Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie paslaugų marketingą, kadangi paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančių ūkio sferų. Tokią tendenciją nulėmė daugelis priežasčių. Paslauga yra specifinė prekė, nors ir turi daugelį paprastos prekės požymių. Ji nėra pirmo būtinumo prekė – poreikių tenkinimo piramidėje yra aukštesniame lygmenyje nei maistas, būstas ar drabužiai. Tačiau paslaugų poreikis vis didėja, nes: auga bendra produktų masė ir didėja bendras asortimentas, didėja gyvenimo intensyvumas, auga visuomenės išsivystymo lygis.
Paklausa paslaugoms didėja. O jeigu yra paklausa, atsiranda ir pasiūla bei konkurencija tarp paslaugų teikėjų. Didžiausias ginklas konkurencinėje kovoje yra marketingo priemonių išmanymas.
Paslaugų verslo rinka, atspindinti sudėtingo ir kintančio pasaulio raidą, kuri sėkmingai vystosi ir Lietuvoje. Šiandien mes matome, kaip per 11 Lietuvos nepriklausomybės metų išaugo viešbučių rinkos verslas, kokį jis įgavo tarptautinį mąstą. Todėl šio verslo pardavimo Lietuvoje organizatorius verčia rimtai užsiimti marketingo strategijos ir taktikos organizavimu, o paslaugų rinkai išsaugoti ir prekybos pakilimui vystyti, kurti tinkamas pardavimų strategijas.
Paslaugų verslo atstovai norėdami pasiekti tikslą, turi mąstyti strategiškai, turi žinoti, kada pradėti strateginius pakeitimus. Jie privalo atidžiai stebėti vidinę ir išorinę aplinkas, gerai pažinti savo verslą, operatyviai spręsti strateginių pakeitimų įdiegimą. Paslaugų realizacijos planavimas gali būti apibūdinamas tiesiog kaip mąstymo procesas, kuris skatina tikslingai kurti ir sudaryti programas konkrečiam tikslui siekti. Apgyvendinimo paslaugų pardavimo strategija yra viešbučio valdytojų vadybos planas, reikalingas pasirinktiems tikslams ir uždaviniams įgyvendinti, todėl tinkamas strategijos paslaugų rinkai sukūrimas reikalauja tikslių priemonių ir būdų pardavimo paskirčiai ir tikslams pasiekti.
Taigi šios priežastys, paskatinusios mane pasirinkti ir analizuoti marketingo strategiją ir taktiką organizuojant viešbučio “Linėja” marketingo veikla, pažymi mano darbo temos aktualumą ir daro ją svarbia reikšminga ir reikalinga.
Tyrimo objektas. Marketingo strategija ir taktika organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą.
Darbo tikslas. Darbo tikslas yra atlikti marketingo strategijos ir taktikos organizuojant viešbučio “Linėja” paslaugų pardavimą analizę, naudojantis teoriniais, praktiniais, analitiniais ir lyginamaisiais tyrimo metodais. Apibendrinimų ir išvadų teisingumui bei...
Šį darbą sudaro 12005 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!