• Atsakymai: nepagalvojo apie tai (17 proc.); per daug užsiėmę (15 proc.); bijo procedūros (10 proc.); bijo infekcijos (4proc.); kur tai reikėtų atlikti (4 proc.); nežino kam reikia (2 proc.).
• žmonės efektyviausiai reaguoja į tokias reklamines socialinio marketingo žinutes, kuriose pabrėžiama tam tikros socialinės elgsenos būtinybė pačiam žmogui, jo šeimai, giminėms ir draugams.
• mažiausiai efektyvi žinute – skirta visiems, bendrinė.
SM tyrimai skiriami pagal: - strateginio planavimo proceso stadijas, - šaltinius, - naudojamas technikas/priemones informacijai surinkti.
SM tyrimai pagal strateginio planavimo proceso stadijas (pagal Andreasen):
• SM tyrimai pagal strateginio planavimo proceso stadijas (pagal Andreasen):
• Formalūs tyrimai (analizuojama SM aplinka, tikslinė rinka, kuriamos alternatyvios strategijos),
• Pirminiai testai (pre-testai) (analizuojamos alternatyvios strategijos),
• Monitoringas ir vertinimo tyrimai (įvertinama pasirinkta strategija veiklos metu ir vykdytų programų efektyvumas pagal gautus rezultatus).
SM tyrimai pagal strateginio planavimo proceso stadijas (pagal Nowak & Siska):
• SM tyrimai pagal strateginio planavimo proceso stadijas (pagal Nowak & Siska):
• Strateginio planavimo tyrimai (analizuojamos potencialios problemos, tikslinės grupės, galimos programos temos, perdavimo kanalai, perduodama žinia).
• Poreikių analizė (siekiama išsiaiškinti ko reikia – pinigų, informacijos, socialinės paramos ir pan.),
• Tikslinės grupės tyrimai (atrenkamos tikslinės grupės ir segmentai).
• Formalus įvertinimas (įvertinamos strategijų alternatyvos, veiklos).
• Žinutės efektyvumo tyrimas (tiriama, ar esamomis sąlygomis bus pasiektas norimas efektas).
• Proceso įvertinimas (kada, kur, kaip dažnai ir kam skirta programa?)
• Rezultatų/efektyvumo tyrimas (programos efektyvumui įvertinti)
• Tiriamoji analizė (skirta tobulinti sukurtas programas ir komunikavimo procesą).
• SM tyrimai pagal šaltinius:
• Pirminiai tyrimai (iki tol nerinktai informacijai kaupti ir specifinei informacijai rinkti).
• Antriniai tyrimai (tyrimai ieškant jau egzistuojančios, surinktos informacijos ir ją sisteminant). Šiuos tyrimus rekomenduojama atlikti pirmiausia.
• SM tyrimai pagal naudojamas technikas/priemones informacijai rinkti:
• Kokybiniai tyrimai (skirti identifikuoti socialines problemas). Paprastai tai nedidelių apimčių tyrimai, kurių rezultatai negali būti naudojami didelių populiacijų analizei.
• Kiekybiniai tyrimai (skirti numatyti tinkamas rinkas, programos efektyvumą ir t.t.). Šių tyrimų imtys būna didelės, apimančios visą bendruomenę ar populiaciją.
•
• Tradiciniai...
Šį darbą sudaro 1029 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!