Reklaminė kampanija – tai marketingo programos pagrindu paruoštas reklaminių priemonių, skirtų tam tikro rinkos segmento(ų) prekės vartotojams, kompleksas. Šis kompleksas siekia sukelti vartotojų reakciją, kuri padės firmai-gamintojai spręsti jos strateginius ir taktinius klausimus.
Reklaminės kampanijos padeda užtikrinti prekės ir išorinės aplinkos sąveiką. Reklaminių veiksmų logiką ir kryptį, reklaminio informavimo kanalų pasirinkimą. Reklaminės kampanijos sėkmę sąlygoja keturi veiksniai,t.y. “marketingo miksas” arba 4P: product (prekė); price (kaina); promotion (rėmimas); place (paskirstymas). Šiuos veiksnius galima būtų papildyti dar vienu “P”-people (žmonės).Tai kadrai, formuojantys ir formuluojantys tikslus, generuojantys idėjas ir realizuojantys reklaminę kampaniją, nuo kurių labiausiai priklauso jos efektyvumas.
Lietuvos rinkos formavimas, jos integravimas į Europos rinkos sistemą, komercinių ryšių su užsienio šalimis intensyvėjimas neišvengiamai susiję su reklaminės veiklos vystymu ir plėtojimu. Ilgą laiką Lietuvoje objektyvių sąlygų reklamai vystytis nebuvo. Pirmiausia, vyravo deformuoti ekonominiai santykiai: pagrindinė produktų masė buvo realizuojama remiantis ilgalaikiais planais, iš anksto nustatytam vartotojui. Antra, reklama buvo laikoma ne tiek komercine, kiek ideologine veikla, o tai stabdė tiek jos teorinių pagrindų, tiek metodikos formavimąsi. Galiausiai, reklamos specialistai iki šiol nebuvo ruošiami.
Šiandien, pakitus politinei ir ekonominei situacijai, reklamos panaudojimas labai išaugo ir Lietuvoje. Įmonės, siekiančios padidinti rinkos dalį ar užkariauti naują rinką, pastebėjo, kad pavieniai reklaminiai veiksmai nėra labai efektyvūs. Didesnį efektą galima pasiekti organizuojant reklaminę kampaniją. Su reklaminės kampanijos organizavimo sunkumais susiduria ne tik reklamos kūrėjai, bet ir reklamos užsakovai.
Reklamos esmę sudaro specialiai paruošta, apdorota ir perduodama tam tikrai auditorijai (tikslinei žmonių grupei) informacija. Jos tikslas - paraginti žmones atlikti kokį nors konkretų veiksmą: nusipirkti prekę, pasinaudoti paslauga.
1. REKLAMINĖS KAMPANIJOS
Reklaminė kampanija yra paskirstytų erdvėje ir laike priemonių kompleksas. Kampanija gali tęstis kelis metus (pasaulinėje praktikoje yra atvejų,kai reklaminė kampanija tęsėsi 20-25 metus) arba būti trumpalaike-nuo kelių mėnesių iki 2-3 valandų.
Reklamines kampanijas galima suskirstyti į tokias grupes:
• pagal kryptingumą;
• pagal atlikimo laiką;
• pagal geografiją;
• pagal rinkos aprėpimą;
• pagal atskirų reklamos rūšių panaudojimo diapazoną;
• pagal...
Šį darbą sudaro 5044 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!