Diplominiai darbai

Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 1 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 2 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 3 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 4 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 5 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 6 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 7 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 8 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 9 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 10 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 11 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 12 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 13 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 14 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 15 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 16 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 17 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 18 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 19 puslapis
Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie paslaugų marketingą, kadangi paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančių ūkio sferų. Tokią tendenciją nulėmė daugelis priežasčių. Paslauga yra specifinė prekė, nors ir turi daugelį paprastos prekės požymių. Ji nėra pirmo būtinumo prekė – poreikių tenkinimo piramidėje yra aukštesniame lygmenyje nei maistas, būstas ar drabužiai. Tačiau paslaugų poreikis vis didėja, nes: auga bendra produktų masė ir didėja bendras asortimentas, didėja gyvenimo intensyvumas, auga visuomenės išsivystymo lygis.
Paklausa paslaugoms didėja. O jeigu yra paklausa, atsiranda ir pasiūla bei konkurencija tarp paslaugų teikėjų. Didžiausias ginklas konkurencinėje kovoje yra marketingo priemonių išmanymas.
Paslaugų verslo rinka, atspindinti sudėtingo ir kintančio pasaulio raidą, kuri sėkmingai vystosi ir Lietuvoje. Šiandien mes matome, kaip per 11 Lietuvos nepriklausomybės metų išaugo viešbučių rinkos verslas, kokį jis įgavo tarptautinį mąstą. Todėl šio verslo pardavimo Lietuvoje organizatorius verčia rimtai užsiimti marketingo strategijos ir taktikos organizavimu, o paslaugų rinkai išsaugoti ir prekybos pakilimui vystyti, kurti tinkamas pardavimų strategijas.
Paslaugų verslo atstovai norėdami pasiekti tikslą, turi mąstyti strategiškai, turi žinoti, kada pradėti strateginius pakeitimus. Jie privalo atidžiai stebėti vidinę ir išorinę aplinkas, gerai pažinti savo verslą, operatyviai spręsti strateginių pakeitimų įdiegimą. Paslaugų realizacijos planavimas gali būti apibūdinamas tiesiog kaip mąstymo procesas, kuris skatina tikslingai kurti ir sudaryti programas konkrečiam tikslui siekti. Apgyvendinimo paslaugų pardavimo strategija yra viešbučio valdytojų vadybos planas, reikalingas pasirinktiems tikslams ir uždaviniams įgyvendinti, todėl tinkamas strategijos paslaugų rinkai sukūrimas reikalauja tikslių priemonių ir būdų pardavimo paskirčiai ir tikslams pasiekti.
Taigi šios priežastys, paskatinusios mane pasirinkti ir analizuoti marketingo strategiją ir taktiką organizuojant viešbučio “Linėja” marketingo veikla, pažymi mano darbo temos aktualumą ir daro ją svarbia reikšminga ir reikalinga.
Tyrimo objektas. Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą.
Darbo tikslas. Darbo tikslas yra atlikti marketingo strategijos ir taktikos organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą analizę, naudojantis teoriniais, praktiniais, analitiniais ir lyginamaisiais tyrimo metodais. Apibendrinimų ir išvadų teisingumui bei...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 12005 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1.Viešbučio “Linėja” veiklos organizavimas 4
  • 1.1. Strateginio planavimo esmė 4
  • 1.2. Marketingo strategijas sampratos analizė 6
  • 1.3. Marketingo planavimo svarba 8
  • 1.3.1. Nagrinėjamos įmonės misija 9
  • 1.3.2. Vartotojų analizė 10
  • 1.4. Marketingo strategijos planavimo ypatumai 14
  • 1.4.1. Viešbučio “Linėja” padėties rinkoje nustatymas 16
  • 2. Paslaugų marketingo komplekso aplinka 22
  • 3. Viešbučio “Linėja” strateginė pazicija rinkoje 39
  • 3.1. Kitos alternatyvios strategijos 40
  • 4. Įėjimo į rinką strategija 42
  • Išvados ir pasiūlymai 42
  • Literatūra 45

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
48 psl., (12005 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros diplominis darbas
  • 48 psl., (12005 ž.)
  • Word failas 612 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt