Pristatymai

Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė

10   (1 atsiliepimai)
Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė 1 puslapis
Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė 2 puslapis
Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė 3 puslapis
Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė 4 puslapis
Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė 5 puslapis
Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė 6 puslapis
Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė 7 puslapis
Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė 8 puslapis
Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė 9 puslapis
Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė 10 puslapis
Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė 11 puslapis
Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė 12 puslapis
Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė 13 puslapis
Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė 14 puslapis
Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė 15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

• Atsakymai: nepagalvojo apie tai (17 proc.); per daug užsiėmę (15 proc.); bijo procedūros (10 proc.); bijo infekcijos (4proc.); kur tai reikėtų atlikti (4 proc.); nežino kam reikia (2 proc.).
• žmonės efektyviausiai reaguoja į tokias reklamines socialinio marketingo žinutes, kuriose pabrėžiama tam tikros socialinės elgsenos būtinybė pačiam žmogui, jo šeimai, giminėms ir draugams.
• mažiausiai efektyvi žinute – skirta visiems, bendrinė.
SM tyrimai skiriami pagal: - strateginio planavimo proceso stadijas, - šaltinius, - naudojamas technikas/priemones informacijai surinkti.
SM tyrimai pagal strateginio planavimo proceso stadijas (pagal Andreasen):
• SM tyrimai pagal strateginio planavimo proceso stadijas (pagal Andreasen):
• Formalūs tyrimai (analizuojama SM aplinka, tikslinė rinka, kuriamos alternatyvios strategijos),
• Pirminiai testai (pre-testai) (analizuojamos alternatyvios strategijos),
• Monitoringas ir vertinimo tyrimai (įvertinama pasirinkta strategija veiklos metu ir vykdytų programų efektyvumas pagal gautus rezultatus).
SM tyrimai pagal strateginio planavimo proceso stadijas (pagal Nowak & Siska):
• SM tyrimai pagal strateginio planavimo proceso stadijas (pagal Nowak & Siska):
• Strateginio planavimo tyrimai (analizuojamos potencialios problemos, tikslinės grupės, galimos programos temos, perdavimo kanalai, perduodama žinia).
• Poreikių analizė (siekiama išsiaiškinti ko reikia – pinigų, informacijos, socialinės paramos ir pan.),
• Tikslinės grupės tyrimai (atrenkamos tikslinės grupės ir segmentai).
• Formalus įvertinimas (įvertinamos strategijų alternatyvos, veiklos).
• Žinutės efektyvumo tyrimas (tiriama, ar esamomis sąlygomis bus pasiektas norimas efektas).
• Proceso įvertinimas (kada, kur, kaip dažnai ir kam skirta programa?)
• Rezultatų/efektyvumo tyrimas (programos efektyvumui įvertinti)
• Tiriamoji analizė (skirta tobulinti sukurtas programas ir komunikavimo procesą).
• SM tyrimai pagal šaltinius:
• Pirminiai tyrimai (iki tol nerinktai informacijai kaupti ir specifinei informacijai rinkti).
• Antriniai tyrimai (tyrimai ieškant jau egzistuojančios, surinktos informacijos ir ją sisteminant). Šiuos tyrimus rekomenduojama atlikti pirmiausia.
• SM tyrimai pagal naudojamas technikas/priemones informacijai rinkti:
• Kokybiniai tyrimai (skirti identifikuoti socialines problemas). Paprastai tai nedidelių apimčių tyrimai, kurių rezultatai negali būti naudojami didelių populiacijų analizei.
• Kiekybiniai tyrimai (skirti numatyti tinkamas rinkas, programos efektyvumą ir t.t.). Šių tyrimų imtys būna didelės, apimančios visą bendruomenę ar populiaciją.

• Tradiciniai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1029 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
15 psl., (1029 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros pristatymas
  • 15 psl., (1029 ž.)
  • Skaidrės 92 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt