė grupė
• nustatomi programos tikslai ir uždaviniai
• įvertinama konkuruojanti elgsena
Kaip ten patekti?
• Socialinio marketingo strategijos:
• sukuriamas pasiūlymas rinkai - prekė
• įvertinami elgsenos pokyčių kaštai - kaina
• pasiūlymas padaromas prieinamu - vieta
• sukuriama žinutė, parenkami komunikacijos kanalai - rėmimas
Kaip ten išsilaikyti?
• Socialinio marketingo programos valdymas:
• sukuriamas vertinimo ir monitoringo planas
• sudaromas biudžetas ir randami finansavimo šaltiniai
• užbaigiamas įgyvendinimo planas
Kur esame? Situacijos analizė:
• Kokiai socialinei grupei skirta programa?
• Į ką koncentruojasi programa?
• Koks programos tikslas? Kokia planuojama įtaka (nauda)?
• Kokios vidinės stiprybės programą sustiprins?
• Kokios vidinės silpnybės programą silpnins?
• Kokiomis išorinėmis galimybės programa gali pasinaudoti?
• Kokioms išorinėms grėsmėms programa turėtų būti pasiruošusi?
• Kokie rezultatai iš prieš tai organizuotų panašių programų yra vertingi?
• Kur norime būti? Tikslinės auditorijos atranka:
• Kokia programos tikslinė auditorija (dydis, problemos paplitimas ir sudėtingumas, kiti rodikliai: demografiniai, psichografiniai, geografiniai, elgsenos ir pan.)
• Kurie iš apibūdintų asmenų yra pirminė tikslinė auditorija?
• Kuri yra antrinė tikslinė auditorija?
• Kur norime būti? Tikslų ir uždavinių nustatymas:
• Elgsenos tikslai: Ką tikslinėje auditorijoje programa turėtų pakeisti (labai smulkiai)
• Žinojimo tikslai: Ar yra kažkas, ką tikslinė auditorija turėtų žinoti, kad pradėtų veikti?
• Tikėjimo tikslai: Ar tikslinė auditorija turėtų kažkuo tikėti, kad pradėtų veikti?
• Kokius kiekybinius, išmatuojamus tikslus turi programa?
• Kur norime būti? Tikslinė auditorijos ir konkurencijos analizė:
• Atsižvelgiant į tikslus (siūlomą elgseną) ir tikslinę auditoriją:
• Kokia yra tikslinės auditorijos dabartinė elgsena?
• Ką jie žino?
• Kuo jie tiki?
• Kokią naudą gauna?
• Kokius kaštus patiria?
• Su kokiomis kliūtimis susiduria?
• Konkurencija:
• Kokios yra pagrindinės konkuruojančios...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 653 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
14 psl., (653 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros pristatymas
  • 14 psl., (653 ž.)
  • Skaidrės 53 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt