Įmonės veiklos planavimas leidžia susieti ir suderinti įvairius veiksmus į vieningą visumą, taip pasiekiant geresnį bendrą rezultatą. Kai įmonė planuodama bando aprėpti ilgą laikotarpį ir numatyti kelią ilgalaikių tikslų link, vyksta strateginis planavimas. Strateginis planavimas - tai ilgalaikių Įmonės tikslų ir būdų jiems pasiekti numatymas.
Taktinis planavimas - tai trumpalaikių Įmonės tikslų ir būdų jiems pasiekti numatymas, tam tikros strateginio plano atkarpos detalizavimas.. Taktinis planavimas nuo strateginio skiriasi keletu požymių. Jis: 1. tik konkretizuoja strateginį planą ir atskleidžia praktinius jo įgyvendinimo būdus; 2. apima trumpesnį laikotarpį negu strateginis; 3. atliekamas žemesnės valdymo grandies specialistų.
FIRMOS STRATEGIJA -SPRENDIMŲ VISUMA, APIBRĖŽIANTI FIRMOS SVARBIAUSIUS TIKSLUS ATEITYJE IR VEIKSMUS BEI PRIEMONES TIEMS TIKSLAMS PASIEKTI.
FIRMOS STRAJEGIJOS ESMĘ PLAČIAU ATSKLEIDŽIANČIOS CHARAKTERISTIKOS strategija turi tam tikrą konkretizuotą tikslinę orientaciją; neatsiejama strategijos dalis yra veiksmai ir priemonės jai [gyvendinti; strategija rengiama tam tikrai vidutinės trukmės (5-7 metų) perspektyvai; strategija kuriama atsižvelgiant į firmos ištekinį potencialą, kuris lemia firmos silpnybes ir stiprybes; strategija kuriama atsižvelgiant [ firmos aplinkos situaciją, kuri lemia firmos galimybes ir grėsmes; strategija yra tuo efektyvesnė, kuo didesnis indėlis [nešamas į pridėtinės vertės kūrimą firmoje; strategija yra tuo efektyvesnė, ku9 didesnį konkurencinį pranašumą įgyja firma.
Strateginiai sprendiniai - sprendimai, susiję su firmos esminėmis problemomis, kylančiomis firmai sąveikaujant su aplinka, veiksniais, savo išskirtinumu teikiančiais pranašumą palyginti su kitomis firmomis.
Operaciniai sprendimai - sprendimai, susiję su vidine operatyvine ir kasdienine firmos veikla.
veiktų sistemos naudai; Orientuojamas mąstymas ir veikla į ateitį ir taip didinamos
organizacijos galimybės išvengti sunkumų; Geriau vadovauti visai organizacijai, aiškiai suvokiant jos
tikslus, greičiau ir lengviau priimti sprendimus, kai yra aiškūs jų priėmimo kriterijai ir galimybės;
Sujungia įvairius organizacijoje padarytus strateginius sprendimus ir taip gerinamas daugelio funkcinių
koordinavimas; Marketingo planas gali būti naudojamas kaip įmonės veiklos
vertinimo priemonė.
• Aplinkos analize apima aplinkos pokyčių dinamikos analizę, politinių,
teisinių, ekonominių ir socialinių veiksnių
• tyrinėjimą, svarbiausių sėkmės
veiksnių ir konkurencinių jėgų identifikavimą, rinkos sąlygų, konkurentų ir klientų analizę. Leidžia nustatyti...
Šį darbą sudaro 2654 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!