Kursiniai darbai

Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika

9.4   (3 atsiliepimai)
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 1 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 2 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 3 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 4 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 5 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 6 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 7 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 8 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 9 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 10 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 11 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 12 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 13 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 14 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 15 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 16 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 17 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 18 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 19 puslapis
Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Ekonominių sistemų kaita lemia esminius transformacinius visuome­nės ir ūkio procesus, kurių metu atsiranda naujos ūkio sistemos pagrindai ir likviduojamos ankstesnės struktūros ir ryšiai. Transformaciniai procesai apėmė tiek ūkio dalyvius ir jų organizacijas, tiek jų tarpusavio sąveiką. Transformacinių procesų išdava - būtinų rinkos struktūrinių dalių tolygus susiformavimas: pradėjo funkcionuoti darbo, kapitalo ir vartojamųjų prekių rinkos, paslaugų ir informacijos rinkos; formuojasi nekilnojamojo turto rin­ka. Šių struktūrinių dalių (arba santykiškai savarankiškų rinkų) susiforma­vimas yra svarbi naujos, savaime besivystančios ekonominės sistemos atsi­radimo ir tolesnio funkcionavimo prielaida.
Apie gamybos veiksnių ir vartojamųjų prekių rinkų formavimąsi daž­nai diskutuojama mokslinėje literatūroje, o nekilnojamojo turto rinkai ski­riama kol kas per mažai dėmesio. Iš tikrųjų veiksmingos nekilnojamojo turto rinkos formavimąsi lemia didelis socialinis jos reikšmingumas, infrastruktūrinė paskirtis, investavimo ir vartojimo procesų pagrįstumas, toles­nis sėkmingas visos ekonomikos funkcionavimas. Nekilnojamas turtas priklausomai nuo jo panaudojimo, gali būti suprantamas įvairiai. Vieniems jis - darbo ar poilsio vieta, kitiems - turtinis garantas, patikima investicija, verslo ar veiklos priemonė, prekė ir panašiai. Šiame darbe aptariama nekilnojamojo turto ir pirmiausia pirminė rinka, svar­biausios jos socialinės-ekonominės charakteristikos ir kitimo tendencijos.
Temos aktualumas. Rinkodaros strategijos ir taktikos panaudojimas organizuojant naujų nekilnojamojo turto projektų vystymą Lietuvoje tampa šio laikmečio būtinybė, nes pastaruoju metu atsiradus jau du metus nepažabojamai paklausai, Eurointegraciniai procesai, vykstantys pasaulyje spartūs technologiniai pokyčiai ir globalizacijos procesai verčia naujų nekilnojamojo turto rinkos žaidėjus pastoviai galvoti apie naujų investicinių projektų sukūrimą ir tiksliai taikyti nekilnojamojo marketingo strategijos ir taktikos, mokslo atradimus siekiant pritraukti naujus investuotojus į šią tampančią vis pelningesnę srytį.
Tyrimo objektas. Naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimo ir pardavimo marketingo strategija ir taktika.
Darbo tikslas. Darbo tikslas yra atlikti marketingo strategijos ir taktikos organizuojant naujų nekilnojamojo turto produktų kūrimą ir pardavimą Lietuvoje ir Europos Sąjungoje analizę, naudojantis teoriniais, praktiniais, analitiniais ir lyginamaisiais tyrimo metodais. Apibendrinimų ir išvadų teisingumui bei patikimumui naudoti kompleksinį šių metodų taikymą.
4. apžvelgti tarptautinė naujų nekilnojamojo turto...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 16094 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1.Naujų nekilnojamojo turto produktų teoriniai pagrindai 5
  • 1.1.Nekilnojamojo turto samprata ir socialinės-ekonominės charakteristikos 5
  • 1.2.Nekilnojamojo turto rinkos specifika 6
  • 1.2.1.Nekilnojamojo turto naujų produktų apmokestinimas 10
  • 1.2.2.Žemės ribų nustatymas ir detaliųjų planų parengimas 11
  • 1.2.3.Naujų NT produktų pardavimo teisinė aplinka 13
  • 1.2.4.Laisvos valstybinės žemės išpirkimas 16
  • 1.3.Nekilnojamojo turto naujų produktų rinkos formavimasis 18
  • 1.3.1.Žemės rinkos Lietuvoje analizė ir vystymosi tendencijos 18
  • 1.3.2.Žemės rinkos Lietuvoje analizė ir vystymosi tendencijos 19
  • 2.LIETUVOS NEKILNOJAMOJO TURTO NAUJŲ PRODUKTŲ RINKOS ANALIZĖ 27
  • Gyvenamojo busto rinka 28
  • Busto kreditavimo plėtra ir jo įtaka rinkai 30
  • Žemės rinka 39
  • Vyriausybinio reguliavimo įtaka naujų nekilnojamojo turto produktų rinkai 39
  • Naujų nekilnojamojo turto pardavimo rinkos aplinka 42
  • IŠVADOS 50

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
63 psl., (16094 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 63 psl., (16094 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt