Marketingo planavimo svarba. Įmonės veiklos planavimas leidžia susieti ir suderinti įvairius veiksmus į vieningą visumą, taip pasiekiant geresnį bendrą rezultatą. Kai įmonė bando aprėpti ilgą laikotarpį ir numatyti kelią ilgalaikių tikslų link, vyksta strateginis planavimas.
Strateginis planavimas – tai ilgalaikių įmonės tikslų ir būdų jiems pasiekti numatymas.
Taktinis planavimas – tai trumpalaikų įmonės tikslų ir būdų jiems pasiekti numatymas, tam tikros strateginio plano atkarpos detalizavimas. Taktinis planavimas nuo strateginio skiriasi keletų požymių. Jis:*tik konkretizuoja strateginį planą ir atskleidžia praktinius jo įgyvendinimo būdus*apima trumpesnį laikotarpį negu strateginis*atliekamas žemesnės valdymo grandies specialistų.
Firmos strategija – sprendimų visuma, apibrėžiant firmos svarbiausius tikslus ateityje ir veiksmus bei priemones tiems tikslams pasiekti.
Firmos strategijos esmę plačiau atskleidžiančios charakteristikos : *strategija turi tam tikrą konkretizuotą tikslinę orientaciją*neatsiejama strategijos dalis yra veiksmai ir priemonės jai įgyvendinti*strategija rengiama tam tikrai vidutinės trukmės (5-7metų)perspektyvai*strategija kuriama atsižvelgiant į firmos ištekinį potencialą, kuris lemia firmos silpnybes ir stiprybes*strategija kuriama atsižvelgiant į firmos aplinkos situaciją, kuri lemia firmos galimybes irgrėsmes*strategija yra tuo efektyvesnė, kuo didesnis indėlis įnešamas į pridėtinės vertės kūrimą firmoje*strategija yra tuo efektyvesnė, kuo didesnį konkurencinį pranašumą įgyja firma.
Strateginiai sprendimai – sprendimai, susiję su firmos esminėmis problemomis kylančiomis firmai sąveikaujant su aplinka, veiksniais, savo išskirtiniu teikiančiais pranašumą paluginti su kitomis firmomis.
Operaciniai sprendimai – sprendimai, susiję su vidine ir kasdienine firmos veikla. Marketingo strategijų nauda įmonei.*leidžia įmonės vadovams suprasti, kokią poziciją rinkoje yra užėmę, gali užimti ir kaip tai padaryti*leidžia marketingo išteklius naudoti sistemmiškai ir protingai*leidžia vadovui imituoti ateitį popieriuje*į organizaciją žiūrima kaip į sistemą, kad visos jos dalys veiktų sistemos naudai*orientuojamas mąstymas ir veikla į ateitį ir taip didinamos organizacijos galimybės išvengti sunkumų*geriau vadobvauti visai organizacijai, aiškiai suvokiant jos tikslus, greičiau ir lengviau priimti sprendimus, kai yra aiškūs jų priėmimo kriterijai ir galimybės*sujungia įvaurius organizacijoje padarytus strateginius sprendimus ir taip gerinamas daugelio funkcinių koordinavimas*marketingo planas gali būti naudojamas kaip įmonės veiklos vertinimo priemonė.
Strateginio valdymo...
Šį darbą sudaro 4244 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!