Ekonominių sistemų kaita lemia esminius transformacinius visuomenės ir ūkio procesus, kurių metu atsiranda naujos ūkio sistemos pagrindai ir likviduojamos ankstesnės struktūros ir ryšiai. Transformaciniai procesai apėmė tiek ūkio dalyvius ir jų organizacijas, tiek jų tarpusavio sąveiką. Transformacinių procesų išdava - būtinų rinkos struktūrinių dalių tolygus susiformavimas: pradėjo funkcionuoti darbo, kapitalo ir vartojamųjų prekių rinkos, paslaugų ir informacijos rinkos; formuojasi nekilnojamojo turto rinka. Šių struktūrinių dalių (arba santykiškai savarankiškų rinkų) susiformavimas yra svarbi naujos, savaime besivystančios ekonominės sistemos atsiradimo ir tolesnio funkcionavimo prielaida.
Apie gamybos veiksnių ir vartojamųjų prekių rinkų formavimąsi dažnai diskutuojama mokslinėje literatūroje, o nekilnojamojo turto rinkai skiriama kol kas per mažai dėmesio. Iš tikrųjų veiksmingos nekilnojamojo turto rinkos formavimąsi lemia didelis socialinis jos reikšmingumas, infrastruktūrinė paskirtis, investavimo ir vartojimo procesų pagrįstumas, tolesnis sėkmingas visos ekonomikos funkcionavimas. Nekilnojamas turtas priklausomai nuo jo panaudojimo, gali būti suprantamas įvairiai. Vieniems jis - darbo ar poilsio vieta, kitiems - turtinis garantas, patikima investicija, verslo ar veiklos priemonė, prekė ir panašiai. Šiame darbe aptariama nekilnojamojo turto ir pirmiausia pirminė rinka, svarbiausios jos socialinės-ekonominės charakteristikos ir kitimo tendencijos.
Temos aktualumas. Rinkodaros strategijos ir taktikos panaudojimas organizuojant naujų nekilnojamojo turto projektų vystymą Lietuvoje tampa šio laikmečio būtinybė, nes pastaruoju metu atsiradus jau du metus nepažabojamai paklausai, Eurointegraciniai procesai, vykstantys pasaulyje spartūs technologiniai pokyčiai ir globalizacijos procesai verčia naujų nekilnojamojo turto rinkos žaidėjus pastoviai galvoti apie naujų investicinių projektų sukūrimą ir tiksliai taikyti nekilnojamojo marketingo strategijos ir taktikos, mokslo atradimus siekiant pritraukti naujus investuotojus į šią tampančią vis pelningesnę srytį.
Tyrimo objektas. Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika.
Darbo tikslas. Darbo tikslas yra atlikti marketingo strategijos ir taktikos organizuojant naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimą ir pardavimą Lietuvoje ir Europos Sąjungoje analizę, naudojantis teoriniais, praktiniais, analitiniais ir lyginamaisiais tyrimo metodais. Apibendrinimų ir išvadų teisingumui bei patikimumui naudoti kompleksinį šių metodų taikymą.
4. apžvelgti tarptautinė naujų nekilnojamojo turto...
Šį darbą sudaro 16094 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!